GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

czwartek, 14 lipca 2022

2945. Linea Vit Aloe Vera krem do rąk i paznokci

 Witajcie!

Dziś czas na pielęgnacji dłoni.

Będę mówić o Linea Vit krem do rąk i paznokci

Słowo od producenta: "Krem do codziennei pielęgnacji rąk i paznokci. Zawiera aktywnie działające składniki m. in.:

- wyciąg z aloesu nawilża, wygładza i łagodzi podrażnienia
- witaminy A + E działają antyrodnikowo, hamują procesy starzenia się skóry, poprawiają elastyczność skóry i odmładzają,
- prowitamina B5 działa nawilżająco, zmiękcza, uelastycznia skórę, łagodzi podrażnienia
- allantoina działą regenerująco , stymuluje odnowę naskórka, wykazuje właściwości łagodzące i kojące, zmniejsza zaczerwienienia oraz wygładza i zmiększa skórę
- lanolina nawilża, wygładza, zmiękcza zmniejsza szorstkość, oraz wykazuje działanie regulujące gospodarkę wodną skóry.

Przebadany dermatologicznie."

Produkt w okazałości:



Od producenta: 





Skład:



Otworek:



Na dłoni:



Szczegóły:

Cena i dostępnośćprodukt znalazłam w Internetach za ok. 3 zł.

Zapach: delikatny, przyjemny.
Konsystencja: kremikowa.
Opakowanie i pojemność: opakowanie w charakterze białej tubki z akcentami zieleni i czarnymi napisami od producenta. Pojemność: 100 ml.
Wydajność: bardzo dobra. Taki balsam starczy na kilka miesięcy używania.
Działanie: kiepskie. Zacznę od tego, że lubię testować produkty po tzw. taniości. Wychodzę bowiem z założenia, że istnieje mnóstwo nieodkrytych perełek kosmetycznych mało znanych marek, które nie muszą kosztować fortuny. I tak oto razu pewnego buszując w Internetacah, trafiłam na powyższy krem. Niestety nie był to udany łup, bo specyfik nie robi po prostu nic. Równie dobrze mogłabym dłoni nie smarować i by wyszło na to samo. Nieważne też ile razy bym aplikowała smarowidło na ręce, efekt był praktycznie zerowy, a uczucie suchych i szorstkich łapek jak było, tak zostało. Krem co prawda szybko się wchłaniał i nie zostawiał tłustej warstwy na skórze, ale to nie zrekompensowało faktu, że jego działanie było zerowe. Tu się zatem pojawia moje pytanie do producenta gagatka: po kiedy grzyba wypuszczać na rynek coś tak nijakiego i beznadziejnego? Przecież to się mija z docelowym przeznaczeniem kremu do rąk... Co z tego, że produkt ładnie pachnie, jest tani i łatwo dostępny, jak nie robi nic? Całe szczęście w nieszczęściu, że mazidło mnie nie podrażniło ani nie uczuliło. Wtedy dopiero bym była zła! Może ja mam jakąś zbytnio wymagającą skórę dłoni, że tak się czepiam, ale cóż, podobne odczucia podczas użytkowania kremu mieli mój mąż i teściowa. Także coś ewidentnie jest z tym gagatkiem nie tak. Nie polecam!

Ocena: 2/5

Miałyście?

Kathy Leonia

35 komentarzy:

  1. Kremy do rąk schodzą u mnie jak woda. Dobrze wiedzieć, czego nie kupować.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że to taki bubel. Na pewno go nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze wiedzieć, że to nie jest produkt warty zakupu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kremów do rąk używam bardzo dużo, tego nie wypróbuję, szkoda, że bubel :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie zetknęłam się z tym kremem do rąk, acz testuję różne takie specyfiki. Jak widać, nic nie straciłam, nie mając z nim kontaktu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam. Ale jak 2/5 to nie będe poznawać.

    OdpowiedzUsuń
  7. Good review, interesting product!
    thanks for sharing ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam i już mieć nie będę :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie kusi, ale ze względu na opakowanie też pewnie bym po niego nie sięgnęła ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ..firmy nie znam i poznawać nie mam ochoty dzięki Twojej notce ;)
    ..dziękuję za odradzenie zakupu bubla :)

    - pozdrawiam ciepło i serdecznie, życzę zdrówka i uroczych chwil ♥️

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobrze wiedzieć, aby nie kupować :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uy que mal no te agrado. Gracias por la advertencia. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  13. sometimes there are any cream that is not suitable for the skin. Hopefully you can find other cream. Have a nice day Khaty ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. Kremy pod ręką mam zawsze, ale tego nie chcę ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. ojeny znowu mi przypomniałaś że zapominam uzywac kremu do rak :D

    OdpowiedzUsuń
  16. O wow. To jak go kiedyś zobaczę to się nie skuszę

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubię produkty z aloesem :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie miałam nigdy kremu do rąk z tej marki i chyba nie mam czego żałować 😀

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo lubię kosmetyki z dodatkiem aloesu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Boa noite minha querida amiga. Obrigado pela dica. Bom final de semana.

    OdpowiedzUsuń
  21. nie miałam i jakoś mnie nie zachęca

    OdpowiedzUsuń
  22. Krem do rąk używam wielokrotnie podczas dnia. Mam tak wrażliwe dłonie , że często z niego korzystam. Nie znam tego kremu , ale po recenzji to dobrze. Miłego weekendu 🌺🌺🥰🥰

    OdpowiedzUsuń
  23. Szkoda, że Cię rozczarował i szczerze po tej recenzji będę się trzymać od niego z daleka

    OdpowiedzUsuń
  24. Gracias por compartir, siempre es bueno conocer lo que hay en el mercado. Abrazos.

    OdpowiedzUsuń
  25. Kompletnie nie znam marki i szkoda że się nie sprawdził

    OdpowiedzUsuń
  26. Kiedyś myślałam, że każdy krem/balsam w jakiś sposób nawilży skórę. A jednak okazuje się, że jest sporo produktów, które mimo przeznaczenia - są do niczego :/

    OdpowiedzUsuń
  27. A już myślałam, że będzie perełka! Szkoda

    OdpowiedzUsuń
  28. Naturalne komponenty kosmetyków tanie nie są, niska cena produktu to z reguły bardzo chemiczny skład!

    OdpowiedzUsuń
  29. Whoa, thanks for the review, Kathy.

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru