GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

środa, 28 maja 2014

392. Hajże na lumpeksy!

Witajcie!


Już nawet nie pamiętam, kiedy ostatnio był post z lumpeksowej tematyki...
Ale się byłam ogarnęłam i dnia wczorajszego wybrałam się na rajd zakupowy do szmateksu mego. I jak poszłam, tak trafiłam idealnie w czas dostawy.

Ludzi oczywiście tłumy; każdy chce capnąć najwięcej.
Przepychanki, nadeptanki, szczypanki...

Nie z Leonem jednak te numery!
Leon się nie da wygwizdać i zawsze coś wypatrzy.

Oto więc co upolował:

koronkowa bluzka No Name, stan idealny, no rozmiar - 3 zł


niebieska bluzka No Name, stan bardzo dobry - 5 zł


kolorowe paski, bez firmowe, każdy po 1 zł


zbliżenie na paski

Podobają się Wam?

Kathy Leonia

33 komentarze:

  1. Ta pierwsza, czarna koszulka jest boska <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Paski mi się spodobały, do wyboru do koloru :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ty to zawsze coś fajnego upolujesz!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie lubię i nie umiem szukać w lumpach :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie wiem, w tych lumpeksach u mnie to nic nie ma :D

    OdpowiedzUsuń
  6. w kwietniu zrobiłam bardzo duże zakupy w lumpeksie... z siostrą byłam i takie fajne rzeczy mi wyszukała ;) ja to cierpliwości nie mam do zakupów i do chodzenia po lumpeksach :P

    OdpowiedzUsuń
  7. super łowy :D ja ostatnio nie bywam w ciuchu bo mi mój ulubiony popsuli, drożyzna się tam zrobiła :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bluzki za parę złotych? :) tego jeszcze nie widziałam, u mnie w lumpeksach też są po kilkanaście więc bardziej za tą cenę opłaca się kupić nową.

    OdpowiedzUsuń
  9. jak dla mnie paski są najlepsze!!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. NOOO W KOŃCU!!! Ile ja w końcu miałam czekać aż post tego typu się pojawi??:) Ja ostatnio się zraziłam do lumpeksów bo nie które sobie tak liczą za ubrania nie wiadomego producenta,dodatkowo nie pierwszej świeżości to wolę iść do normalnej sieciówki.

    OdpowiedzUsuń
  11. ale ci się trafiła bluzka ta czarna - śliczna

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna ta koronkowa bluzka :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Kurcze, a ja ostatnio za taki niebieski pasek 12 zł dałam na wyprzedaży, szczęściaro.

    OdpowiedzUsuń
  14. paseczki za taką cenę świetna sprawa:)

    OdpowiedzUsuń
  15. No fajną masz tą koronkową bluzeczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. w lumpeksach zawsze można coś fajnego upolować;) ajna ta bluzka koronkowa:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Paski by mi się przydały :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dzielny Leos :D! Swietne polowanko :) Ja rowniez, jak mieszkalam w PL lubilam takie lupy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ile pasków, ja chyba żadnego ładnego nie widziałam nigdy w SH :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Dużo tych pasków ;)
    Przydałyby się ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. nadrabiam zaleglosci po tym jak przez tydzien ne odwiedzalam blogow, stad przepraszam ze pisze tak pozno :)

    fajne zdobycze )

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam lumpy<3
    Świetne łupy kochana!!:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja w poniedziałek wybieram się na zakupy lumpeksowe ;> Głównie w poszukiwaniu jakieś białej kiecki w stylu greckim - na imprezę tematyczną ^^

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja nie mam szczęścia, jak zawsze kiedy zajdę nic nie ma dla mnie ;(

    OdpowiedzUsuń
  25. ta bluzeczka boska :D
    a ja się dzis zaopatrzyłam w jeansową koszulę <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Hej, bardzo fajny post :) i Cały blog jest super. Na pewno postaram się wpadać częściej W wolnej chwili zapraszam też do mnie www.divoces.blogspot.com :) Jeśli mój blog również Ci się spodoba to co powiesz na wspólną obserwację? :)
    Pozdrawiam, Kasia :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie przepadam za tego typu miejscami, ale spoko rzeczy.
    Właśnie mi przypomniałaś, że potrzebuję pasków xx

    OdpowiedzUsuń
  28. Pasków nie lubię, choć czasem sie przydają. ;)
    Fajne bluzeczki. :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Koronkowa bluzeczka nawet fajna :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru