GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

czwartek, 13 lipca 2023

3132. Trwałe odpowiedniki perfum z faktoriaperfum.pl

 Witajcie!

Dziś czas na recenzję cudów zapachowych od Faktoria Perfum:





Dla przypomnienia co wybrałam:

a) 001 (odpowiednik Valentino Voce Viva) słodycz czerwonej mandarynki, doprawiona lekkością wanilii i świeżością kwiatu pomarańczy. 

b) 207 (odpowiednik Bottega Veneta - Bottega Veneta) pikanteria pieprzu, otulonego w leśnym mchu i odurzającym jaśminie.

c) 243 (odpowiednik Salvatore Ferragamo - Signorina Eleganza)
to gruszka, witająca u swego boku migdały i paczulę.

Co mogę rzec o tychże produktach?

Ano są naprawdę przepiękne i niezwykle podobne do zapachów oryginalnych, których miniatury wcześniej miałam! I mówię to z pełną świadomością, jako była pracownica perfumerii. 
Perfumy z  Faktoria Perfum są bowiem niezwykle trwałe; zaaplikowane rano, są wyczuwalne przez ok. 10 godzin na skórze, a na ubraniach do dwóch dni.
Jestem tymi produktami absolutnie zauroczona i na pewno kupię ich inne wersje zapachowe.

Lubicie odpowiedniki oryginalnych zapachów?

Kathy Leonia

29 komentarzy:

  1. Nie miałam jeszcze tych perfum, ale chętnie bym się na nie skusiła.

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że te zapachy mogłyby mi się spodobać :D
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wąchałam żadnego z tych zapachów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bym wszystko zmiksowała, gruszkę, jasmin i wanilię. ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. chyba nie miałam nic takiego, ale ciekawie "brzmią" te zapachy.

    OdpowiedzUsuń
  6. I always buy such perfumes! Valerie

    OdpowiedzUsuń
  7. Gracias por la recomendación. Te mando beso.

    OdpowiedzUsuń
  8. a nie znam takich odpowiedników:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam perfumy, dlatego chętnie przetestuje na sobie zapachy z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  10. If its got patchouli I am sure I would like it! Lovely review!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Well, I'll try and remember the name : Faktoria perfume.

    OdpowiedzUsuń
  13. Super, że jesteś z nich aż tak zadowolona :D Dobrego weekendu :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam wszelkie zapachy, toteż chętnie wypróbowałabym te odpowiedniki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja już od kilku lat kupuję z ambry i jestem zadowolona 😀

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem bardzo ciekawa tych zapachów.

    OdpowiedzUsuń
  17. Całkiem fajna alternatywa

    OdpowiedzUsuń
  18. All these are good perfums. The most important for a perfum.in my opinión is that must like to the person that employ It first.

    OdpowiedzUsuń
  19. I love perfume, especially floral and fruity

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie wiem czy tylko ja tak mam, ale zauważyłam, że odpowiedniki perfum są często o wiele trwalsze niż oryginały. Może to zależy od pH skóry?

    OdpowiedzUsuń
  21. Może nie te zapachy, ale z chęcią bym sprawdziła inne z asortymentu ;)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru