GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

sobota, 7 kwietnia 2018

1745. O korektorze, bronzerze i pogromcy cieni w kredce od Golden Rose słów kilka

Witajcie!

Dziś sobie podumamy o zestawie kilku kredek do konturowania od Golden Rose.

Słowo od producenta: 

a) korektor i podkład:

"Kredka Concealer&Corrector została opracowana tak, by odpowiedzieć na wszystkie potrzeby cery problematycznej.
Produkt aplikuje się używając posuwistego ruchu.
Wszystko co jest potrzebne do przykrycia, ukrycia i poprawienia swoich niedoskonałości.
Świetnie sprawdza się pod oczami i strefie nad ustami.
Zawiera witaminę E.
Sposób użycia:
Stosuj kredkę bezpośrednio pod oczami, wokół nosa lub po prostu na niedoskonałościach.
Następnie delikatnie rozcieraj opuszkami palców lub pędzlem do korektorowania.
b) bronzer:
Kredka konturująca Contour Crayon jest idealna dla definiowania i udoskonalania rysów twarzy.
Produkt może wykonturować każdy kształt twarzy.
Tworzy bardziej zdefiniowany wygląd: wyszczupla okrągła twarz, zmiękcza linię wyrazistej szczęki, zwęża szeroki nos i uwypukla kości policzkowe.
Zawiera witaminę E.
Sposób użycia:
Używając posuwistego ruchu, stosuj na czystej skórze lub na nałożony podkład.
Rozprowadzaj na zagłębieniach policzków, wzdłuż szczęki czy w innych potrzebnych miejscach.
Delikatnie rozcieraj za pomocą opuszków palców lub pędzla do korektorowania.
c) kamuflaż:
Odcienie kredek Color Corrector pomagają w najbardziej problematycznych strefach twarzy:
Zielony: neutralizuje zaczerwienienia
Fioletowy: neutralizuje żółte odcienie
Żółty: neutralizuje fioletowe cienie
Brzoskwiniowy: neutralizuje sine tony i ciemne plamki
Dzięki jedwabistej i lekkiej fakturze produkt doskonale się rozprowadza i łatwo łączy się z naturalnym kolorem cery pozwalając wyrównać każdy odcień skóry."
Mazidła w okazałości:
od góry: korektor i podkład; kamuflaż; bronzer

od dołu: korektor i podkład; kamuflaż; bronzer

od lewej: korektor i podkład; kamuflaż; bronzer


Na dłoni:

od lewej: korektor i podkład; kamuflaż; bronzer

Co sądzę o powyższych gagatkach? 
Ano to, że nie umiem nimi operować.
Choćbym nie wiem, jak się starała i próbowała, poświęcają cały dzień na zawiłość użytkowania kredek konturujących, nie idzie mi. 
Jeszcze jako-tako uda mi się nanieść korektor czy kamuflaż pod cienie pod oczami, gdyż to nie wymaga zbyt wielkiej precyzji, ale nadanie sobie nieco brązu w kredce jest dla mnie awykonalne.
Może to kwestia braku umiejętności, czy odpowiedniej taktyki w operowaniu kredkami brązującymi, ale o wiele bardziej wolę bronzery wypiekane. Taki ziomek mi krzywdy nigdy nie zrobi i zawsze ociepli nieco moją bladą twarz.
Bronzer w kredce z kolei zaraz mi rozmaże podkład, zetrze puder, nie będzie chciał się ładnie rozblendować... I po co komu ten stres i nerwy?
Kredki same w sobie są tanie i łatwo dostępne. Mają miękkie końcówki i - umiejętne stosowane - starczą na długi czas.
Ja jednak im mówię nie, wybierając tradycyjne formy konturowania facjaty.
A Wy miałyście podobne trio kredkowe?
Kathy Leonia

25 komentarzy:

  1. Very interesting pencils!!! have a good weekend

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się jakoś do takich kredek przekonać nie mogę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. takie kredki to nie dla mnie, kocham GR ale za produkty do ust

    OdpowiedzUsuń
  4. I use corrector just in my eyelids and as my skin is so delicate there, I need them to be liquid.

    OdpowiedzUsuń
  5. takiego trio nie miałam,ale GR lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też nigdy nie miałam takich kredek:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie używałam jeszcze tego typu produktów w kredce, też jakoś wolę te wypiekane ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czasami nawet jak ma się odpowiednie umiejętności, to niestety z niektórymi produktami ciężko się pracuje. U mnie tak nie sprawdziły się kredki do konturowania z KOBO:/

    OdpowiedzUsuń
  9. Konkurowanie to zdecydowanie nie moja bajka, nawet nie próbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zaczęłam czytać i myślę "ja bym nie umiała się tym posłużyć". Czytam dalej - i widzę, że Ty też. :D

    OdpowiedzUsuń
  11. I use the urban decay on my eyelid.. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie korzystam z takiej formy produktów.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie używałam takich kosmetyków i coś mi się wydaje, że skończyło by się to tak jak u Ciebie :D

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie lepiej sprawdzają się pudrowe produkty :) Z tymi chyba miałabym mały problem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie też niezbyt się sprawdziły.

    OdpowiedzUsuń
  16. Amazing post, dear!
    Hugs ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Konturowanie "na mokro" to wyższa szkoła jazdy. ;) Z GR znam chyba tylko pomadki. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja bym tymi kredkami co najwyżej namalowała pejzaż xD

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru