GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

wtorek, 21 lipca 2020

2432. Oriflame Giordani Gold Magnifying Metal Brush tusz do rzęs

Witajcie!

Dziś czas na rzęsiska.

Będę mówić o Oriflame Giordani Gold Magnifying Metal Brush tusz do rzęs.

Słowo od producenta: "Pierwszy w historii Oriflame tusz do rzęs z metalową szczoteczką, potrójną dawką pigmentów w głębokim odcieniu czerni oraz włóknami wydłużającymi rzęsy precyzyjnie definiuje i wydłuża rzęsy oraz podkreśla górną linię wodną oka.
Metalowa szczoteczka ma zamiast włosia specjalne rowki, dzięki czemu zapewnia precyzyjną aplikację bez osadzających się grudek* oraz świetnie podkreśla górną linię wodną oka, nadając spojrzeniu głębię.
Pigmenty w głębokim odcieniu jedwabistej czerni doskonale podkreślają oczy, a specjalne włókna otulają każdą rzęsę, wspaniale ją wydłużając.
*Test konsumencki."

Produkt w okazałości:





Od producenta:



Skład:



Po wyjęciu w opakowania:



Szczota:



Na oku:




 Szczegóły:

Cena i dostępność: powyższy tusz dostałam do testów od p. Artura z www.orioffice.pl. Normalnie możecie go kupić w Internecie za ok. 50 zł.
 Zapach: tusz pachnie tuszowo.
 Konsystencja: tuszowa.
 Opakowanie i pojemność: minimalistyczny czarny plastik ze złotymi ozdobami na opakowaniu i z białymi napisami od producenta. Pojemność: 8 ml.
  Wydajność: dobra. Takie opakowanie starczy nam na kilka miesięcy używania.
  Działanie: przyjemne. Zacznę od tego, że to moja pierwsza styczność z tuszem do rzęs Oriflame. I na pewno nie ostatnia, bo produkt tejże marki naprawdę zasłużył na moje uznanie i szczerą "łapkę w górę". Czemu? Ano temu, że jest to jedyna chyba maskara, która może równać się w działaniu z moim ulubieńcem wszechczasów, czyli Loreal Telescopic. Tusz Giordani Gold jest naprawdę bardzo fajnym, czarnym mazidłem, które nie dość, że wygląda niezwykle elegancko i gustownie, to jeszcze spełnia wszystkie obietnice producenta. Formuła tuszu jest bardzo przyjemna, nie tłusta, ani nie wodnista, a dzięki fenomenalnej, metalowej szczoteczce, wszystko ładnie rozprowadza się na rzęsach. Spojrzenie staje się wyraziste, nabiera głębi, a włoski są wydłużone i widoczne. I to wszystko można osiągnąć dosłownie w kilka sekund, przy użyciu li dwóch warstw specyfiku! Warto dodać, że tusz nie rozmazuje ani nie kruszy się w trakcie dnia. Nie musimy się zatem martwić o efekt pandy pod naszymi oczami. Wspomnę, że tusz nie podrażnił ani ni uczulił mnie, mimo że mam wrażliwe oczy i noszę soczewki kontaktowe. Uważam, że produkt Giordani Gold jest naprawdę wart zakupu. Polecam wypróbować na własnych rzęsach!
 Ocena: 5/5


Miałyście?

Kathy Leonia

PS. I przypominam, że na stronie orioffice.pl możecie dołączyć do Klubu Oriflame i mieć dzięki temu 20% zniżki na na wszystkie produktu i to przez cały rok!

31 komentarzy:

  1. Looks really good! Have a great day, Valerie

    OdpowiedzUsuń
  2. Daje ładny efekt na rzęsach. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że na moich rzęsach mógłby się sprawdzić.

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam kiedyś tusz z Oriflame z taką szczoteczką jak grzebyk, miło go wspominam, ale chyba nie jest już dostępny. :( Może skuszę się na ten. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajny efekt na rzęsach!

    OdpowiedzUsuń
  6. Warto go poznać, jeśli sprawdza się ok :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie testowałam tego tuszu, ale dobrze, że się u ciebie sprawdził. Piękne cienie na zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam nigdy tego tuszu, bardzo ładnie podkreśla rzęsy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam okazji go używać. Ładny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z tej firmy miałam chyba tylko raz kosmetyki, ale mam nowy katalog, więc może coś zamówię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny daje efekt na rzęsach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Great post, Thanks for sharing, x

    OdpowiedzUsuń
  13. Dawno nie miałam nic Oriflame..

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Super, że tusz okazał się być wysokiej jakości. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie używałam jeszcze nigdy tuszu z oriflime, ten wydaję się być naprawdę ciekawy tym bardziej że jak piszesz nie krzuszy się i nie osypuje w ciągu dnia a często mam z tym problem w wielu tuszach które testuje.

    OdpowiedzUsuń
  17. Metalowa szczoteczka. To mi sie podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. What a great result. Beautiful!

    OdpowiedzUsuń
  19. Całkiem fajnie prezentuje się na rzęsach :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Miałam kiedyś tusz z Oriflame, wydaje mi się że właśnie ten sam. Pamiętam, że byłam z niego bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  21. Thanks for the recommendation. I send a kiss

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo lubię kosmetyki z oriflame. Głównie podkłady, ponieważ nie są kosmicznie drogie, a jakoś niektórych produktów mnie powala.

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam chyba dwa tusze z Oriflame, ale akurat nie Giordani, perfumy mam cudne z Giordani Gold i chyba już przy nich zostanę. Jeszcze nie robiłam zamówienia teraz ale jutro se strzele. Zaraz się uzależnie od perfumowow.

    OdpowiedzUsuń
  24. Mi ten tusz niestety nie podszedł, przez "szczoteczkę", której nie ma. Sam metal z rowkami zasmarowany tuszem. Nakładając na oko skleja rzęsy, żeby go używać korzystam ze szczoteczki z innej, zużytej maskary. Wtedy faktycznie daje dobry efekt. Wolałabym żeby miał normalną szczoteczkę, a nie takie coś, bo się dużo tuszu naklada i nie ma jak rozczesać. Dostałam w prezencie od koleżanki, no ale niestety, jak ktoś jest zakochany jak ja w szczoteczkach... może być zawiedzony. Z początku myslalam ze to wada fabryczna ten brak szczoteczki, ale okazalo się, że to tak ma być. No to słabe w takim razie rozwiązanie. Ze względu na aplikacje nie polecam.

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru