GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

wtorek, 20 maja 2014

384. Recenzja: Ziaja Energia Pomarańczy, pomarańczowe mleczko do ciała skóra normalna-sucha

Witajcie!

Wczoraj było korektorowo, dziś będzie mazidłowo.
Podzielę się z Wami bowiem opinią mą odnośnie pewnego mleczka/balsamu do ciała.

To Ziaja Energia Pomarańczy, czyli innymi słowy: pomarańczowe mleczko do ciała do skóry normalnej i suchej.

Słowo od producenta: "Odczuwalnie nawilża skórę oraz zapobiega utracie wody z naskórka. Przynosi ulgę w nadmiernym i powtarzającym się wysuszeniu skóry. Zapewnia szybkie i długo utrzymujące się wygładzenie. Działa odmładzająco poprzez poprawę sprężystości i elastyczności.
Pomarańczowa receptura
- delikatna konsystencja,
- formuła oleju w wodzie,
- bez barwników.
Masło pomarańczowe - otrzymywane ze skórki pomarańczy, ma naturalny, pomarańczowy zapach. Charakteryzuje się wysoką zawartością bioflawonoidów. Wykazuje działanie ujędrniające i antycellulitowe. Łagodzi podrażnienia skóry oraz neutralizuje wolne rodniki odpowiedzialne za starzenie skóry.
Mleczko nanieść na skórę ciała i delikatnie wmasować. Stosować tak często, jak to konieczne. Polecane do codziennej pielęgnacji."


Mazidło w butli:


I na dłoni:


Szczegóły:


 Cena i dostępność: na Allegro, w Rossmanie, cena ok. 10 zł.
  Zapach: delikatny, ciepło-pomarańczowy.
  Konsystencja: białe mleczko do smarowania i uszczęśliwiana ciała naszego.
 Opakowanie i pojemność: pojemnik plastikowy z wygodną pompką; biały design, pojemność: 400 ml.
  Wydajność: genialna. Produkt mam od lutego tego roku, a jeszcze na dnie została jakaś 1/3. A używam dzień w dzień.
   Działanie: przyjemne. Już sama nazwa produktu "mleczko" a nie balsam, sprawia, że konsument żeński (czyt. ja) uśmiecha się na samą  myśl o tym, że będzie maział się mleczkiem. To brzmi tak luksusowo i burżujsko, coś jak Kleopatra i jej toaleta poranna z mleczkiem bawolim czy tam kokosowym. Ale do rzeczy. Wyrób Ziaji to delikatny, kremowy mus, którego zadaniem jest nawilżanie i natłuszczanie naszego naskórka. W tej roli sprawdza się całkiem w porządku - skóra muśnięta mleczkiem zachowuje swą wiotkość i miękkość przynajmniej na kilka godzin. Mazidło jest produktem uniwersalnym - stosuje go od ramion, po stopy; na każdej partii ciała szybko się wchłania, nie podrażnia, a także nie brudzi ubrań. Warto dodać, że smarowidło ma przyjemny, pomarańczowy (nawet niechemiczny) zapach, który niestety nie zostaje długo na skórze. Kolejny plus - niezwykła wydajność, genialna pompka do aplikacji i niska cena. Jeśli więc szukacie czegoś na co dzień do maziania się - polecam pomarańczowy mus od Ziaji.
Ocena: 4/5

Miałyście?

Kathy Leonia

16 komentarzy:

  1. Obecnie używam z Ziaji mydełka pod prysznic w płynie o tym właśnie zapachu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam tego mleczka, a póki co mam dwa balsamy do wykończenia, ale chętnie wypróbuję to cudo :)
    A wtorek na razie dobrze, już posprzątałam w mieszkaniu a potem będę tworzyć referat na jutro :p
    A Tobie jak mija ten piękny, wiosenny dzień? :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja kiedyś miałam mleczko z ziaji i nie byłam zadowolona. Ja w ogóle nie lubię mleczek kosmetycznych.

    OdpowiedzUsuń
  4. zapach znam, bo uwielbiam pomarańczowy żel ziaji, lubię ich kosmetyki miałam kilka balsamów ale tego akurat nie. Mleczko to dla mnie nie coś bardziej ekskluzywnego a rzadszego od balsamu.

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo nie miałam :) może się skuszę skoro polecasz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak miałam uwielbiam i polecam !
    Pozdrawiam
    http://www.kayenn.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. ja wolę mleczko kakaowe ze względu na zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Skusilas mnie, musze sie za nim rozejrzec w polskim sklepie ;) Rowniez wole nazwe mleczko ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam, ale jestem zbyt leniwa by używać balsamy ;) choć ostatnio staram się przekonać do balsamu wyszczuplającego Eveline :p

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam, jakoś nie przyciągnęło mojego wzroku, ale wygląda bardzo przyjemnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O miałąm go i jest super!:)
    Wpadnij na nowy post kochana:*

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę koniecznie wypróbować, uwielbiam mleczka :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. lUBIĘ owocowe kosmetyki, muszę zatem spróbować :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakoś mi ten kosmetyk umknął w ofercie Ziaji. Muszę sobie go wpisać na listę, bo uwielbiam zapach pomarańczy w kosmetykach, zwłaszcza na lato.

    OdpowiedzUsuń
  15. Kupiłabym dla samego zapachu, wszak uwielbiam pomarańczki :D

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru