GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

sobota, 29 czerwca 2024

3331. STARS FROM THE STARS Odżywczo-rozświetlający balsam do ciała

 Witajcie!

Dziś czas na ciała nawilżenie.


Słowo od producenta: "Bogata i nietłusta formuła balsamu, intensywnie odżywia i subtelnie rozświetla skórę, pozostawiając ją tak gładką i miękką, jakiej nie znano dotąd w czasoprzestrzeni. To wszystko za sprawą wegańskich składników - rozświetlającego kamienia księżycowego, migdałów i masła shea, dzięki którym Twoja pielęgnacja osiągnie zupełnie nowy wymiar."

Produkt w okazałości:



Od producenta:



Skład:



Otworek:



Na dłloni:



Szczegóły:

Cena i dostępność: produkt znalazłam w czerwcowym pudełku Pure Beauty. Normalnie można go kupić na stronie producenta.
Zapach: słodki.
Konsystencja: balsamowa.
Opakowanie i pojemność: opakowanie plastikowe w fiolecie z bielą napisów od producenta. Pojemność: 200 ml.
Wydajność: bardzo dobra. Taki specyfik starczy na kilka miesiący użytkowania.
DziałanieZacznę od tego, że markę STARS FROM THE STARS poznałam stosunkowo niedawno, ale od pierwszego użycia pokochałam miłością ogromną. Do tej pory bowiem każdy ich kosmetyk bez wyjątku, okazał się absolutnym hitem, czy to pielęgnacyjnym (żel do mycia ciała, żel do prysznic) czy makijażowym (tusz do rzęs, błyszczyk). Tak więc nic dziwnego, że i powyższych Odżywczo-rozświetlający balsam do ciała skradł moje serducho. Czemu? Ano temu, że to cudo marzenie zamknięte w eleganckim opakowaniu. Jego formuła jest bogata w naturalne składniki, które odżywiają skórę, jednocześnie nadając jej promienny blask. Zawiera witaminy i minerały, które głęboko nawilżają i regenerują skórę, sprawiając, że jest jedwabiście gładka. Ponadto, dzięki drobinkom rozświetlającym skóra nabiera zdrowego, świetlistego wyglądu bez efektu sztuczności. Nie mogę zapomnieć także o genialnej woni tego specjału - delikatny, ale zmysłowy aromat, który utrzymuje się przez cały dzień, sprawiając, że czuję się wyjątkowo. Wspomnę jeszcze, że balsam ma lekka konsystencję, która szybko się wchłania, nie pozostawiając tłustego filmu na skórze. Produkt mnie nie uczulił, ani nie podrażnił. Jestem nim zauroczona i na pewno będę używać regularnie! Polecam. 
Ocena: 5/5

Miałyście?

Kathy Leonia

19 komentarzy:

  1. A product that literally makes us as luminous as the stars.
    (ꈍᴗꈍ) Poetic and cinematographic greetings.
    💋Kisses💋

    OdpowiedzUsuń
  2. Balsamów nigdy dość i wszystkie z przyjemnością testuję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Opakowanie zwraca uwagę, jednak ja nie znoszę się balsamować.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oh, it looks lovely! I would love to try it. Great review!

    OdpowiedzUsuń
  5. I would like to buy this cream! Hugs!

    OdpowiedzUsuń
  6. Skoro polecasz to jestem jak najbardziej na tak.

    OdpowiedzUsuń
  7. mam ten balsam i bardzo go lubię

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie, że Tobie się ten produkt sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ze stars bardzo lubię odżywkę emolientową do włosów. Pięknie pachnie i super daje efekt. Z chęcią sprawdzę balsam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Powiem Ci, że ten balsam jest też moim ulubieńcem :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru