GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

piątek, 16 stycznia 2015

598. ZaTAGowana

Witajcie!

Dziś w ramach piątkowego rozluźnienia zestaw pytań od Natalii Orliki.

Do dzieła:

1. Gdybyś miała napisać książkę, o czym by ona była?
W chwili obecnej chyba tylko jedyny tytuł przychodzi mi do głowy, mianowicie: "Jak wydać grube pieniądze podczas zdawania prawa jazdy...?" Myślę, że na ten temat mogłabym napisać jakąś dziesięciologię...

2. Pamiętasz jakąś lekturę ze szkoły, której szczególnie nie lubiłaś?
Jako przyszły filolog polski każda książka - czy to lektura, czy nie - sprawiała mi przyjemność. W końcu od czegoś ten wzrok sobie popsułam...
 
3. Twój ulubiony film to...
Niezmiennie od kilku lat lubuję się w filmie: "Hide Aways": Klik!
 
4. Jaki byłby Twój wymarzony prezent?
Pomijając plastik prawa jazdy przewiązany niebieską wstążeczką i podany na srebrnej tacy, chciałabym dostać jakiś porządny aparat cyfrowy. Marzą mi się Nikony lub Canony lustrzane.

5. Jaką tradycję świąteczną najbardziej lubisz?
Każda świąteczna tradycja jest dobra, jeśli chodzi o picie, jedzenie i leniuchowanie.

6. Jeśli miałabyś wybrać kogoś, kto szczególnie inspirował Cię do działania, byłby to...
Mogłabym tu wskazać na rodziców - za dążenie do celów życiowych, dziadków - za siłę i odwagę, pradziadków - za ambicje i waleczność o swój skrawek ziemi.
 
7. Czy masz jakąś sentencję, złotą myśl, którą często powtarzasz? Jeśli tak, to jaką?
Od lat, niezmiennie jest to myśl: "nie patrz wstecz".
 
8. Zima ze śniegiem czy bez i dlaczego taka?
Nie lubię zimy, nie lubię zimna, nie lubię śniegu ani ślizgawek łamiących nogi; jak dla mnie może nie być takiej pory roku.
 
9. Przypominasz sobie jakieś swoje szaleństwo?
 W przypadku Leona dzień bez szaleństwa lub srogiej odzywki jest dniem straconym. Przykład z życia: śmierdzący i mocno wczorajszy klient z przypadku - wszedł do szkoły, bo zimno było na dworze - marudzi mi coś pod nosem, na co ja chrząkam znacząco, gestem wskazując drzwi wyjściowe: "Toaleta z łazienką są w tamtym budynku..."

10. Masz w domu zwierzę? Jeśli tak, to jakiego gatunku?
Leon nie ma zwierzątka, ale jak już kiedyś będzie na swoim to sobie zakupi puchatego kota.
 
11. Jaki szkolny przedmiot uznawałaś za zupełnie bezużyteczny?
Największe problemy miałam zawsze z fizyką, matematyką i chemią - po co uczyć się tego dziadostwa się ja pytam? To winno być tylko dla chętnych.

Kathy i Leon 

31 komentarzy:

  1. "Hide Aways" dziś obejrzę, dzięki za podpowiedź, wcześniej nawet nie słyszałam o tym filmie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Włączyłam sobie ten film ale dla mnie jest zbyt mocny nawet przy oglądaniu w środku dnia, rezygnuję bo nie będę mogła spać :/

      Usuń
  2. Mam tak samo mój umysł nie może przystosować się do matematyki, fizyki i chemii :) też uważam że dla chętnych być powinna

    OdpowiedzUsuń
  3. też nie mam zwierzątka na razie:(

    OdpowiedzUsuń
  4. dla mnie matma, chemia i fizyka to też były znienawidzone przedmioty szkolne;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też uważam, że fizyka, matma i chemia powinna być dla chętnych. Ile ja się nerwów najadłam przez te przedmioty. Koszmar! Też mi się marzy dobra lustrzanka najlepiej Nikona. Mam nadzieję, że uda się szybko zdać prawko, czego ci z całego serca życzę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Hahaha xD Punkt szósty rozwalił mnie po całości ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. lubię jak piszesz, co piszesz i w jakiej formie... rozbawiła mnei Twoja wizualizacja odebrania upragnionego uprawnienia którego Ci życzę, mimo że na tę srebrną tacę to małe szanse, ale co tam! Pal licho oprawę prawko sie liczy!

    OdpowiedzUsuń
  8. Powinnaś przynajmniej na chwilę odpuścić z prawkiem i wócić jak oczyścisz swój umysł.

    OdpowiedzUsuń
  9. Książkę kupię, bo też utopiłam w tym pieniądze ;) Nie pojmuję po co musimy się uczyć tak wielu przedmiotów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. hehehehe:) dobre.... "toaleta z łazienką są w tamtym budynku...." hahahahahahahaha

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak, puchaty kot to świetna sprawa. Musisz sobie sprawić.

    OdpowiedzUsuń
  12. Z fizyką, matematyką, chemią oraz zimą zgadzam się w całej rozciągłości ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Toż Ty umysł ściśle humanistyczny jesteś;) też bym chciała zwierza mieć, sprawię sobie jakiegoś sympatycznego piesurka jak przestanę się tułać po świecie i osiądę wreszcie w jednym miejscu;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Fizyka, matma i chemia to czarna magia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Też nie lubiłam tych przedmiotów... a byłam na profilu matematyczno-fizycznym :D pozdro!

    OdpowiedzUsuń
  16. Podpisuje się obiema rękami pod tym, że zima, fizyka, chemia i matma są niepotrzebne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gdyby matematyka była dla chętnych to nikt chyba nie potrafiłby dziś liczyć i byśmy jak w stanach zjednoczonych dodawali 2 do dwóch na kalkulatorze :D
    A książka o niezdanym prawie jazdy myślę że mogłaby stać się bestsellerem :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Z prawem jazdy w końcu sie uda. Myslę, że nie jeden mógłby taką książkę napisać :D

    Nie patrz wstecz - powinniam tą myśl wprowadzić w swoje życie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. W sprawie matematyki, fizyki i chemii dla chętnych stanowczo protestuję. Nie wychowujmy pokolenia debili, którzy nie potrafią liczyć...
    Ale ogólnie pozdrawiam, bo wróciłam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mnie też marzy się porządny aparat. Mam nadzieję, że nasze marzenia się spełnią. :D
    Trzymam kciuki za prawko!

    OdpowiedzUsuń
  21. Odnośnie pytania 4: polecam - sama jestem posiadaczką lustrzanki firmy Nikon - super sprawa. Wciąż dokupuję nowe części i marzy mi się nowy obiektyw, ale warto jeśli się na prawdę lubię fotografię ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. O, porządny aparat cyfrowy też bym chętnie przyjęła ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja to bez zimy bylabym nieszczęśliwa...

    OdpowiedzUsuń
  24. też nie cierpię fizyki, matematyki i chemii brrr ... :D

    OdpowiedzUsuń
  25. oj fizyka to była moja zmora...

    OdpowiedzUsuń
  26. Odradzam Ci Canona, bo ja mam kilka lat i nie mogę z nim nadal dojść do ładu (a kolega fotograf mówił: "Nie bierz go ,bo jest trudny", ale dziewczę się uparło i teraz ma).
    Matematyka, chemia - taaaaak <3
    Fizyka - największe na świecie NIEEEEE.

    OdpowiedzUsuń
  27. Zdecydowanie fizyka, chemia i matma to nie moja bajka ;) Jeszcze Ci sie srebrna taca marzy ;p

    OdpowiedzUsuń
  28. WSZYSTKIE przedmioty powinny byc do wyboru!

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru