GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

poniedziałek, 20 lipca 2020

2431. Wielkie Zakupisko!

Witajcie!

Dziś post radości pełen.

Oto mój najnowszy zakup elektroniczny:





Instrukcja i gwarancja:



Dodatki konieczne:



I po otwarciu:





I jako osobny zakup etui:





Do zakupu nowego telefonu przymierzałam się bardzo długo.

Mój stary sprzęt, HTC One M9, miał już 5 lat na karku i ewidentnie już nie domagał.
Zacinał się, sam wyłączał i bardzo szybko "zjadał" baterię.

Dlatego też, po zrobieniu małego rozeznania w Internetach, zdecydowałam się na Samsung Galaxy A71.
Nie był to tani zakup, bo za tel i za etui wybuliłam ok. 1550 zł, ale uważam to za inwestycję na lata.

Nie jestem bowiem maniaczką nowości  kupującą nowy sprzęt co rok, bowiem telefon używam przez kilka lat.
Mało tego!
Do tej pory zawsze wybierałam modele używane, gdyż wychodziłam z założenia, że jak już tel był w użytku, to znaczy że jest sprawny i dobry.

Zakup Samsunga Galaxy A71 to iście pierwszy, nowy, jeszcze nie śmigany telefon, jaki będę miała okazję użytkować.

Jak na razie, jestem z tegoż modelu niezmiernie zadowolona, bo nie dość, że podoba mi się wizualnie, to jeszcze robi niesamowite zdjęcia.
Jakość normalnie jak z profesjonalnego sprzętu fotograficznego.

Na pewno niebawem zaprezentuję Wam, co potrafi mój nowy nabytek.

Tymczasem, będę posiłkować się jeszcze zdjęciami zrobionymi na zapas, bowiem w szale ślubnym - to już w tę sobotę!!! - nie mam głowy do cykania foteczek.

A Wy jakie macie modele telefonów?

Kathy Leonia

40 komentarzy:

  1. Have fun with your new phone, and good luck with the wedding preparations!. Valerie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tez niedawno wymieniłam telefon na nowy bo mój stary już miał lat 4,5 i bateria już była na wymarciu :D ja mam iPhone bo mega się przyzwyczaiłam do tego systemu ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Miłego użytkowania życzę. 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Congratulations, Kathy! Yesterday I published a new post in your favourite cats' blog. Welcome!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Popieram zakup!
    Uważam,że w telefon warto zainwestować i nie kupować go z oferty telefonii, bo to po prostu ściema,ze dają nam coś za prawie darmo.
    Wyobrażam sobie, jaki będzie ten tydzień przed tak wielką i piękną uroczystością!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. To będziesz teraz śmigać na nowym telefonie.

    OdpowiedzUsuń
  7. ja co dwa lata wymieniam bo mam taki firmowy abonament:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie się prezentuje i cena też bardzo przyjazna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja cały czas nie mogę się zdecydować czy pozostać przy samsungu czy wybrać iphone. Ten ma świetną cenę, czekam na jakieś zdjęcia z telefonu. I trzymam Kciuki kochana aby na ślubie udało się wszystko ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Absolutnie rozumkiem, ja w tym roku wymieniłam telefon w marcu- za mała ilość pamieci, rozbity wyświetlacz oraz kiepska bateria zdecydowanie za tym przemawiały zatem rzoumiem.
    Też nie gonie za nowinkami technicznymi wiec rzoumiem :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie prezentuje się ten ten telefon:) Ja swój kupiłam z 2 lata temu, był o wiele tańszy niż Twój i już mi się tnie i słabej jakości zdjęcia robi;/ następnym razem też zainwestuję w coś lepszego i droższego:)

    OdpowiedzUsuń
  12. O to życzę żeby się dobrze sprawdzał! Ja w swoim czasu nie mam żeby szybki wymienić haha

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny zakup, niech Ci dobrze służy :)
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam nadzieję, że nowy telefon będzie się dobrze sprawował. Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Witanko po przerwie, ależ mi już tęskno do blogowego świata, to choć na chwileczkę wpadam. Niech telefon Ci służy lata. No i niebawem wielki dzień, ależ trzymam kciuki, by był jak z marzeń. :))))

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja wolę więcej zapłacić za komputer niż smartfon. Mam za jedną trzecią ceny fajnej firny

    OdpowiedzUsuń
  17. ooo, a keidyś kiedyś sie zastanawiałam nad nim, ale ksusiłam się na huwaei p30 :D i nigdy więcej żadnego samsunga ;D szok jak człowiek się szybko potrafi przestawić :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Oby Ci służył jak najdłużej 😘
    Ja nadal używam Samsunga i podobnie jak Ty - nie zmieniam telefonu Co rok 😁
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Miłego użytkowania :) ja w zeszłym roku kupiłam nowy telefon i również był to samsung :)

    OdpowiedzUsuń
  20. The camera is the most important thing for me when I buy a new mobile.
    Enjoy!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja aktualnie mam iphone 11, uwielbiam go!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja w piątek zmieniłam telefon na nowy. :) Patrz jak się zbiegło. Ja też Samsunga, S20. Mam nadzieję, że będzie mi dobrze służył. Jeszcze czekam na gustowny pokrowiec do niego, bo bez tego obawiam się, że długo nie pozyje w moich rączkach...

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam taki sam model etui tylko w kolorze pięknego, pastelowego różu.

    Mam tak samo. Telefon zmieniam co kilka lat; bo skoro jest okey to po co wydawać pieniądze na nowy. Jakoś nie podążam za obecnymi trendami :D
    Niech Ci kochana służy na lata.

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  24. Samsung jest akurat dobrym telefonem. Dobry wybór i na pewno będzie Ci dobrze służył.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Dobry telefonik ale koncern Samsunga jest coraz mniej kreatywny w nazewnictwie 🤷‍♀️ a szkods

    OdpowiedzUsuń
  26. Dzień dobry, Kathy, dziękuję za odwiedzenie mojego bloga, cieszę się i zacząłem obserwować Twojego bloga. Jestem zwolennikiem 1670. Gratulacje z powodu twojej pracy. Chciałbym również mieć zaszczyt, że śledzisz mnie na moim blogu.

    OdpowiedzUsuń
  27. Dobry telefon to podstawa, ciężko by mi było funkcjonować bez smartfona ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja akurat obecnie mam LG i jestem z niego bardzo zadowolona. Mój mąż miał wcześniej Samsunga Galaxy i wychwalał go nad niebiosa ;) Według niego to rewelacyjny telefon.

    OdpowiedzUsuń
  29. W swoim życiu miałam dwa razy telefony firmy Samsung, które służyły mi latami (dłużej niż trzy lata każdy), więc z ich działania byłam zadowolona. Mam nadzieję, że tobie też będzie dobrze służył telefon. Aktualnie mam Huaweia VI z 2019.

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja też kupiłam na dniach nowy telefon, osobiście skusiłam się na M21, skusiła mnie pojemność baterii i inne dobre parametry przy dosyć niskiej cenie jak na nowość od Samsunga. Niestety ja osobiście nie jestem zbytnio zadowolona z tych kilku aparatów, wolałabym jeden a porządny, niestety tutaj u mnie rozczarowanie, ale chyba nie sprzedają już pojedynczych kamerek, bo nic nie mogłam znaleźć z tego roku. ;(

    OdpowiedzUsuń

  31. Congratulations on your new cell phone, it is very beautiful. I send a kiss

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratuluję zakupu :) niech się dobrze sprawuje. Bardzo lubię samsungi :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja mam Xiaomi Redmi Note 8 Pro. Zastanawiałam się na Huawei, ale z tego też jestem bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  34. Żeby mieć sensowny telefon, niestety trzeba "wybulic"

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru