GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

środa, 27 lipca 2022

2952. Jak zmieniał się mój brzuch w czasie ciąży?

 Witajcie!

Dziś sobie powspominamy trochę.

Oto zaprezentuję Wam jak zmieniał się mój brzuch w czasie ciąży.

Tak więc zaczynamy.

Wrzesień/październik 2021 r.:




Listopad/grudzień 2021 r.:



Styczeń 2022 r.:



Luty 2022 r.:




Marzec 2022 r.:




Kwiecień/maj 2022 r.:



Czerwiec 2022 r.:



W całej ciąży przytyłam ok. 8 kg, z czego Mała ważyła 3500 g.
Tydzień przed porodem ważyłam więc 64 kg.

Teraz po 7 tygodniach od porodu ważę 58 kg.
Do wagi wyjściowej brakują mi zatem 2 kg.

Zważywszy na to, że karmę piersią, myślę, że nastąpi to bardzo szybko.

A Wy ile przytyłyście w czasie ciąży?

Kathy Leonia

23 komentarze:

  1. Takie dokumentowanie procesu ciążowych zmian to wspaniała pamiątka. Szybko wracasz do swojej wagi. Świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kathy, I see lovely flowers in your photos.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja przytyłam 12 kg w ciąży ale potem po urodzeniu waga niestety nie chciała zbyt szybko spaść. Dopiero po kilku latach wzięłam się za siebie i jest o wiele lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mało przytyłaś. Ja w pierwszej ciąży przytyłam 10 kg i w drugiej tyle samo.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wynik. Gratuluję córeczki. Przytyłaś mało. Najważniejsze , że wszystko zakończyło się szczęśliwie. Buziaki 🥰🥰🥰🥰

    OdpowiedzUsuń
  6. ja nic nie przytyłam, bo nie byłam nigdy w ciąży :) Bardzo ładnie wyglądałaś!

    OdpowiedzUsuń
  7. You bring me sweet memories of my bellies :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja przy pierwszej ciąży przytyłam około 8 kilogramów, a w drugiej już 12 kg.

    OdpowiedzUsuń
  9. Oh, you don't want to know how much I gained the first time. Let's say a whole other person(also I wouldn't know what that would be in Kilograms). The second go around I lost weight. Some, like you will hardly notice too much of a change. I had a friend who's face changed even changed after having kids. You just never know where you might put that weight on. Thanks for the post.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie pamiętam... Pamiętam tylko że po pierwszej ciąży szybko wróciłam do wagi sprzed, a po drugiej to się już nie wydarzyło ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też nie przytyłem w ciąży :D

    OdpowiedzUsuń
  12. It's amazing, well done, you're incredible

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojej, nie pamiętam, ale szybciutko wróciłam do swojej figury, Uwielbiam takie porównania, cudnie wyglądałaś w ciąży <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoda, że nie opisałaś zdjęć tygodniami. 2kg to niewiele, szybko spadnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie mogę powiedzieć, ile przytyłam podczas ciąży, bo w niej nie byłam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Aż mi się przypomniał brzuch mojej siostry, która urodziła prawie pół roku temu 😀

    OdpowiedzUsuń
  17. Boa noite minha querida amiga. Parabéns pelo seu excelente trabalho.

    OdpowiedzUsuń
  18. Hola!
    Me alegro que te falte super poquito para tu peso ideal :)
    Lo vas a lograr más rápido de lo que piensas.
    Un beso!

    OdpowiedzUsuń
  19. Genial que vuelvas a estar ne forma. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  20. 👍🏻👍🏻👍🏻fajna pamiątka i przy okazji można zobaczyć te zmiany

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru