GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

wtorek, 26 marca 2024

3303. Witaj wiosno!

Witajcie!

W końcu zima odeszła w zapomnienie, a natura budzi się do życia w pięknej eksplozji barw i zapachów.

Dla wielu z nas wiosna to czas oczekiwania, nadziei i nowych początków.
Ja osobiście uwielbiam obserwować jak natura ożywa, jak promienie słońca rozgrzewają moje ciało i jak kwiaty powoli otwierają swoje płatki.

 To taki czas, kiedy każdy może poczuć się jak nowa osoba, gotowa na nowe wyzwania i przygody.



A Wy za co lubicie wiosnę?

Kathy Leonia

28 komentarzy:

  1. Ja kocham wiosnę za pierwsze promienie ciepłego słoneczka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również za słoneczko 😀

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię wiosnę za jej pozytywną symbolikę, kwiaty, kolory... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. It's a great season. Enjoy It my pretty dear

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też bardzo lubię wiosnę- za te wszystkie kwiaty, za słonko. 🥰🌸

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja za budzącą się przyrodę, listki, kwiatki na drzewach owocowych, forsycje. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham wiosnę za słońce oczywiście i budzącą się do życia przyrodę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham wiosnę za to, że dni są dłuższe, ptaki śpiewają, na drzewach są liście, wszędzie wokół kwiaty no i można chodzić bez kurtki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Głównie za słonko, bo to nasza wielka, naturalna bateria... dzięki niej wszystko ożywa... my też:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam wiosnę za dłuższe dni, przypływ sił witalnych i optymizmu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię wiosnę za to, że jest wiosną. ty też wyglądasz jak wiosna.

    OdpowiedzUsuń
  12. wiosna to moja ulubiona pora roku :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gorgeous photo.
    I like spring because it's finally getting warmer. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Such a wonderful photo! Spring is hard for me. It means allergies which leads to ear infections..or so it was growing up. Still have the allergies. And living in the midwest America means a chilly spring wind. I'm actually a fall person.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten una linda semana. Estas muy linda. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  16. you're absolutely right...spring carries with it a sense of hope and anticipation, making it the perfect season for new beginnings and fresh starts...

    OdpowiedzUsuń
  17. Spring is a time of hope! Hugs!

    OdpowiedzUsuń
  18. Za to jak pięknie wszystko budzi się do życia

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja za to że nagle tak zieleń wybucha i jest pięknie i od razu żyć się chce 😉
    Zdrowych spokojnych i rodzinnych świąt Wielkanocnych 🐑🐑🐣

    OdpowiedzUsuń
  20. Dokładnie tak samo. Na wiosnę zawsze budzę się do życia. Tylko w tym roku trochę słabiej mi to wyszło, bo takie paskudne przeziębienie mnie złapało, że już drugi tydzień trzyma :/

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeszcze nigdy nie wypatrywałam tak wiosny, jak w tym roku :p

    OdpowiedzUsuń
  22. Pierwsze kwiaty kiedy zaczynają kwitnąć i ta soczystam zieleń która jest na drzewach.

    OdpowiedzUsuń
  23. Wiosnę lubię za budzącą się do życia przyrodę :D
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Por aqui entramos no outono, mas eu amo a primavera, a estação mais linda!
    Feliz páscoa!🐇 Beijos nas bochechas! 😘

    OdpowiedzUsuń
  25. You look great in the above picture, Kathy!
    In Spring, the weather is rather fickle, but as it comes after a cold winter, the warmth of Spring conquers me.

    OdpowiedzUsuń
  26. Kocham wiosnę za zieleń i kwitnące drzewa i za świeżość, którą nam przynosi. Cieszę się że już jest w pełni i nie grozi nam powrót zimy. Ostatnio zrobiłyśmy sobie z koleżanką sesje z drzewkami wiśni czyli tzw. Hanami.

    Dobranoc Kathy

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru