GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

poniedziałek, 4 marca 2024

3227. LASH BROW tusz do rzęs

 Witajcie!

Dziś czas na piękne rzęski.

Będę mówić o  LASH BROW tusz do rzęs.

Słowo od producenta: "Multifunkcyjny tusz do rzęs, który zawiera w swoim składzie odżywkę stymulującą wzrost rzęs. Produkt doskonale podkreśla rzęsy, pielęgnuje je i nawilża. Wyraźnie wzmacnia włoski i sprawia, że są mniej podatne na urazy, wypadanie i uszkodzenia. Tusz doskonale pogrubia rzęsy, unosi je i wydłuża. Tusz nie rozmazuje się i nie kruszy w ciągu dnia. Nie uczula."

Produkt w opakowaniu:







Szczegóły:

Cena i dostępnośćprodukt znalazłam w lutowym pudełku Pure Beauty. Normalnie można go kupić na stronie producenta.
Zapach: delikatny, tuszowy.
Konsystencja: tusz do rzęs.
Opakowanie i pojemność: opakowanie plastikowe w tonacji czarno-różowej. Pojemność: 10 ml.
Wydajność: bardzo dobra. Taki specyfik starczy na kilka miesięcy użytkowania.
Działanieprzyjemne. Zacznę od tego, że tusz do rzęs to kosmetyk, bez którego nie wyobrażam sobie codziennej egzystencji. Moje rzęsy z naturą są krótkie i słabe, także dobrej jakości mascara jest u mnie niczym zimna lemoniada w upalny dzień. Jak zatem spisał się specyfik LASH BROW? Ano co tu dużo mówić: jestem nim szczerze zachwycona!  Jego innowacyjna formuła zawierająca w składzie odżywkę stymulującą wzrost rzęs sprawia, że włoski stają się dłuższe, gęstsze i pięknie podkręcone. Dzięki temu nie muszę wieczorem osobno nakładać standardowego serum na rzęsy, bo mam już takowe w mascarze. Tu warto dodać, że już po jakiś dwóch tygodniach stosowania mazidła zauważyłam wzmocnienie i pogrubienie moich rzęs. Jeśli chodzi o aplikator, jest to klasyczna szczoteczka, która fajnie rozdziela włoski, dodając im jednocześnie objętości i dramatycznego efektu. Co najważniejsze, tusz utrzymuje się bez smug i grudek, zapewniając nieskazitelny wygląd przez cały dzień. To naprawdę rewolucyjny produkt, który stał się nieodłączną częścią mojej codziennej rutyny makijażowej. Warto wspomnieć, że produkt mnie nie podrażnił, ani nie uczulił. 
Ocena:5/5

Miałyście?

Kathy Leonia

32 komentarze:

  1. These eyelash products beautify and strengthen hair strands. I always have it at home and in my bag, although women's bags are almost our home. LOL
    (ꈍᴗꈍ) Poetic and cinematographic greetings.
    💋Kisses💋

    OdpowiedzUsuń
  2. Wysoka ocena tuszu!
    Sama też często maluję rzęsy - to własciwie jedyny makijaż jaki stosuję
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kathy,
    I think that women's natural eyelashes look really beautiful after applying these products.
    In fact, I believe that although nowadays cosmetics also target our masculine vanity, feminine beauty is revealed and accentuated with products of this nature.
    A kiss and have a good week!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie bardzo istotne jest to, że tusz nie podrażnia i nie uczula, ponieważ mam mocno wrażliwe oczy. Chętnie go kupię.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam, może polecę córce, ja robię sobie rzęsy jedwabne i mam miesiąc spokoju.

    OdpowiedzUsuń
  6. Love the packaging. Great to hear it works so well.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam jeszcze tego tuszu do rzęs.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam tuszu o którym wspominasz, Twoja wysoka ocena powoduje, że mam ochotę go wypróbować przy najbliższej okazji. Gdy mój obecny ulubieniec się skończy, sięgnę po ten polecany przez Ciebie :)
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Takiego tuszu jeszcze nie próbowałam. Jestem wierna YR, ale kto wie...

    OdpowiedzUsuń
  10. Zachęcasz do wypróbowania tuszu. Póki co jestem wierna YR.

    OdpowiedzUsuń
  11. zupełnie nie znam, ale widzę, że jest godny uwagi :D

    OdpowiedzUsuń
  12. This brand looks nice for you...Recomended maskara i think...thanks for your review

    OdpowiedzUsuń
  13. Si además de quedar bien ayudan a que crezcan fuertes el éxito es seguro.
    Besos.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam, ale jego działanie które opisujesz kusi by wypróbować:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy o nim nie słyszałam, ale Twoja ocena zdecydowanie zachęca aby go wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  16. lemoniada w upalny dzień? To mnie przekonuje i chętnie tusz przetestuję

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajna recenzja, warto zapamiętać 😀

    OdpowiedzUsuń
  18. Mascaras are the very best product of makeup for me.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie znam, ale patrząc na szczoteczkę to nie wypróbuję bo ciężko mi się takimi posługiwać ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. Dobrze poznać takie produkty :) Chętnie wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  21. Warto wypróbować. Pozdrawiam serdecznie 🌷🌷🌷🌷

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie miałam, ale chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten tusz jest rewelacyjny! Świetnie się u mnie sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  24. interesting product beautiful brush

    OdpowiedzUsuń
  25. the lift and length this mascara gives are incredible!

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajnie, że łączy dwie funkcje:)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru