GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

piątek, 16 maja 2014

381. Trochę gór

Witajcie!

Wreszcie jestem.
I żyję.
Chyba...
Ale dla pewności uszczypnę się kilka razy w rękę.

Uuu boli.
Czyli żyję.

Tak więc, gdy już nie ma wątpliwości co do mego stanu egzystencjalnego, w ramach piątkowego relaksu, zapodam Wam kilka zdjęć z moich gór kochanych, które nawiedziłam byłam w majówce.
 Wiem, że to już bez mała dwa tygodnie minęły od majowego weekendu, ale niestety nie miałam kiedy się pochwalić tymi cud-widokami.

Tak więc oto trochę słonecznych migawek z Tatr:

Dolina Chochołowska w słońcu

resztki chochołowskim krokusów

Gubałówka!

Gubałówka!

rwący potop w Dolinie Kościeliskiej

kaczeńce kościeliskie

kaczeńce, łąka i woda

pozostałość po zimowym huraganie

wąsaty Dziadek Porost

Zakopane we mgle

owieczki!

i śnieżek!
Też kochacie góry podobnie jak ja?

Kathy i Leon

27 komentarzy:

  1. mogłabym mieszkać w drewnianej chatce w dolinie i wypasać owce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. w górach byłam do tej pory tylko raz :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że majówka się udała :)
    Ja zdecydowanie wolę morze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W górach się totalnie odprężam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne widoki! Też tam kiedyś byłam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Góry bardzo lubię- morze koooocham:)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam góry, te zdjęcia mogły by być odrobinę większe;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Witamy wśród żywych:) Ja nigdy nie byłam w górach:(

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki za odwiedziny, pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam góry! W tym roku wybieram się w Bieszczady :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne zdjecia :) Mam nadzieje, ze w okresie letnim uda mi sie wyjechac na kilka dni w gory ;)
    Mlyn w pracy nieco mniejszy? Udanego weekendu Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie piękne widoki! Marzę, by w tym roku odwiedzić góry :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ooo jaka śliczna górka na pierwszym zdjęciu :) i fajne łowieczki ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja wolę morze, ale w górach widoki faktycznie są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ależ ja się stęskniłam za górami :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Oh super, ja uwielbiam góry ostatnio byłam zimą i już mi się tęskni, także zazdroszczę pobytu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne góry. Żałuję, ze mnie tam nie było ;c

    http://olusiek-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja zdecydowanie bardziej wole morze od gor :) choc widoki gorskie tez sa piekne jak na Twych fotkach :)

    OdpowiedzUsuń
  19. fajnie ze wycieczka udana ja gor nie znosze - za to morze kocham ponad wszytsko :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kocham miłością bezgraniczną.

    OdpowiedzUsuń
  21. Widać, że wyjazd był udany. :) też bym miała ochotę na wyjazd w góry i zaszycie się gdzieś w głuszy...

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru