GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

czwartek, 20 października 2022

3001. Bio Madent odświeżająca pasta do zębów imbir + mięta

 Witajcie!

Dziś czas na zębów oczyszczenie.


Słowo od producenta: "BIO MADENT

Odświeżająca pasta do zębów IMBIR+MIĘTA

Zapewnia skuteczne oczyszczanie zębów i dziąseł z orzeźwiającym efektem odświeżenia. Skuteczne usuwa płytkę nazębną i zapobiega osadzaniu się kamienia. Zapewnia świeży oddech i ochronę dziąseł.

Sposób użycia:
Stosować dwa, trzy razy dziennie. U dzieci poniżej sześciu lat stosować ilość pasty wielkości ziarnka grochu pod kontrolą dorosłych, aby zminimalizować ryzyko połknięcia. Przy przyjmowaniu fluoru z innych źródeł należy skonsultować się ze stomatologiem lub lekarzem. Zawiera fluorek sodu (1350 ppm)."

Produkt w opakowaniu:





Od producenta:





Skład:



W okazałości:















Otworek:



Na dłoni:



Szczegóły:

Cena i dostępność: specyfik znalazłam w pudełku Pure Beauty. Normalnie można go kupić na stronie producenta: Klik!
Zapach: przyjemny, świeży.
Konsystencja: pastowa.
Opakowanie i pojemność: plastikowa, biała tubka z elementami zieleni i żółci i czernią napisów od producenta. Pojemność: 100 ml.
Wydajność: bardzo dobra. Produkt spokojnie wystarczy na kilka miesięcy. 
Działanie: przyjemne. Zacznę od tego, że to moja pierwsza styczność z marką Bio Madent. Nigdy wcześniej nie miałam okazji korzystać z ich asortymentu, więc nie ukrywam, że byłam bardzo ciekawa owej pasty od nich. I muszę tu rzec, że polubiłam się z tymże gagatkiem już od pierwszego użycia. Produkt świetnie spisuje się do codziennej higieny jamy ustnej. Już niewielka ilość - ok. ziarnka grochu - zapewnia dobre oczyszczenie i odświeżenie naszej buzi. Pasta zacnie się pieni, jest przyjemna w posmaku i nie zostawia niemiłego uczucia pieczenia po wypłukaniu. Dodam nawet, że specyfik odpowiedni jest nawet i dla wrażliwych zębów. Po ciąży bowiem cierpię na poważną nadwrażliwość mojego uzębienia i drogeryjne środki mnie zwyczajnie w świecie podrażniają... Pasta Bio Madent natomiast nie dość, że jest delikatna dla dziąseł to jeszcze utrzymuje je w dobrym stanie. Jestem tym produktem naprawdę oczarowana i serdecznie do Wam polecam. Jego wydajność, dobre działanie, świetny skład są ewidentnie warte zakupu. 
 Ocena: 5/5

Miałyście?

Kathy Leonia

39 komentarzy:

  1. It's a kind of product really important.
    Lovely day!

    OdpowiedzUsuń
  2. Con esta puntuación que le das habrá que ver si la venden por aquí y probarla.
    Besos.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię imbiru w kosmetykach. Dla mnie tylko do herbaty.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam nigdy tej pasty. Od kilku miesięcy stosuję pastę bez fluoru i chyba jej już na żadną inną nie zmienię:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem wierna paście Elmex, nie sięgam po inne. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Skoro polecasz, to ja chętnie się skuszę na tę pastę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Hello Kathy. Thanks for your review. Have a good day :)

    OdpowiedzUsuń
  8. My boss swears by ginger for everything. It does so much for your health.

    OdpowiedzUsuń
  9. Czytałem, że imbir można rzuć na zdrowe zęby a tu teraz do pasty go dodają ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Takiej pasty, to ja jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie słyszałam wcześniej o tej paście do zębów.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie przez ciąże zapach imbiru bardzo odrzuca :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ginger and mint sounds wonderful! Valerie

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja z kolei najczęściej stosuję Meridol :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hola! graicas por la recomendacion, parece un buen producto. Besos

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie spotkałam jeszcze takiej pasty. Z dodatkiem imbiru to dla mnie nowość. Pozdrawiam serdecznie 🌺🌺🥰🥰

    OdpowiedzUsuń
  17. Znam ta firme, uzywalam ich pasty ,bylam mega zadowolona. Staram sie szukac pasty z naturalnych skladnikow, choc nie zawsze jest to proste.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie kojarzę tej marki. Fajnie, że jesteś zadowolona z produktu.

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię pasty z naturalnymi składnikami, a tym bardziej jeśli zawierają właściwą ilość fluoru :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super, że jest delikatna dla dziąseł :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajnei że tak dobrze sie pasta sprawdziła, też nie miałam nic z Bio Madent

    OdpowiedzUsuń
  22. Gracias por la recomendación. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajne połączenia są w tych pastach. Dopiero teraz dowiedziałam się o tej marce, od kiedy mam nowe pudełko Pure Beauty 😄

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja używam tylko pasty Biorepair :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo mnie ciekawi imbir w tej paście 😊

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam wersję z jaśminem i czeka na testy 😀

    OdpowiedzUsuń
  27. I've never tried ginger in toothpaste - how interesting!

    OdpowiedzUsuń
  28. No conozco la marca, pero tiene muy buena pinta. Un abrazo.

    OdpowiedzUsuń
  29. Kocham imbir, koniecznie muszę sięgnąć po tą pastę

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie słyszałam o tej firmie, ale od kiedy poznałam białą perłę, nie chce żadnych innych past 😁

    OdpowiedzUsuń
  31. i have never seen a ginger-based toothpaste product

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru