GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

środa, 27 stycznia 2021

2632. Urban Decay dostępne na Notino.pl!

 Witajcie!

Dziś post radości pełen.

Otóż od 25.01.2021 r. na moim ukochanym Notino.pl można dostać kosmetyki marki Urban Decay!

Ta nowina cieszy mnie niezmiernie, gdyż już od dawna pragnęłam ucapić mazidła tejże firmy, ale ich ceny regularne w popularnych perfumeriach skutecznie zniechęcały mnie do zakupu...

Na całe szczęście na Notino.pl nie dość, że zawsze są różnego rodzaju obniżki i promocje na kosmetyki, to jeszcze ceny wyjściowe produktów są o wiele korzystniejsze niż w stacjonarnych sklepach.

Dlatego też szykuję się Wielkie Zakupy!

Oto co pragnę upolować:

1. Urban Decay Eyeshadow Primer Potion baza pod cienie do powiek
2. Urban Decay Stay Naked Concealer korektor o długotrwałym działaniu dla idealnego krycia
4. Urban Decay Lash Freak Mascara tusz do rzęs zwiększający objętość
5. Urban Decay All Nighter sprej utrwalający do makijażu
6. Urban Decay Naked Heat paleta cieni do powiek
3. Urban Decay Stay Naked Foundation podkład w płynie z matowym wykończeniem

A Wy znacie kosmetyki Urban Decay?

Kathy Leonia

39 komentarzy:

  1. Myślę, że dam się namówić tusz i korektor.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam produktów Urban Decay.
    Życzę udanych zakupów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Udanego polowania. Pozdrawiam cieplutko ❤️

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubie zamawiac z notino, nie dosc ze maja ogromny wybór to jeszcze super ceny. Z Urban Decay jeszcze nic nie mialam, ale moze kiedys sie skusze.

    OdpowiedzUsuń
  5. nigdy nic nie zamawiałam z Notino;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Great products dear!!!I've never order un Notino, but I should to have a look!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety te ceny zawsze na Notino kuszą :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. I don't know these cosmetics! Valerie

    OdpowiedzUsuń
  9. Tusz mnie zainteresował. Ciekawe produkty.

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam serdecznie ♡
    niestety nie znam tych produktów, sama chętnie bym je upolowała :)
    życzę udanych łowów i miłego testowania :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  11. WOW, great products! I haven't heard of this brand before, I must give them a try.
    Many thanks for the introduction.😊😊

    Have a great day.

    OdpowiedzUsuń
  12. I absolutely love this store! There are often great discounts there))

    OdpowiedzUsuń
  13. Hola guapa, tienen mucha fama los productos de esta marca, aunque yo no he probado nada de ellos. Feliz día. Besos

    OdpowiedzUsuń
  14. Me gustan mucho tus mascaras de pestaña
    bsss

    OdpowiedzUsuń
  15. Hello!! everything looks great.

    Blessings!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Hola! muy buenos productos, la paleta de sombras me gusta mucho. Besos

    OdpowiedzUsuń
  17. Ponoć ta baza jest bardzo fajna. Daj znać jak się sprawdza jak już ją kupisz :)

    OdpowiedzUsuń
  18. chciałabym taką paletę cieni do powiek ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kiedyś marzyłam o ich cieniach do powiek, ale przyznam, że mi przeszło. Teraz wiele osób chwali fixer i bazę pod cienie. Myślę, że na te właśnie kosmetyki mogłabym się skusić.

    OdpowiedzUsuń
  20. I love all of these
    Kisses ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam ich paletą . Lubię ja ale już nic nie kupię tej firmy . Od kiedy dowiedziałam się ze testują na zwierzętach .

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo spodobały mi się kolory dostępne w tej palecie cieni. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Paletka super się prezentuje :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

  24. Thanks for the recommendation I send you a kiss

    OdpowiedzUsuń
  25. Ta paleta cieni mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń

  26. Nigdy nie kupiłem niczego od Notino dla siebie, ale kupiłem butelkę jako prezent dla mojego przyjaciela.

    OdpowiedzUsuń
  27. ¡Hola!
    Son buenos productos ✨. Y se ve linda la paleta de sombras.
    ¡Un beso!

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciekawi mnie zwłaszcza słynna baza pod cienie :) Ponoć działa rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru