GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

czwartek, 16 marca 2023

3076. Avon Euphoric Featherlight False Lash Mascara tusz do rzęs

 Witajcie!

Dziś czas na rzęs podkreślenie.

Będę mówić o Avon Euphoric Featherlight False Lash Mascara tusz do rzęs

Słowo od producenta: "Tusz do rzęs Euphoric marki Avon intensywnie pogrubia i wydłuża rzęsy. Ponadto pokrywa rzęsy głęboką czernią, dzięki formule z ultraczarnym pigmentem."

Produkt w okazałości:





Od producenta:



Szczota:



Na oku dwie warstwy:





Szczegóły:

Cena i dostępność: produkt kupiłam w paczce kosmetyków na Allegro. Normalna cena tuszu to ok. 30 zł.

Zapach: tuszowy.
Konsystencja: czarna.
Opakowanie i pojemność: opakowanie plastikowe, ciemno-fioletowe, z tradycyjną szczoteczką i ze złotem napisów od producenta. Pojemność: 10 ml.
Wydajność: bardzo dobra. Taki tusz starczy nam na kilka miesięcy używania.
Działanie: kiepskie. Zacznę od tego, że do tuszów marki Avon mam mieszane uczucia. Jeszcze bowiem nigdy - a w tym roku będzie ponad 20 lat, odkąd się maluję - nie trafiłam na taki, który by mnie zadowolił... I niestety tak też było w przypadku powyższego produktu... Maskara, mająca dawać niebotyczną długość i zniewalajacą objętość, okazała się totalnym przeciętniakiem, który na dodatek skleja rzęsy... Zamiast kuszącego wachlarza uniesionych do góry, ładnie podkręconych włosków, mam  posklejane ze sobą nie-wiadomo-co. Nie wiem doprawdy, czy wina leży w dość suchawej formule specyfiku, czy bardziej w marnej jakości kulfoniastej wręcz szczoteczce. Tak czy inaczej efekt, jaki uzyskałam absolutnie mi się nie podoba. Dodam, że próbowałam używać tuszu ze szczoteczkami od innych podobnych mu specjałów (w tym z mojego ulubionego Loreal Telescopic), ale nic to nie dało. Jestem tym gagatkiem naprawdę bardzo rozczarowana i na pewno nie sięgnę po niego więcej. Co prawda nie uczulił mnie, ani nie podrażnił, ale to raczej nie zachęca do ponownego zakupu, skoro działanie jest marne.

Ocena: 1/5

Miałyście?

Kathy Leonia


31 komentarzy:

  1. Muszę pamiętać, żeby tego tuszu nie zamawiać z Avonu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie poza płynami do kąpieli i zapachami z tej marki kosmetyki są kiepskie.

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja uwielbiam tusz Luxe z Avonu. Żaden inny tak spektakularnie nie pogrubia moich rzęs :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I hate mascharas which left the lashes sticky!

    OdpowiedzUsuń
  5. I haven't tried it, but I believe you! Hugs, Valerie

    OdpowiedzUsuń
  6. kiedyś miałam ze dwa tusze z avon ale jakoś mi się nie sprawdziły :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przynajmniej Cię nie uczuliło, więc mogło być gorzej ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. En las fotos se ve que deja las pestañas pegadas en vez de sueltas.
    Besos.

    OdpowiedzUsuń
  9. A tak pięknie wygląda, że aż szkoda używać :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja w ogóle do Avonu mam mieszane uczucia.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam i nie będę miała ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojej, pierwsze moje wrażenie gdy zobaczyłam zdjęcie było: ależ skleiło chyba rzęsty, a dopiero potem przeczytałam, że faktycznie. Wygląda na to, że bubel :/

    OdpowiedzUsuń
  13. as far as i know, mascara by avon always got bad review by its customers

    OdpowiedzUsuń
  14. Uy que mal que no te gusto. Lo dejo pasar. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  15. Uy que mal que no te gusto. Lo dejo pasar. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ciekawy wpis. Dziękuję bardzo za udostępnienie.
    Miłego weekendu.😘

    OdpowiedzUsuń
  17. Dzięki za ostrzeżenie. Będę omijać ten bubel z daleka.

    OdpowiedzUsuń
  18. Szkoda, że tak słabo wypadł.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. nie miałam i jakoś mnie nie kusił:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie, nie miałam i też mnie nie kusi. Od lat mam swój ulubiony tusz, z Max Factora. Polecam ogólnie kosmetyki do oczu tej marki. U mnie się w każdym razie dobrze sprawdzają. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. thanks for the review. Don't worry, I won't be getting it.💚🍀🌈

    OdpowiedzUsuń
  23. Szkoda, że jednak efekt poniżej oczekiwań. Ale faktycznie, mogło byc duzo lepiej! Pozdrawiam, zapraszam na nowy post do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie miałam i nie zamierzam miec ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kolorówkę z Avonu, omijam szerokim łukiem.
    Też nie pamiętam, by jakikolwiek ich kosmetyk do makijażu, mnie zadowolił.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Zdecydowanie nie dla mnie 😀

    OdpowiedzUsuń
  27. Tusze do rzęs nie są mocną stroną Avonu.

    OdpowiedzUsuń
  28. o, to Avon jeszcze istnieje? ;) ja nigdy nic dobrego od nich nie widziałam... :P szkoda że test nie wyszesł pomyślnie, jest sporo lepszych maskar na rynku, Maybelline na przykład

    OdpowiedzUsuń
  29. To Avon Glimmerstick Diamonds Eyeliner Smokey Diamond

    OdpowiedzUsuń
  30. Oj niee... widać, że posklejane :( Ja w sumie głównie na niedzielę tuszuję, więc już nawet nie mam wymagań :D

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru