GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

wtorek, 18 października 2022

2999. Elemis Advanced Skincare Soothing Apricot Toner tonik łagodzący dla cery wrażliwej

 Witajcie!

Dziś czas na cery ukojenie.

Będę mówić o Elemis Advanced Skincare Soothing Apricot Toner tonik łagodzący dla cery wrażliwej.

Słowo od producenta: "Masz delikatną skórę, która pragnie delikatnej pielęgnacji? W takim razie sięgnij po tonik łagodzący dla cery wrażliwej Elemis Advanced Skincare Soothing Apricot Toner, który będzie dla Ciebie idealnym wyborem. Pomaga w utrzymaniu naturalnego poziomu pH, nie zawierając składników drażniących ani wysuszających. Wręcz przeciwnie – dzięki wyciągom roślinnym zadba o ukojenie skóry i przywróci jej równowagę, którą naprawdę poczujesz.

Oprócz tego jego lekka mgiełka o działaniu nawilżającym pomaga kremom i innym produktom pielęgnacyjnym wnikać głębiej w skórę. Rezultatem jest świeża, delikatna i zadowolona skóra po każdym użyciu.

Właściwości:

  • odświeża i nawilża skórę
  • wykazuje właściwości kojące
  • utrzymuje naturalny poziom pH skóry
  • ułatwia wchłanianie innych produktów do pielęgnacji skóry
  • w praktycznym sprayu

Skład:

  • wyciąg z moreli – zawiera esencjonalne kwasy tłuszczowe i witaminy A, B i C, koi skórę i łagodzi podrażnienia
  • Sweet Betty Flower – naturalny składnik myjący i pieniący, tonuje, nawilża i równoważy poziom pH
  • saponiny – pozyskiwane z drzewa Quillaja, naturalny składnik myjący
  • bez alkoholu

Sposób aplikacji:
Stosuj tonik codziennie rano i wieczorem do oczyszczenia skóry. Nałóż 2-3 dawki produktu na wacik i delikatnie przetrzyj skórę twarzy i szyi. Tonik możesz również zaaplikować bezpośrednio na skórę do natychmiastowego odświeżenia. W razie kontaktu z oczami przemyj dokładnie wodą."


Produkt w okazałości:





Od producenta:





Aplikator:



Na dłoni:



Szczegóły:

Cena i dostępnośćprodukt znalazłam w kalendarzu adwentowym Asos z 2021 r. Normalna cena mazidła to ok. 150 zł.
Zapach: delikatny, słodki.
Konsystencja: płynna.
Opakowanie i pojemność: przezroczyste opakowanie plastikowe z atomizerem, ze srebrną skuwką i czarnymi napisami od producenta. Pojemność: 200 ml.
Wydajność: bardzo dobre. Takie opakowanie starczy nam na kilka miesięcy tonikowania się.

Działanie: zacne. Zacznę od tego, że to już pierwsza styczność z marką Elemis. Nigdy wcześniej nie używałam mazideł tejże firmy, ponieważ nie słyszałam o nich za wiele. Tak więc bardzo się ucieszyłam, gdy w kalendarzu adwentowym Asos trafiłam na tonik owej nieznanej mi firmy. Jakie więc są moje wrażenia? Ano fenomenalne! To zdecydownie najlepszy produkt tonujący, jaki miałam przyjemność do tej pory używać. Jego aplikacja, wchłanianie, działanie są godne peanów zachwytu. Już po jednej aplikacji - na uprzednio oczyszczoną buzię - twarz wygląda promiennie, zdrowo i rześko. Skóra jest nawilżona i zadowolona, a także pięknie pachnąca przez kilka godzin. Warto zaznaczyć, że specyfik ten jest bezkonfliktowy dla nanoszonych nań podkładu i pudru, gdyż nie roluje tychże mazideł w miarę upływu czasu. Jestem tym tonikiem oczarowana i na pewno jeszcze kiedys kupię go ponownie. Szkoda tylko, że jego cena regularna jest tak wysoka... ale od czego są promocje w Internetach. Polecam!

Ocena: 4/5

Miałyście?

Kathy Leonia

29 komentarzy:

  1. This kind of toners use to work right on my skin!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam bardzo wrażliwą cerę, więc może spróbuję przetestować ten tonik.

    OdpowiedzUsuń
  3. Un tónico cómodo de usar y si el resultado es bueno merece la pena comprarlo.
    Besos.

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno warto polować na jakieś promocje tego kosmetyku.

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę, że z tym produktem moja skora mogłaby się bardzo polubić. Szkoda tylko, że cena dosyć wysoka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam nigdy kosmetyków tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No conocía la marca, pero de otras marcas, si he usado alguno 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Greata review! I don't have it, but I do use apricot oil. It helps with fine lines.

    OdpowiedzUsuń
  9. jak na tonik,to cena wysoka...

    OdpowiedzUsuń
  10. Skoro dobre, to cena musi być wysoka ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cena całkiem spora, ale produkt zdecydowanie wydaje się byc wart uwagi

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam w ogóle tej firmy, ale toniki uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Coś dla mnie, ale cena nie do przejścia.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zaciekawiłaś mnie tą marką jak i kosmetykiem, nie miałam okazji stosować :) Fajnie sobie od czasu zafundować coś lepszego

    OdpowiedzUsuń
  15. Hola! gracias por la recomendación, este tipo de tónicos son perfectos para mi piel, me lo apunto. Besos

    OdpowiedzUsuń
  16. Podoba mi się jego działanie, ale w takiej cenie raczej nie skuszę się na ten tonik

    OdpowiedzUsuń
  17. Cena naprawdę powala, ale za coś dobrego trzeba wiele zapłacić ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znam zupełnie. Dzięki Tobie wiem, że coś takiego jest. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Gracias por los consejos. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  20. nao conhecia obrigada pela partilha bjs saude

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru