GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

środa, 1 lipca 2020

2421. Migawki z Karpacza, cz. 1

Witajcie!

Dziś długo wyczekiwana pierwsza część relacji z wyprawy do Karpacza.

Zajmiemy się wyprawą do schroniska znanego pod nazwą Dom Śląski (1400 m.n.p.m).
Wybraliśmy sobie trasę niezwykle widokową, gdzie będzie nam towarzyszył płynący potok Łomniczki.

Zaczynamy łagodnie strumyczkiem, który widnieje na samym początku naszej drogi żółtym szlakiem:



Następnie po kilkunastu minutach tuptania przechodzimy obok niezwykle uroczego punktu informacyjnego:



I wkraczamy prawilnie do Karkonowskiego Parku Narodowego:



Takie widoki nas czekają po wkroczeniu w leśne ostępy:






Wspomniana toń bystrej wody płynie sobie razem z nami:




Wchodzimy coraz wyżej i wyżej:



Niektórzy wspomagają się piesełami:



Innych prowadzą dzieci:



My podziwiamy wyłaniający się powoli szczyt Śnieżki:



I widoki w tle:



Wreszcie docieramy do celu:



A tam tłumy!

Niektórzy jedzą:



Inni nie mogą usiedzieć w miejscu:



Jeszcze inni podziwiają widoki:


 A niektórzy udają, że lecą:



Ja tymczasem podziwiam kwiatki:



Kolejna część z wyprawy już niedługo!

A Wy wolicie góry czy morze?

Kathy Leonia

34 komentarze:

  1. Wonderful photos, glad you were able to get away for some time. I love the mountains and the sea! Thanks for sharing, Valerie

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo piękne i klimatyczne zdjęcia. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne widoki! Nie mogę się doczekać kiedy pojadę w góry, bo ostatnio na wakacje jeżdżę tylko nam morze 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie byłam tam od wieków :) piękne widoki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dear Kathy! You had a nice trip! I like your photos!

    OdpowiedzUsuń
  6. Najchętniej wolę i góry i morze jednocześnie :) Fajne migawki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Böyle dağ bayır gezmek istiyorum.

    OdpowiedzUsuń
  8. ale widoki! zdziwiła mnie ilość turystów, ale w sumie pewnie w tym roku w Polsce wszędzie będzie pełno ludzi

    OdpowiedzUsuń
  9. I love nature, what such lovely places!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak ja dawno nie byłam w Karpaczu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja uwielbia góry! W Karpaczu, a dokładnie w Szklarskiej Porębie byłam w tamtym roku!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oglądając Twoje piękne zdjęcia zatęskniłam za wycieczką w góry.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniała fotorelacja. Zdjęcia piękne - widać, że robione przez osobę z dobrym okiem do łapania atrakcyjnych kadrów. Niecierpliwie czekam zatem na ciąg dalszy i kolejną porcję malowniczych fotografii. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja wolę morze, choć widoki piękne w górach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna wyprawa i zdjęcia. Kiedyś co roku byłam w Karkonoszach, tak mnie zauroczyły. Ale nigdy nie byłam na Śnieżce.

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie. Karpacz i okolice mam wydeptane. Niezapomniane wspomnienia. Pozdrawiam cieplutko 💖💖💖

    OdpowiedzUsuń
  17. Very interesting post! Have a great day! 🌺🌺🌺

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne fotki i super widoki :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Góry są piękne :), czekam na ciąg dalszy.

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne widoki. Aż chce się iść w góry.

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję podejścia. :)
    Już się nie moge doczekać ciągu dalszego. :)
    Ach, wspomnienia... też stałam i podziwiałam widoki... :))))

    OdpowiedzUsuń
  22. Chętnie pochodziłabym sobie po górach :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne zdjęcia natury, aż chciałoby się tam być.

    OdpowiedzUsuń
  24. Wydaje mi się, że kiedyś tam byłam! Piękne widoki!

    OdpowiedzUsuń

  25. Beautiful place thanks for letting me know. I send a kiss

    OdpowiedzUsuń
  26. Urokliwe miejsca, piękne widoki i na pewno mnóstwo wrażeń. Cudowny wypad:)

    OdpowiedzUsuń
  27. byłam, jest tam przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru