GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

środa, 5 lipca 2023

3127. Pedicure na dziś, cz. 3

  Witajcie!

Dziś pazurków pora.

Oto moje najnowsze pedicure:





Na pazurkach zagościł lakier hybrydowy Indigo Nails Amber Gold (dwie warstwy).
Dla zainteresowanych dodam, że baza, top coat, odtłuszczacz - także jest z Indigo Nails.

A Wy macie pomalowane pazurki u stópek?

Kathy Leonia

26 komentarzy:

  1. nice colour for your summer👍

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny, letni kolorek. Pasuje do koloru piasku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny kolorek :D Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. I used to paint my toe nails but these days my movement is too limited to be able to do it! Hugs, Valerie

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny kolor. Ja mam na pazurach opalizującą śliwkę z YR.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy bym się nie zdecydował na pedicure, ale co kto lubi ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie wczoraj zdjęłam żeby zmienić i jeszcze mi się nie zachciało zrobić 😅 ja na lato lubię takie żywe kolory 😎

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny kolorek, ja mam aktualnie jasny róż :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Such a great summer look. I would love to get a pedicure.

    OdpowiedzUsuń
  10. Te ha quedado. genial . Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  11. Super ten złoty kolorek. Właśnie bardzo lubię podobne na paznokciach u nóg. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. u mnie delikatny róż z płatkami złota, jak się nazywa nie wiem, wiem tylko,że marki Słowianka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakbym mogła dosięgnąć swoich stóp, też bym sobie taki sprawiła :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Stopy to był mój fetysz. Teraz już mniej ale dalej mnie ciekawią. A Twoje są cąłkiem ładne. podzrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładny kolorek- u mnie aktualnie róż 😀
    Jeśli malowałaś sama te pazurki u stóp to ,,zdejmuje czapkę i się kłaniam"- tylko raz malowałam paznokcie u stóp i nigdy więcej tego nie zrobię.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru