GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

niedziela, 8 kwietnia 2018

1746. O pomadkach w kredce Celia Art słów kilka

Witajcie!

Dziś sobie usta zakredkujemy pomadką.

Będę mówić o pomadkach w kredce od Celia Art.

Słowo od producenta: "Pomadka do ust z lini Art w formie wygodnej ,wysuwanej kredki.Kolekcja ma 6 uniwersalnych kolorów.Nadaje ustom piękny blask i jednocześnie je nawilża."

Mazidła w opakowaniu:


 Od producenta:



Numerki:



Na dłoni:



Na ustach:


nr 14


nr 15

Powiem Wam, że dawno już nie miałam pomadek w kredce.

I zapomniałam jak bardzo lubiłam tego typu mazidła.

Ich aksamitna konsystencja i następujące po aplikacji super nawilżenie ust jest czymś wspaniałym.
Wargi nasze wyglądają dzięki temu kusząco, zdrowo i jędrnie.

Pomadki nie są co prawda jakoś bardzo wytrwałe w swojej formule i trzeba je delikatnie poprawiać po jedzeniu czy piciu, ale ich wygląd na ustach jest na tyle zacny, że powtarzanie aplikacji nie jest czymś męczącym.

Uwielbiam te produkty i szczerze je polecam każdemu, zwłaszcza, że są tanie i wydajne.

Generalnie kolorówka Celii wprawia mnie ostatnio w miłe zaskoczenie.

A Wy używałyście produktów z tej firmy?

Kathy Leonia

38 komentarzy:

  1. nie miałam do czynienia z tą marką;)

    OdpowiedzUsuń
  2. 15 bardzo ładna :). Dawno nie miałam ich kolorówki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tych z Celii nie miałam, ale te z GR uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna opcja z pomadką w kredce.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne kolorki :) Najbardziej wpadł mi w oko nr 14 :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo delikatny efekt ale spodobały mi się, fajnie, że u Ciebie się sprawdzają.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygladaja bardzo fajnie. Widze, ze Celia wraca na polki sklepowe 😀

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie używałam do tej pory nic z tej firmy ale kolory ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedyś bardzo chciałam wypróbować pomadkę w kredce. I teraz nie wiem czy ją kupiłam i zdążyłam o niej zapomnieć czy nadal jej nie kupiłam. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Beautiful colors, I love the nº 15. Have a good day

    OdpowiedzUsuń
  11. As usual very interesting) thanks a lot for sharing!

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie używałam, ale kolorki ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Najbardziej podoba mi się kolor 14 :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie używam, ale na Twoich ustach mi się podobają, a szczególnie pierwsza. Pozdrawiam i przesyłam trochę promieni słońca ze Szczyrku, gdzie byłam 3 dni.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale ładnie wyglądają na usteczkach :) Rzeczywiście widać to nawilżenie, o którym pisał producent :)
    Mam jedno mazidło od Celi i też jestem zadowolona. Ale akurat nie jest w kredce :D Choć taką formę aplikacji także lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kosmetyków tej marki nie miałam jeszcze okazji używać,lecz nie należy ona do moich ulubionych.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie podoba mi się ten efekt... przynajmniej na zdjęciach średnio wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja jeszcze od nich chyba kolorówki nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja zawsze muszę mieć matowe , które sie nie ścierają :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładne kolory. Miałam kiedyś taką kredkę z Lidla, ale byłam zawiedziona:/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja noszę się z zakupem i myślę, że już niedługo będą i u mnie.

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru