GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

środa, 25 kwietnia 2018

1763. Wypadanie włosów podczas mycia - kwiecień 2018 r.

Witajcie!

Dziś przybywam do Was z zimową aktualizacją wypadania kłaków moich.

Dla przypomnienia jak to wyglądało wcześniej:

Zaczynamy od kwietnia 2013 r.:



Tu mamy luty 2014 r, :





Październik 2014 r.:




Styczeń 2015 r.:








Październik roku 2015:




Styczeń 2016 roku:




I kwiecień:


Październik:




Luty 2017:



I grudzień 2017 r:


I wreszcie kwiecień 2018 r:



Okres wiosenny był i jest dla mnie pełen niespodzianek i emocji różnego rodzaju.
Dużo pracy, życie towarzyskie, wyjazdy na plany, konferencje.

Włosy spadły nieco na boczny tor i żyją swoim życiem, czyt. raz wyglądają lepiej raz gorzej.
Przestałam je olejować, jedynie używam odżywek podczas mycia i czasem maski przed myciem.
Zmieniłam także szampon na Equillibra, ale szału tu nie ma, więc wrócę do moich kochanych Green Pharmacy.

Muszę się w końcu zebrać i zrobić jakąś aktualizację włosową, bo już nie pamiętam doprawdy, kiedy takowa była...

A Wasze kudły jak się mają?

Kathy i Leon

26 komentarzy:

  1. Moje kłaki mają sie dobrze! Wypadają jak zwykle. Ale akurat wypadanie włosów to całkiem normalana sprawa. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja odkąd nie farbuje, jestem bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  3. I think it's a good rythm. As I wear short hair, I don't mind about loosing.

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja włosy mają się dobrze :D

    OdpowiedzUsuń
  5. moje mają się dobrze ale wypadają i jest ich o wiele więcej podczas mycia niż Twoich :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje włosy bardzo nie wypadają, ale za to pilnie potrzebne im obcięcie, końce nie wyglądają już dobrze :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mam problemu z wypadającymi włosami ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeśli mam być szczera (a podobno jestem) to ten post jest wręcz niesmaczny dla mnie, choć nie każdy musi tak to odbierać. Moje włosy wypadają niezmiennie od zawsze, ale najgorsze czasy mają za sobą.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy się nie skupiałam, wypadają, ale ostatnio coś w większej ilości, znowu muszę je ogarnąć :P

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie byłoby tego znacznie więcej :D

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie póki brałam suplementy było ok, ani jednego włosa, a teraz zrobiłam sobie przerwę i widzę, że pojawiają się na podłodze :(

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie wypadanie nasiliło się około miesiąc temu i stopniowo wszystko się uspokoiło. Na szczęście jakoś nad tym panuję ale zdążyły mi się porobić zakola. Czeka mnie wizyta u fryzjera na podcięcie, bo im dłuższe, tym bardziej widać, że są przerzedzone. Używałam szamponu Dermena, wcierki Jantar i teraz od dwóch tygodni testuję wcierkę z Dermeny na moje zakola. Biorę suplementy: korzeń Maca, witaminę A i cynk (głównie na cerę ale na włosy też pomaga). Włosy już prawie nie wypadają więc teraz tylko czekam na odrost i wysyp babyhair;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja od kilku miesięcy mam problem z wypadaniem włosów i żadne suplementy ani szampony nie pomagają :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy nie porównywałyśmy tak naszych wypadających włosów :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi od zawsze wypadały włosy ale lekarka zwróciła mi uwagę że to od niedoczynności tarczycy. Warto się badać, może to z powodu braków w diecie? Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja tracę dziennie tyle włosów ile Ty przez rok :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja tez ostatnio odpuscilam pielęgnację..tylko szampon 😉

    OdpowiedzUsuń
  18. Moje się mają całkiem nieźle, chyba wreszcie znalazłam właściwą kombinację specyfików. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja wzmożony okres wypadania włosów miałam w marcu. Teraz się to uspokoiło ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. U mnie wypadanie nasila się zawsze jesienią, teraz mało co wypadają mi włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Moje włosy dosyć mocno wypadają niestety.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja na wypadanie zawsze narzekam, choć ostatnio leci ich dużo mniej :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Moje przez problemy z tarczycą wypadają cały czas. Ale walczę z nimi jak mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Moje teraz super wypadają ale normalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Już dawno u mnie minęły czasu włosomaniactwa, nie mam już do tego głowy, żałuję, że nie olejuję ich regularnie i wciąż borykam się z wypadaniem i przesuszeniem skóry głowy:( Ale już szukam tego oleju z czarnuszki, by kupić :D

    OdpowiedzUsuń
  26. I had been loosing so much hair until I have started using Rogain..

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru