GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

sobota, 17 lutego 2024

3219. Cuda z Pure Beauty box - Dercos Box

 Witajcie!

Dziś czas na arsenał do walki z problematyczną skórą głowy.

Prezentuję Wam najnowszy Pure Beauty box, który powstał we współpracy z Vichy.
Pudełko to z pewnością ucieszy wszystkie osoby, które borykają się z łupieżem oraz przetłuszczającą się skórą głowy. Ja sama kilka lat walczyłam z ŁZS i to właśnie szampon Vichy Dercos pomógł mi wygrać z tą paskudną chorobą.

Ale nie przedłużając, zapraszam do zapoznania się z zawartością Dercos Box:





DERCOS DS SZAMPON PRZECIWŁUPIEŻOWY WŁOSY NORMALNE I PRZETŁUSZCZAJĄCE SIĘ 200 ml

+ nowość w sprzedaży >> REFIL DERCOS DS SZAMPON PRZECIWŁUPIEŻOWY WŁOSY NORMALNE I PRZETŁUSZCZAJĄCE SIĘ 500 ml

"Szampon przeciwłupieżowy z głęboko oczyszczającą formułą do włosów normalnych i przetłuszczających się.
  • Eliminuje do 100% widocznego łupieżu.*
  • Zapobiega nawrotom łupieżu do 6 tygodni.**
  • Przywraca równowagę mikrobiomu po 4 tygodniach stosowania.***
  • Łagodzi i zmniejsza uczucie swędzenia skóry głowy.
* Badanie konsumenckie na 262 pacjentach po 2 tygodniach regularnego stosowania.
** Badanie kliniczne na 45 pacjentach po 4 tygodniach stosowania, badanie przeprowadzone po 6 tygodniach od zaprzestania stosowania.
*** Badanie kliniczne, 45 osób stosujących 3x w tygodniu, zdjęcia odpowiadają równoważnym wynikom oceny łupieżu tłustego."




Ten szampon to moja miłość pielęgnacyjna i wieloletni ulubieniec, który - tak jak już wspominałam wyżej - wyleczył mnie z ŁZS. Produkt jest niezwykle skuteczny i działa na każdy rodzaj łupieżu, zarówno tego suchego w postaci drobnych, białych płatków, jak i tłustego, w formie okropnych żółtych łusek. Teraz na rynku pojawiła się nowość, czyli REFILL 500 ml, który wystarczy przelać do butelki po szamponie.


> DERCOS OCZYSZCZAJĄCY SZAMPON PRZECIWŁUPIEŻOWY K 200 ml

"Dzięki delikatnej formule złuszczającej DERCOS SZAMPON PRZECIWŁUPIEZOWY K eliminuje widoczny łupież i jego pozostałości, nawet te przylegające do włosów i skóry głowy.

Szampon jest hipoalergiczny i przebadany na skórze wrażliwej. Idealny do codziennego użytku. Formuła o pH 5,5 (zbliżonym do naturalnego pH skóry głowy) pomaga walczyć z widocznym łupiezem powstającym wskutek zachwiania równpowagi mikrobiomu skóry."



Szampon ten używa namiętnie mój brat, który od czasu do czasu także ma problemy z łupieżem.  Specyfik fajnie oczyszcza skórę głowy, dając jej świeżość i tak potrzebne nawilżenie.

Który z produktów Was zaciekawił najbardziej?

Kathy Leonia

20 komentarzy:

  1. To świetny zestaw. Od siebie również go polecam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, że są dostępne takie produkty.

    OdpowiedzUsuń
  3. I do like their products! Such a great find! Happy Weekend! Thanks for the post!

    OdpowiedzUsuń
  4. I loved this box, thanks for your sharing...

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znałam, ale koniecznie muszę przetestować. Od roku mocno walczę z suchą skórą głowy i większość szamponów działa tylko na chwilę :( Jestem ciekawa jak się spisze u mnie.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytałam już o tych produktach na innych blogach i jeśli u Ciebie aż tak świetnie one zadziałały (i wyleczyły Cię one z ŁZS), to myślę, że z czystym sumieniem mogę je polecić osobom, które mają problemy skórne głowy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny box :D Najbardziej zaciekawił mnie ten szampon przeciwłupieżowy do włosów normalnych i przetłuszczających się. Wcześniej nie spotkałam się z tym produktem. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. No nie znam, sama nie mam problemów, ale pokażę córce, jej pewnie się przyda. Fajna propozycja.

    OdpowiedzUsuń
  9. Może wypróbuję ten szampon bo mam problem z przetłuszczającą się skórą głowy :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Eu adoraria experimentar o xampu, com boa recomendação.
    😘

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie mam na szczęście takich problemów, ale myślę, że warto mieć taki szampon w swojej kolekcji.

    OdpowiedzUsuń
  12. I don't have dandruff, as far as I know, but I've noticed the purifying shampoo in the box. It can't be bad, can it?

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten szampon jest naprawdę rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru