GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

niedziela, 4 maja 2014

379. Po majówkowo

Witajcie!

Właśnie wróciłam z majówkowego wypadu.
Przez prawie 4 dni byłam w naszych cudnych Tatrach i się relaksowałam.

Moje płuca nadal są pełne świeżego i czystego powietrza, w ustach ciągle czuję smak przejrzystej wody z górskich strumieni, a w uszach dzwoni mi beczenie kóz i owiec.
Niestety nie zwiedziłam tyle szlaków górskich ile chciałam, bo pogoda nam sprawiła niemiłego psikusa deszczowego i śniegowego, ale liczę że powrócę tu niebawem.

Niestety już jutro znowu czeka mnie powrót do pracowniczej rzeczywistości...
Tak więc pozostaje mi tylko czekać na sierpniowy urlop.

A Wy jak majówkę spędziliście?

Kathy i Leon

9 komentarzy:

  1. aż Ci zazdroszczę tego wypadu, kocham góry

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeeej,ja nigdy nie byłam w górach ;c

    OdpowiedzUsuń
  3. w domu niestety z jednym nędznym grillem, pogoda nie dopisała ;) ale co tam, skończyłam za to książke czytać :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę! ja spędziłam cały tydzień w domu, a pogoda nie zachęcała do wychodzenia z domu ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. to trochę sobie wypoczęłaś :) ja niestety majówki nie miałam, bo 2 musiałam być w pracy :P ale za to niedługo mam 2 tyg. urlopu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdraszczam wypadu w gory ;) Super, ze udalo Ci sie nieco odetchnac :)!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale zazdroszczę Ci Tatr! My mieliśmy jechać nad morze, ale prognozy nas wystraszyły, a w ogóle się nie sprawdziły :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę, że miło spędziłaś czas majowy , szkoda tylko , że pogoda była słaba

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja spędziłam majówkę rodzinnie, ale Tatr to Ci zazdroszczę cała sobą.

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru