GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

środa, 7 maja 2014

380. Zaczęło się piekiełko...

Witajcie!

Pewnie zastanawiacie się czemu nie pisuję ani Was nie odwiedzam...
Powód jest banalny - robocizna.

Zaczął się pełną parą sezon zapisowy na kolejny rok i kursy wakacyjne.
Mamy taki zamęt i zarwanie psychiki że głowa mała.

Nie mogę myśleć o niczym innym jak kursanci, zapisy, szefowa i dyrekcja z centrum.

W tygodniu - nawet jak jestem na drugą zmianę - ciężko mi się zebrać by sprawdzić pocztę, a co dopiero by napisać posta.
Wiem, miałam być konsekwentna, miałam pisać regularnie...
Ale to niestety niezależne ode mnie...

Mogę tworzyć jedynie w weekendy chyba, albo podczas snu...

Kathy i Leon

15 komentarzy:

  1. wszystko się ułoży, w swojej pracy spędzam po 12 godzin dziennie, na szczęście mam względny spokój i mogę zajmować się blogiem, nie piszę jednak w pracy postów bo często ktoś mnie rozprasza.

    OdpowiedzUsuń
  2. hej kochana! nie bój żaby, my poczekamy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Duzo cierpliwosci i chwili wytchnienia zycze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiem co to znaczy brak czasu.. plus u mnie dochodzi dziecko, więc w ogole..
    Ale dasz rade :D Mloda jestes :D Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  5. och sama mam problem ze znalezieniem czasu na bloga właśnie przez pracę :<

    OdpowiedzUsuń
  6. Zajmuj się tym, czym się masz zajmować :) Nami się nie przejmuj ;P
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  7. W koncu przjdzie czas ze bedziesz miała wiecej czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niecierpie takich okresow w moim zyciu, zawsze sie zalamuje w takich chwilach i zyje jak robot ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. ehh teraz chyba wszędzie jest zapierdziel, bo u mnie też...

    OdpowiedzUsuń
  10. Czekamy zatem na bardziej systematyczny powrót.

    OdpowiedzUsuń
  11. Rozumiem i czekam na powrót :)

    OdpowiedzUsuń
  12. W takim razie życzę, by dni stały się bardziej luźniejsze oraz by udało się znaleźć czas na blog :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobrze cie rozumiem, samej brakuje mi czasu na bloga :/
    Co zrobić tak bywa

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru