GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

czwartek, 8 czerwca 2023

3115. Bielenda Kuracja Młodości Odbudowujące serum przeciwzmarszczkowe dzień/ noc

 Witajcie!

Dziś czas na buzi odżywianie.

Będę mówić o Bielenda Kuracja Młodości Odbudowujące serum przeciwzmarszczkowe dzień/ noc.

Słowo od producenta: "Skoncentrowane serum o wyjątkowej formule przeciwstarzeniowej zapewnia spektakularne efekty w redukcji upływającego czasu. Intensywnie nawilża, wspomaga odbudowuję i regenerację skóry, poprawia jej koloryt. Wygładza zmarszczki, redukuje powstawanie nowych. Ujędrnia, uelastycznia, zapobiega wiotczeniu naskórka, rozjaśnia przebarwienia, przywraca cerze piękny koloryt i młodzieńczy blask. Skutecznie chroni skórę przed szybkim starzeniem się. 

ZŁOTO 24K –złoto koloidalne w postaci nanocząsteczek otrzymane z czystego 24-karatowego złota. Pobudza komórki skóry do produkcji kolagenu, ujędrnia, regeneruje, spowalnia procesy starzenia skóry, rozjaśnia przebarwienia, wyrównuje koloryt cery.

PEPTYDY pobudzają produkcję nowego kolagenu, dzięki czemu aktywnie redukują zmarszczki i zapobiegają wiotczeniu skóry. Stymulują metabolizm komórek, co prowadzi  do odżywienia, ujędrnienia i rewitalizacji skóry oraz skutecznej poprawy jej struktury i sprężystości."

Produkt w okazałości:




Otworek:



Na dłoni:


Szczegóły: 

Cena i dostępność: egzemplarz kupiłam na wyprzedaży w Rossmanie. Normalna jego cena to ok. 35 zł.
Zapach: przyjemny, słodki.
Konsystencjapłynna.
Opakowanie i pojemność: opakowanie przezroczyste, szklane, z czarnymi napisami od producenta. Pojemność: 30 ml
Wydajność: bardzo dobre. Takie opakowanie starczy nam na kilka miesięcy użytkowania.
Działanie: przyjemne. Zacznę od tego, że lubię produkty marki Bielenda i regularnie do nich wracam. Są to naprawdę warte uwagi specyfiki, które zawsze mi się sprawdzają i jeszcze nigdy nie było sytuacji, abym się na którymś z mazideł zawiodła. I tak oto skusiłam się na powyższe serum, gdyż jego skład jak i potencjalne działanie mnie bardzo zaintrygowały. Czy produkt zatem spełnił pokładane w nim obietnice? Jak najbardziej! Specyfik ten okazał się być naprawdę zacny w działaniu. Przede wszystkim, super skórę nawilżał i odżywiał. Buzia prezentowała się świeżo, zdrowo oraz tak promiennie. Dodatkowo zauważyłam poprawę kolorytu i urocze rozjaśnienie skóry. Warto wspomnieć, że regularne stosowanie serum spłyca drobne, mimiczne zmarszczki! Wspomnę jeszcze, że produkt jest wydajny, ładnie pachnący. Nie podrażnia, ani nie zapycha. Polecam wypróbować!
Ocena: 5/5
 
Miałyście?

Kathy Leonia

29 komentarzy:

  1. Nie miałam... W moim wieku potrzebuję już specyfików bardziej ingerujących w regenerację skóry. Spłycenie drobnych zmarszczek jest dobre, jak się posiada tylko drobne zmarszczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Realmente tal como nos lo presentas ya se ve que te gustó mucho.
    Besos.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze, że nie zapycha. Może się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wysoka ocena zachęca mnie do jego przetestowania.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gracias por la recomendación, Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam, ale się rozejrzę skoro warto.

    OdpowiedzUsuń
  7. jeśli polecasz to warto spróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  8. I am also currently using a serum with collagen. From another brand, but you can really see the difference. Over time, the skin needs help to maintain its elasticity.

    OdpowiedzUsuń
  9. O, coś dla mnie. Peptydy potrafią zdziałać cuda, jeśli stosuje się regularnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię kosmetyki z Bielendy. Ten kosmetyk myślę wart zakupu i cena w sam raz.

    Pozdrowionka Kathy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bielenda products are good! Valerie

    OdpowiedzUsuń
  12. Skoro 'Kuracja młodości' to coś w tym musi być 😉 No i sam fakt, że na kilka miesięcy, to muszę przyznać, że to byłby genialny prezent 😁 Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Też używam serum z Bielendy, ale akurat innego i też mi się świetnie sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak to kuracja młodości, to koniecznie muszę ją mieć :p

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam i u mnie się nie sprawdziło 😀

    OdpowiedzUsuń
  16. Kulit aya terlanjur cocok dengan satu produk. Kalau ganti, Ttakutnya gak sesuai.

    OdpowiedzUsuń
  17. Tego produktu nie miałam, ale lubię tę markę.

    OdpowiedzUsuń
  18. Chętnie wypróbuję, dawno nie miałam niczego z tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie miałam. Ta „kuracja młodości” przypomina mi trochę mój ulubiony krem pod oczy (też od Bielendy). Niestety od dłuższego czasu, nie mogę go nigdzie znaleźć :(
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. wow super że tak polubiłaś ten produkt

    OdpowiedzUsuń
  21. It seems a very good product, thanks for sharing

    OdpowiedzUsuń
  22. Skoro regularne stosowanie serum spłyca drobne, mimiczne zmarszczki, to ja koniecznie muszę mieć ten produkt.

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru