GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

wtorek, 29 sierpnia 2023

3153. No make up day!

 Witajcie!

Dziś jest ten dzień, gdy kompletnie nie mam ochoty na tworzenie makijażu.

Upał, duchota, totalna spiekota na dworze skutecznie odbierają ochotę do czegokolwiek innego, niż leżenie plackiem w wodzie... ale wiadomo, że na takie luksusy nie każdy może sobie pozwolić.

Tak czy inaczej, stwierdziłam, że niech żyje naturalny look.

Oto ja bez makijażu:



A Wy dziś team makijaż czy bez?

Kathy Leonia

22 komentarze:

  1. In summer, usually I go no make up too. I understand you, hehehe.

    OdpowiedzUsuń
  2. Upał??? Spiekota??? U mnie dzisiaj jest tylko 16 stopni, więc makijaż jest na swoim miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm, u mnie pogodowo są następujące po sobie burze, ulewy itp. Ale przy tym jest tak duszno i wilgotno, że też się nie malowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. You look lovely without make up.
    I usually don't wear make up. I sometimes put on a lipstick or a brow shadow.

    OdpowiedzUsuń
  5. I ładnie. Naturalnie jest pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też dziś bez makijażu. Ogólnie często go nie robię.

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie rano zimno, później upał pogoda zwariowana, a bez makijażu wyglądasz pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja zawsze w makijażu, trzeba ukryć to i owo. Ale Twoja buźka bez makijażu wygląda bardzo świeżo 🙂

    OdpowiedzUsuń
  9. Beautiful! I hardly ever where makeup. Definitely, not wearing any today. Hot here.

    OdpowiedzUsuń
  10. Estas muy linda. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  11. Brawo za naturalny look. Tak dużo sztuczności i pozorów jest obecnie wśród młodych. Pozdrawiam po dłuższej nieobecności. ♥️♥️

    OdpowiedzUsuń
  12. zawsze w weekendy mam takie dni:)

    OdpowiedzUsuń
  13. You look great , Kathy, without any make up!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładnie wyglądasz w takim wydaniu :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Você está linda sem maquiagem! De verdade!
    Eu só uso maquiagem completa em ocasiões especiais.
    Ane 😘
    A Lua e Eu

    OdpowiedzUsuń
  16. Witam serdecznie ♡
    Pięknie wyglądasz! Ja dziś też bez makijażu, ostatnio maluję się rzadziej :D
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  17. I super, naturalne też jest piękne, a skóra musi czasem odetchnąć. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. W upały też rezygnuję z makijażu:)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru