GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

poniedziałek, 14 sierpnia 2023

3145. Przesyłka z Redken!

 Witajcie!

Dziś czas na nowości.

Oto co do mnie przybyło od Redken:



Chciałam standardowo napisać, że powyższa przesyłka mnie uradowała i oczarowała, ale tak nie było...

Wcześniej co prawda, gdy dostałam na maila informacje, że wybrano mnie do testów powyższych, profesjonalnych włosowych kosmetyków, byłam bardzo zadowolona. Tu gwoli wyjaśnienia dodam, że w owej wiadomości widniała faktycznie adnotacja o tym, że dostanę próbki, ale - przez logikę - rozumiałam PRÓBKI w ilościach wystarczających na solidne sprawdzenie działania danych specyfików...

Tak więc możecie się domyśleć, jakie było moje zdziwienie, gdy po rozpakowaniu przesyłki od Redken zobaczyłam ramptem kilka próbek (sic!). Moją reakcją był obłędny iście śmiech...

Serio? To się nazywa Klub Testerek? Żal i żenada...
Taki pipek próbkowy starczy li na jedno umycie i odżywienie moich długich do łokci włosów... 
A po trochę mało, abym mogła napisać jakąkolwiek recenzje.

Ja rozumiem, że każda firma ma swoją opcję rozumienia "testów produktów" ale wysyłanie czterech próbeczek i oczekiwanie, że stworzę z tego jakąś opinię to trochę niepoważne... 

A Wy co sądzicie o wysyłaniu próbek do testów?

Kathy Leonia


22 komentarze:

  1. Po tak krótkim stosowaniu kosmetyku nie ma możliwości, aby osoba testująca mogła wyrazić o jego działaniu wiążąca opinię.

    OdpowiedzUsuń
  2. No to faktycznie niezbyt fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. One starts to wonder just how bad inflation is getting these days when these kinds of things happen. A lot to think about, indeed.

    OdpowiedzUsuń
  4. Every body is saving money! Hugs!

    OdpowiedzUsuń
  5. To jest szampon? Bo w sumie nie napisałaś co to za produkty

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się z Tobą w pełni, po jednym myciu nie da się ocenić działania. Bez sensu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Brak mi słów na tego typu strategię.

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie bym przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie testuje produktów na podstawie próbek, takie to mogą dawać gratis do zakupów a nie w ramach testów

    OdpowiedzUsuń
  10. Suerte con las prebas. ten una buena semana.

    OdpowiedzUsuń
  11. Próbka jako dodatek może być, ale do przetestowania powinien być też pełnowartościowy produkt. Rzeczywiście żenada.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jedyne co to będziesz znała konsystencję i pierwsze wrażenie i to by było tyle...

    OdpowiedzUsuń
  13. Na moje włosy nie wystarczyłoby. Jeśli oczekują rzetelnych recenzji to powinni wysłać jednak taką ilość
    żeby dało sie jakoś to sprawdzić

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam wrażenie, że jeśli chodzi o kosmetyki to powinni się bardziej wysilić. Nie zawsze działanie kosmetyku jest widoczne po pierwszym razie.

    OdpowiedzUsuń
  15. No rzeczywiście kupa śmiechu. Tylko żal, że mimo wszystko nie wypróbujesz jak należy...

    OdpowiedzUsuń
  16. Dużo zależy od tego czego to są próbki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. I think that as are expensive products they send less .

    OdpowiedzUsuń
  18. i know brand Redken but i never use its products hehehe

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru