GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

poniedziałek, 13 marca 2023

3073. Wielkie Zakupisko!

 Witajcie!

Dziś czas na małe zakupy.

Oto co upolowałam ostatnio podczas buszowania na allegro:





Po wyjęciu z opakowania:








Powyższy gagatek to nic innego jak suszarka do włosów.
Ale nie byle jaka, bo z jonizatorem i końcówkami stylizującymi!

Mamy tu więc dyfuzor do podkreśłania skrętu włosa, a także koncentrator do prostowania kosmyków.

Muszę Wam rzec, że pierwszy wrażenie naprawdę jest zacne.
Suszarka prezentuje się ładnie, jest solidnie wykonana, bardzo poręcznie leży w dłoni.
Ma także niebagatelną moc, bo aż 2400 V!

Kosztowała niecałe 100 zł, także cena nie powala z nóg i jest do przeżycia.

Już nie mogę doczekać się pierwszych testów!

A Wy suszycie włosy?

Kathy Leonia

25 komentarzy:

  1. I just need a new hair drier!!
    Have a good monday

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zestaw. Na allegro można czasami wyłapać prawdziwe perełki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przydatna rzecz, niech dobrze służy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę przyjemności z jej używania.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja z reguły myję tuż przed snem by same w nocy wyschnęły

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też będę musiała sprawić sobie nową suszarkę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. All the best on your hair dryer. Looks like a cool gadget.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe jak sobie dyfuzor poradzi. Sama używam suszarki. Parę lat temu fryzjer przekonał mnie, że nie jest to takie złe dla włosów.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie suszę... ale ostatnio widzę, że podobno suszenie znów jest zdrowe xD Więc może trochę częściej będę to robić.
    Miłego dnia! :)
    Wildfiret

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie używam suszarki w ogóle!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też lubię buszować po Allegro :D
    Wpadnij zostaw ślad po sobie :)
    https://nasielsk24.info.pl/

    OdpowiedzUsuń
  12. Looks good! Have a great week, Valerie

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam, jeśli nie identyczną, to bardzo podobną. Używam jej systematycznie układając włosy, nie wyobrażam sobie naturalnego ich wyschnięcia.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wiem, że to dziwne, ale nie używałam suszarki do włosów już od ponad 10 lat.

    OdpowiedzUsuń
  15. No niezły zakup. Ja suszę rzadko, tylko jak muszę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Va muy bien el secador con ionizador.
    Besos.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ostatnio nie suszyłam włosów suszarką. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. O kurczę, wygląda zacnie. Podoba mi się jej opływowy kształt dlatego wierzę na słowo, iż poręczna jest. Cena bardzo niska 0 a to akurat wielka zaleta bo suszarka wygląda na fajną także dzięki tym funkcjom, które wymieniłaś

    OdpowiedzUsuń
  19. Gracias por la recomendación. Te mando un beso y ten una buena semana.

    OdpowiedzUsuń
  20. Gracias por la recomendación. Te mando un beso y ten una buena semana.

    OdpowiedzUsuń
  21. Niezła. Dla mnie dobra suszarka jest bardzo ważna. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Przyjemnego używania 😀 Ja kiedyś kupiłam w Lidlu, ale służy mi do tej pory 😀

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru