GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

wtorek, 26 lipca 2022

2951. Joanna Naturia Ciało żel pod prysznic melon i awokado

Witajcie!

Dziś czas na odświeżenie.

Będę mówić o Joanna Naturia Ciało żel pod prysznic melon i awokado.

Słowo od producenta: "Żel pod prysznic Naturia o świeżym owocowym zapachu zapewnia doskonałe odprężenie i oczyszczenie ciała. Specjalnie opracowana receptura zawiera ekstrakty z melona i awokado, które działają odżywczo i wygładzająco.

odświeżający
aktywne składniki naturalne: melon i awokado

Sposób użycia: Niewielką ilość żelu nanieść na zwilżoną gąbkę, delikatnie masować ciało do uzyskania piany, a następnie spłukać."

Produkt w okazałości:





Od producenta:





Skład:



Otworek:



Na dłoni:



Szczegóły:

Cena i dostępnośćprodukt lupiłam w Rossmanie za ok. 8 zł.
Zapach: przyjemny, słodki, owocowy.
Konsystencja: żelowa.
Opakowanie i pojemność: opakowanie plastikowe, zielone, z białymi i czarnymi napisami od producenta. Pojemność: 300 ml.
Wydajność: dobra. Takie opakowanie starczy nam na jakieś dwa miesiące mycia się.

Działanie: zacne. Zacznę od tego, że najbardziej lubię używać owocowych żeli pod prysznic. Nie dość, że dają mi oczyszczenie z brudu i kurzu dnia powszechnego, to jeszcze dostarczają niezapomnianych wrażeń zapachowych. Uważam bowiem, że procedura mycia ma być przyjemnością, która pozwoli na błogą chwilę oderwania się od rzeczywistości. To takie moje osobiste 10 minut samej ze sobą, z mnóstwem piany, słodkim aromatem owocowym i ciepłą wodą. Takie właśnie wrażenia zapewniają mi żele pod prysznic od Joanny. To, jak owe gagatki pachną jest niespotykane. Ot, jakbym się pucowała czystym, przejrzystym, świeżo zrobionym musem z melona i awokado. Oprócz swojego cudnego zapachu, produkt spisuje się również bardzo dobrze w swej głównej roli, czyli żelu myjącego. Fajnie i szybko domywa skórę, nie wysusza jej, ani nie podrażnia. Mazidło jest bardzo wydajne i świetnie się pieni. Wystarczy objętość równa ziarnku fasoli, aby dokładnie i szybko umyć całe ciało. Myślę, że żel pod prysznic Joanny spodoba się każdemu. Ja na pewno wrócę do niego nie raz. Polecam!

Ocena: 5/5

Miałyście?


Kathy Leonia






24 komentarze:

  1. Lubię owocowe żele do mycia, tak więc ten z chęcią mogę wypróbować 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam jeszcze żeli tej marki. Ciekawi mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Z chęcią kupię i przetestuję na sobie ten żel.

    OdpowiedzUsuń
  4. No proszę, widzę, że warto zastososwać.

    OdpowiedzUsuń
  5. na wyjazdy kupuję małe żele Joanny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam owocowe żele pod prysznic. Z pewnością wypróbuję ten, o którym piszesz 😍!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gracias por la recomendación, personalmente también me gustan mucho ese tipo de aroma. Besos.

    OdpowiedzUsuń
  8. Owocowe żele to również moje klimaty. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakoś nie jestem przekonana do tej firmy xD

    OdpowiedzUsuń
  10. I love avocado, so I suposse this product would be perfect!

    OdpowiedzUsuń
  11. Awesome review! But I have not tried it.

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba jeszcze nie miałam żelu pod prysznic z Joanny 😊

    OdpowiedzUsuń
  13. Dla mnie melon ma za słodki zapach, nie lubię, ale ogólnie produkty Natury lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam, ale chętnie wypróbuję, jak zużyję wpierw te, co mam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gostaria de experimentar já que foi
    tão apreciado por você!

    Boa semana!
    Beijos! :-*

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakos tam zapomniałam o tej firmie, a kiedys bardzo lubiłam ich produkty. Szmpony na przykład.

    OdpowiedzUsuń
  17. Oh very good product darling

    OdpowiedzUsuń
  18. Produkt wart wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie miałam ale zapach zdecydowanie kusi

    OdpowiedzUsuń
  20. Gracias por la recomendación. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru