GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

wtorek, 18 lipca 2023

3134. Higiena jamy ustnej z @pierrefabreoralcarepoland

 Witajcie!

Dziś czas na zadbanie o naszę jamę ustną.

Oto prezentuję Wam cuda od @pierrefabreoralcarepoland, jakie miałam przyjemność testować w ostatnim czasie:




Mamy tu produkty marek  Elgydium i Eludril, które mają zadbać o nasz zdrowy i piękny uśmiech.

Jestem już po testach wszystkich powyższych przyjemniaczków, także z miłą chęcią podzielę się moją opinią na ich temat.

a) Eludril White płyn do płukania jamy ustnej 
Cudowny, wspaniały produkt. Nie dość, że mega miło odświeża oddech, to jeszcze ogranicza powstawanie nieestetycznych przebarwień, a na dodatek pomaga utrzymać naturalną biel uzębienia. Wydajny, neutralny smakowo.

b) Elgydium Bio Whitening certyfikowana pasta do zębów o działaniu wybielającym
Wydajny, przyjemny w smaku produkt, w ekologicznym opakowaniu. Ma działanie odświeżające i wybielające. Bardzo przemyślane, poręczne do użytkowania opakowanie. Pasta bardzo dobrze czyści zęby oraz dziąsła. Jest idealna nawet dla osób borykających się z nadwrażliwością zębów. 

c) Elgydium Clinic DentalFloss Fluoride nić dentystyczna z fluorem
Idealny specyfik na usuwanie zalegających resztek jedzenia z przestrzeni między zębami. Nić ta jest miękka i delikatna dla dziąseł, ale zarazem bardzo wytrzymała. Dzięki woskowaniu, produkt nie strzępi ani nie rozwarstwia się. Nasączenie specyfiku fluorem wzmacia ochronę przeciwpróchniczną w przestrzeniach między zębami. 

d) Elgydium Style Recycled Soft ekologiczna szczoteczka do zębów z miękkim włosiem
Poręczna, praktyczna, idealna do codziennego użytku. Dobrze myje i oczyszcza zęby oraz dziąsła. Produkt posiada rączką, pochodzącą z recyklingu! 

Podsumowując: jestem z tych wszystkich produktów bardzo zadowolona i na pewno jeszcze nie raz do nich wrócę!

Miałyście?

Kathy Leonia

24 komentarze:

  1. but my eyes focus on your pearl chain hehehe

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam produkty tej marki :) Świetnie się u mnie sprawdzają. Ta pasta w tubce jak serek jest rewelacyjna na wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz słyszę o tej marce 😀

    OdpowiedzUsuń
  4. Good products, it's always wise to look after your teeth! Hugs, Valerie

    OdpowiedzUsuń
  5. I don't think we have this product here, but I would love to try it.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawe produkty 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Eludrila white jeszcze nie miałam. Może się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten płyn mnie ciekawi, bo zazwyczaj wszystkie mają obrzydliwy smak, a ten mówisz, neutralny jest.

    OdpowiedzUsuń
  9. I'm travelling now because of my holidays and I need products so practical as these.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam, ale zamierzam wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gracias por la recomendación. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam okazji stosować ich produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Używałam eludril po zabiegu stomatologicznym . Bardzo dobrze go wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawe produkty! Jedynie szczoteczka nie dla mnie. Przeniosłam się na soniczną i myślę, że to też było dobrym wyborem, aby było ekologicznie. :) Nie mniej jednak, cudowny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Não conheço estes produtos, mas quero experimentar!
    . 🌸 Beijos nas bochechas! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. This product is not yet available in my country

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru