GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

poniedziałek, 7 sierpnia 2023

3142. Przesyłka z wizaz.pl!

 Witajcie!

Dziś czas na cuda.

Oto co do mnie przybyło do testów z wizaz.pl:




Nie muszę mówić, że powyższa przesyłka uradowała i ucieszyła mnie bardzo.
Kocham bowiem tusze do rzęs miłością wszelaką i zawsze cieszę się, gdy mogę odkrywać coś nowego z tej kategorii!

Powyższy specyfik ma nasze rzęsy niebotycznie wydłużyć i nadać im objętości.
Czy tak faktycznie będzie?
Już niebawem się okaże!

Dziękuję jeszcze raz wizaz.pl za zacną przesyłkę!

A Wy coś ostatnio ciekawego dostaliście?

Kathy Leonia

26 komentarzy:

  1. Super, lubię ich kosmetyki. Miłego używania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nice present, enjoy and then show us the photos! Valerie

    OdpowiedzUsuń
  3. That's a lot of mascara! I hope it's a great product!

    OdpowiedzUsuń
  4. Niech Ci dobrze się sprawdza kochana.🙂

    OdpowiedzUsuń
  5. Super. Nie dziwię się, że takie przesyłki cię cieszą.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna przesyłka :D Jestem ciekawa jak sprawdzi się u Ciebie ten tusz :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super ! Jak niewiele potrzeba, by się cieszyć ! Ja dawno nic nie dostałam. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super przesyłka. Ostatnio dostałam książkę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Już jestem ciekawa tych Twoich rzęs :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe jak będą wyglądać Twoje rzęsy?

    OdpowiedzUsuń
  11. Parece un buen producto. Te mando un beso

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnio kupiłam sobie tusz z YR i jestem zadowolona i zagęścił rzęsy i wydłużył nie sklejając, a przy tym nie spłynął w mega upały. Jestem ciekawa tego tuszu, co dostałaś.

    OdpowiedzUsuń
  13. I suppose it's a good product that will do wonder for your eyelashes. Enjoy!

    OdpowiedzUsuń
  14. Hola! deseando leer tu opinión sobre esta máscara de pestañas. Besos

    OdpowiedzUsuń
  15. Super przesyłka. Oby takich więcej.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja ostatnio zawężam współprace, więc nic ciekawego do mnie nie przyszło :p

    OdpowiedzUsuń
  17. Właśnie muszę się zaopatrzyć w nowy tusz do rzęs 😊

    OdpowiedzUsuń
  18. Thanks for your sharing, seems nice mascara...

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru