GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

wtorek, 11 lipca 2023

3130. YSL Tatouage Couture Matte Stain intensywnie matująca szminka w płynie

 Witajcie!

Dziś czas na usta.

Będę mówić o YSL Tatouage Couture Matte Stain intensywnie matująca szminka w płynie.

Słowo od producenta: "Tak lekka, że nie poczujesz jej na ustach i tak wyrazista, że nikt nie przejdzie obok niej obojętnie. Taka właśnie jest ultra matująca szminka w płynie Yves Saint Laurent Tatouage Couture o intensywnym odcieniu i aksamitnie matowym wykończeniu. Wystarczy cienka warstwa, aby Twoje usta stały się nieodparcie atrakcyjne. Od świtu do zmierzchu.

Właściwości:

  • nadaje ustom maksymalnie intensywną barwę o matowym wykończeniu
  • opatentowany aplikator pozwala precyzyjnie nakreślić kształt ust
  • dla maksymalnego efektu wystarczy cienka warstwa
  • dzięki gładkiej konsystencji szminka lekko prześlizguje się po ustach
  • wyróżnia się długą trwałością
  • jest niewyczuwalna na ustach
  • szybkoschnąca, nie ściera się

Sposób użycia:


Najpierw nakreśl kształt ust końcówką aplikatora tak, jakbyś rysowała ołówkiem. Następnie obróć aplikator i wypełnij kontur ust intensywnym kolorem."


Produkt w opakowaniu:



Mój kolor:



Aplikator:



Na dłoni:


Szczegóły:

Cena i dostępność: pomadkę kupiłam na Notino.pl za ok. 100 zł.
Zapach: przyjemny, słodki.
 Konsystencja: pomadkowa, płynna.
Opakowanie i pojemność: typowa dla pomadek w płynie, z urocznym, eleganckim złotym zakrętkiem. Pojemność: 6 ml.
Wydajność: bardzo dobra. Takie opakowanie starczy nam na rok używania.
 Działanie: dobre. Zacznę od tego, że kocham pomadki matowe, zwłaszcza takie zastygające. To dla mnie bowiem najlepszy produkt do makijażu ust, gdyż przetrwa dosłownie wszystko. Niestety często-gęsto zdarza się tak, iż takowe mazidła wysuszają mi mocno wargi... Dlatego, gdy zobaczyłam reklamę powyższego produktu YSL, który rzekomo jest matowy, ale zarazem ma właściwości nawilżające usta, stwierdziłam, że muszę go mieć! Co więc o nim sądzę? Ano same ochy i achy! Produkt ten jest przede wszystkim pięknie napigmentowany i ów soczysty, świeży kolor, wyglada dobrze do każdego typu karnacji. Niezwykle miła, jedwabista formuła bardzo przyjemnie "leży" na ustach, dając im kuszący, zdrowy wygląd. I teraz najlepsze: pomadka mimo właściwości matujących, nie wysusza ani nie podrażnia warg, gdyż podczas zastygania nie daje efektu tzw. ściągnięcia się ust. Co do trwałości, specyfik wytrzymuje bez szwanku ok. 4/5 godz, jeśli tylko nie jemy ani nie pijemy zbyt wiele. Mi to nie przeszkadza, bo wolę powtórzyć aplikację pomadki, niż mieć wysuszone usta przez trwałe zastyganie produktu. Jedyne, do czego mogę się przyczepić to wysoka cena regularna... Ale od czego są promocje. Tak czy inaczej: polecam!
 Ocena: 4/5

Miałyście?

Kathy Leonia

26 komentarzy:

  1. Kolorek ładny, ale nie lubię pomadek w płynie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super kolor. Nie miałam, ale moja mama, z tego co pamiętam, tak. Była zadowolona. Będę miała tę pomadkę na uwadze. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam jeszcze takiej szminki w płynie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie używam tego typu rzeczy. Mam pomadki bezbarwne z apteki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie używam takich rzeczy. Mam pomadki z apteki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobry produkt, eleganckie opakowanie, znana marka... stąd ta cena:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Looks great, but rather expensive. Valerie

    OdpowiedzUsuń
  8. Czuję, że polubiłabym ten kolorek.

    OdpowiedzUsuń
  9. Opakowanie jakoś mizerne, nie rzuca się w oczy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Eu adorei a cor!
    :) Beijos!

    OdpowiedzUsuń
  11. So nice colour, thanks for your sharing...

    OdpowiedzUsuń
  12. Gracias por la recomendación . Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  13. Thank you, Kathy! Have a nice week with Fasolka!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładny kolor tej pomadki.

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolor ładny. Używam z połyskiem.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładny ten kolor, bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cena nieco mnie odstrasza.

    OdpowiedzUsuń
  18. Znana marka i też lubię matowe pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. It has a nice shade. Thanks for sharing.
    I invite you to visit my last post. Have a good week!

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru