GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

czwartek, 24 sierpnia 2023

3151. MYBESTPHARM suplement diety

 Witajcie!

Dziś czas na wspomagacza w walce z niechcianymi kilogramami.


Słowo od producenta: "Zadbaj o wspomaganie procesu odchudzania z suplementem od MyBestPharm.
Produkt zmniejszający apetyt i wspomaga odchudzanie, dodatkowo ma niską kaloryczność - tylko 24 kcal w saszetce i naturalny wiśniowy aromat.
Normalizuje stężenie cukru i cholesterolu we krwi i ułatwia dotlenienie organizmu (poprawia transport tlenu).
Często czujesz zmęczenie i znużenie? My Best Skinny pomoże Ci się pozbyć lub zmniejszyć to nie przyjemne uczucie.
Dodatkowo z korzystnych dla zdrowia właściwości My Best Skinny skorzystają osoby na diecie cukrzycowej lub z nietolerancją glukozy."

Produkt w opakowaniu:





Szczegóły:

Cena i dostępność: specyfik znalazłam w sierpniowym 
Pure Beauty box. Normalnie można go dostać na stronie producenta.
Zapach: bez zapachu.
Konsystencja: proszkowa.
Opakowanie i pojemność: fioletowa saszetka z zawartością suplementu. Opakowanie zawiera 30 sztuk po 9,1 g każde.
Wydajność: bardzo dobra. Produktu wystarczy na miesiąc stosowania 1x dziennie.
Działanie: przyjemne. Zacznę od tego, że mimo iż w ciąży przytyłam stosunkowo mało (8 kg, w tym dzidzia 3,5 kg) i dość długo karmiłam piersią (rok czasu), to dalej nie mogę pozbyć się tego nadprogramowego tłuszczyku w postaci 4-5 kg. Próbowałam stosować diety (post przerywany, dieta keto, dieta kapuściana) ale to nic nie dało... Dopiero teraz, nadzieję na upragnione schudnięcie rozpaliły we mnie powyższe specyfiki od MYBESTPHARM, jakie znalazłam w sierpniowym Pure Beauty. Z początku podeszłam do tych specjałów niezbyt ufnie - ot co taka mikrosaszetka może zrobić? Co jednak szkodziło mi spróbować! Jakie więc było moje zdziwienie, gdy po zażyciu jednej dawki suplementu - zamiast kolacji - czułam przyjemną sytość i błogość w żołądku aż do późnych godzin porannych dnia następnego! I to bez uczucia ściągnięcia kiszek, bulgotania czy nieprzyjemnych perturbacji w toalecie. Normalnie szok i niedowierzanie. Taki efekt to zasługa aż 14 składników (m.in. morwa biała, miedź, mangan, moringa, babka jajowata), które w sposób naturalny i bezpieczny zmniejszają apetyt, wspomagają pracę jelit i sprzyjają redukcji tkanki tłuszczowej. Suplement Mybestpharm jest idealny jako szybka przekąska, która ograniczy spożywanie tzw. fast foodów. Jestem tym produktem absolutnie zauroczona i na pewno kupię pełnowymiarowe opakowanie. Jego działanie, przyjemny, wiśniowy smak i świetny skład są warte każdej złotówki. Polecam serdecznie wszystkim tym, co również borykają się z nadprogramowymi kilogramami.
 Ocena: 5/5

Miałyście?


Kathy Leonia

16 komentarzy:

  1. nie używałam nigdy takich suplementów:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jakoś jestem scptyczna, ale skoro Tobie pomaga to tylko się cieszyć.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdyby nie moje przeciwwskazania do stosowania, to bym kupiła.

    OdpowiedzUsuń
  4. I do not believe that it is possible to lose weight using this product.

    OdpowiedzUsuń
  5. It does look interesting. But I am not sure how you use it. Is it something you put in water or just straight from the packet.

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię takie specyfiki, tego nie znałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. I don't know this at all, but it sounds good. I have a few kilos I would like to lose, too - we all do! Hugs, Valerie

    OdpowiedzUsuń
  8. Interesting product. Thanks for your review.

    OdpowiedzUsuń
  9. Borykam się z nadmiarem kilogramów, ale choruję też na jelita, więc jak kupię to cudo, to po konsultacji z lekarzem.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja już mam tyle rzeczy do łykania/picia/smarowania/wdychania/spryskiwania, że już nawet nie chcę mysleć o czymś kolejnym....

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie ma przekonania do takich produktów.

    OdpowiedzUsuń
  12. so far, how effective is it? are you satisfied?

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru