GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

czwartek, 13 października 2022

2997. FA Invisible Fresh Lily of The Valley antyperspirant w kulce 48h

Witajcie!

Dziś czas na niwelację brzydkich zapachów.

Będę mówić o FA Invisible Fresh Lily of The Valley antyperspirant w kulce 48h.

Słowo od producenta: "W każdej sytuacji chciałabyś czuć się pewnie i atrakcyjnie, dlatego rozglądasz się za kosmetykami, które skutecznie ochronią Cię przed pojawieniem się nieprzyjemnej woni potu? Prowadząc własną firmę masz wiele obowiązków, a Twoja prezencja powinna być nienaganna, dlatego już dziś zaopatrz się w antyperspirant w kulce Świeżość Fa Invisible Fresh Lily of the Valley.

Preparat wykazuje się niezwykłą trwałością, pozostawia uczucie świeżości i rześkości nawet do 48 godzin od chwili aplikacji. Dzięki temu znakomicie sprawdzi się w każdej sytuacji. Pozwoli Ci czuć się pewnie i swobodnie, zapewnia maksymalny komfort. Zawiera składniki aktywne, które troszczą się o stan naskórka, przeciwdziałają jego przesuszeniu, powstaniu podrażnień i zaczerwienień. Preparat efektywnie zmniejsza ilość wydzielanego potu, niweluje jego brzydką woń. Przyjemna konsystencja wygodnie rozprowadza się na skórze, szybko wchłania i nie pozostawia uczucia lepkości. Ubrania pozostaną wolne od białych, żółtych śladów, a wokół Ciebie pojawi się niesamowita aura świeżości.

Z antyperspirantem w kulce Świeżość Fa Invisible Fresh Lily of the Valley będziesz czuć się świeżo, niezależnie od tego, w jakiej sytuacji się znajdziesz.

Sposób użycia: Stosuj na czyste i osuszone pachy. Wypróbuj także Fa Invisible Sensitive Deodorant."


Produkt w okazałości:







Od producenta:



Aplikator:



Szczegóły:

Cena i dostępność: specyfik kupiłam na shopee.pl za kilka złotych. Normalna jego cena to ok. 12 zł.
Zapach: przyjemny, świeży.
Konsystencja: płyn w kulce.
Opakowanie i pojemność: przezroczysta, szklana butelka utrzymana w kolorystyce jasnego błękitu z czernią i takimiż napisami od producenta. Pojemność: 50 ml.
Wydajność: bardzo dobra. Produkt spokojnie wystarczy na kilka miesięcy. 
Działanie: przyjemne. Zacznę od tego, że to mój pierwszy dezodorant marki FA. Nigdy wcześniej nie stosowałam antyperspirantów tej marki, gdyż moimi ulubieńcami byly specyfiki Rexony. Niemniej jednak, gdy trafiłam na świetną promocję zestawu FA (w skład którego wchodziły dwa żele pod prysznic, kosmetyczka i ów dezodorant), nie mogłam się powstrzymać od zakupu. I była to bardzo dobra decyzja, gdyż specyfik okazał się być naprawdę skutecznym ochraniaczem przed potem. Poranna aplikacja mazidła - na czyste i suche paszki - dała mi świeżość na cały, intensywny dzień, przepełniony pożądną dozą ćwiczeń fizycznych takich jak: noszenie Młodej, bujanie Młodej, wożenie Młodej. Mimo ewidentnego zziajania i zmęczenia, nie spociłam się w ogóle. Moja skóra pod pachami była suchutka i ładnie pachnąca. Antyperspirant FA spisał się naprawdę w 100% i totalnie zdał egzamin skuteczności działania. Czułam się czysto i rześko, bez plam potu na ubraniach. Dodam jeszcze, że produkt ładnie, delikatnie pachnie, jest wydajny i bezpieczny nawet dla wrażliwej skóry. Polecam.
 Ocena: 5/5

Miałyście?

Kathy Leonia

39 komentarzy:

  1. I haver never used this brand, but my mum did when she was young.
    Lovely day!

    OdpowiedzUsuń
  2. Es una marca que huele muy bien y si además sus efectos duran bastante, todo un acierto.
    Besos.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zdecydowanie wolę antyperspiranty w sztyfcie.

    OdpowiedzUsuń
  4. I haven't used this brand. Have a great day, hugs, Valerie

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem akurat wierna Garnierowi w kwestii antyperspirantów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Teraz antyperspirant, gdy grubo się ubieramy bardzo się przyda ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam, ale bardzo chętnie przetestuję:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja z kolei używam Garniera w kulce i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Codziennie stosuję kulki z antyperspirantem Tą też mam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam. Kiedyś używałam kulek, ale pobrudziły mi ubrania i od tamtej pory, przestałam je stosować.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Też używam teraz antyperspirantu w kulce z Fa ale w innej wersji ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. mało kiedy używam antyperspiranty w kulce ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobrze wiedzieć, choć nie przepadam za "kulkowymi" produktami...

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam, ale chętnie wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  15. Is Fa accepting as a good brand in your country?

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja używam tylko antyperspiranty w kulce , ten będę miała na uwadze . Pozdrawiam serdecznie 🌷🌷🌷🌷

    OdpowiedzUsuń
  17. Będę miała na uwadze, jak mi soe pokończą zapasy

    OdpowiedzUsuń
  18. uwaga na skład, bo sprawdziłam zachęcona Twoimi wrażeniami, ale ma m.in. Aluminum Chlorohydrate, więc lepiej nie stosować... ja jestem dość wyczulona na takie składniki, zerknij jak możesz.. osobiście używam Alterrę z Rossmanna. Pozdrawiam Cię :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gracias por recomendarlo y por explicación. Un abrazo.

    OdpowiedzUsuń
  20. W końcu produkt, który znam i lubię :p

    OdpowiedzUsuń
  21. Rzadko używam antyperspirantów w kulce - ale może jeszcze się do nich przekonam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Hola! los desodorantes de Fa suelen funcionar muy bien. Gracias por la recomendacion. Besos

    OdpowiedzUsuń
  23. Eu gosto deste tipo de desodorante, uso bastante.
    São muito cheirosos e eficientes.
    Mas não conhecia esta marca.

    Boa semana!
    Beijos nas bochechas!
    😘🌼

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie jestem fanką FA, używam tylko czasami ich żeli do mycia ciała :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru