GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

wtorek, 24 lipca 2018

1853. Revers podkład matujący IDEAL MATT nr 13

Witajcie!

Dziś sobie podumamy o podkładzie.

Będzie to Revers podkład matujący IDEAL MATT nr 13.

Słowo od producenta: "Podkład IDEAL MATT


Długotrwały podkład matujący do cery normalnej, tłustej i mieszanej. Kremowa konsystencja doskonale stapia się ze skórą zapewniając jednolitą, matową cerę bez efektu maski. Wzbogacona formuła posiada właściwości pielęgnacyjne i wygładzające skórę. Nie zatyka porów.  Posiada filtr ochronny SPF."

Produkt w opakowaniu:




Mój nr to 13:



Na dłoni:



Na twarzy:



Zacznę od tego, że podkłady matujące to moje must have w kosmetyczce.

Nie wyobrażam wyjścia sobie na dwór bez delikatnej matującej tapety, która utrzyma moją tłustą cerę w ryzach i nie pozwoli, abym świeciła się jak bomba świąteczna.

Podkład matujący IDEAL MATT nr 13 idealnie poradził sobie więc z zadaniem, jakie mu postawiłam.

A więc: matowienie, ujednolicenie kolorytu, zdrowy wygląd skóry i - przede wszystkim - brak ciastkowania.

Produkt naniesiony na skórę za pomocą gąbeczki ładnie się wtopił w moją karnację i bez problemu utrzymał się na niej ok. 5-6 godzin.
W ciągu dnia wymagał jedynie odrobiny przypudrowania, co nie było jakoś zbytnio kłopotliwe.

Moja twarz prezentowała się naprawdę zacnie i nie musiałam co chwila pędzić do lustra, by sprawdzać, czy aby na pewno makijaż na buzi się trzyma czy już spłynął z wiatrem.

Podkład matujący IDEAL MATT nr 13 nie podrażnił mnie, ani nie uczulił.
Jest wydajny i bez problemu współgra ze wszystkimi kremami pod makijaż.

Myślę, że jeszcze do niego wrócę, bo to specyfik, który działa.

Podkład matujący IDEAL MATT nr 13 kosztuje ok. 20 zł, ma 30 ml pojemności i można go znaleźć na stronie z produktami  Revers.

Miałyście?

Kathy Leonia

29 komentarzy:

  1. Cięzko jest mi coś powiedzieć ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam go nigdy cene ma całkiem spoko 🙂

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakiś taki różowy.. więc zdecydowanie nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam go. Czekam na wariant kryjący.

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama nie wiem, co o nim sądzić.

    OdpowiedzUsuń
  6. akurat to nie jest podkład dla mnie, jak wiesz ja sięgam tylko po minerały i kremy bb

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja już od długiego czasu jestem wierna minerałom ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam go, ale lubię matujące, więc pomyśle o nim :)

    OdpowiedzUsuń
  9. I can not use beacuse of my acnes :(

    OdpowiedzUsuń
  10. I likes too much the way it fits hoy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląda całkiem spoko chociaż 5 6 godzin to dla mnie dosyć mało..

    OdpowiedzUsuń
  12. Cena bardzo przyjemna, ale trwałość jest dla mnie niestety dużo za krótka.

    OdpowiedzUsuń
  13. My oprócz matu potrzebujemy jeszcze dobrego krycia ale zapowiada się spoko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Patrzę i patrzę i muszę napisać że ten produkt jest całkiem trafny i dobry.

    OdpowiedzUsuń
  15. Me gusta el producto se ve de buena textura
    Besitos

    OdpowiedzUsuń
  16. Matujący podkład w taką pogodę się przydaje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. As usual interesting! Thanks for the post)

    OdpowiedzUsuń
  18. Thanks for your honest and detailed review.

    OdpowiedzUsuń
  19. First time I am hearing about this product. It does sound good

    OdpowiedzUsuń
  20. Przyjemna cena patrząc na działanie :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru