GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

wtorek, 6 czerwca 2023

3114. Wielkie Zakupiska!

  Witajcie!


Dziś czas na łowy kosmetyczne.

Oto co upolowałam w Action:



I w szczególe:






Oto co upolowałam:

> pomadkę matową nr 364 In Love,
> róż nr 164 Dusty Rose,
> kolorowe eyelinery,
> kredkę do brwi nr 291 Blonde,
> zestaw pomadek ochronnych,
> duo do konturowania nr 505 Goddes Glow
> eyeliner nr 201 Black,
> cienie w sticku 516 Glam Squad


Nie muszę mówić, że takie zakupy ucieszyły i uradowały moje kosmetyczne ego.
A najlepsze w tym wszystkim jest to, że za całość tych mazideł dałam niecałe 100 zł!

Normalnie deal życia!

Tak więc zabieram się za testy, a Wam niebawem dam znać, co o powyższych cudakach sądzę.

A Wy co ostatnio ciekawego kupiliście?

Kathy Leonia

PS. Zapraszam na wishlistę z cudami z ceneo.pl

33 komentarze:

  1. Świetne zakupy. Oby pomyślnie przeszły Twoje testy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Todo se ve muy bien, a ver qué tal. Una gran cantidad de bálsamo labial que siempre es útil, en invierno y en verano.
    Besos.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hola! son muy buenas compras, disfruta de los productos. Besos

    OdpowiedzUsuń
  4. No i to jest deal! 😄 tak wiele za tak niewiele, aż mi się cisnęło na usta 😄 Moje zakupy, to w końcu znalezienie upragnionych sportowych spodni, lekkich, przewiewnych i wygodnych. Kupiłem od razu dwie pary w HalfPrice. I powiem wam, że to moje odkrycie roku. Znane marki za mniejsze piniąchy 😄

    OdpowiedzUsuń
  5. They are all great, but I like the lip balm set best! Valerie

    OdpowiedzUsuń
  6. wow.. is it a brow pencil with a sharpener?

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawią mnie kolorowe kredki do oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nice products
    Thanks for sharing!!
    Kisses ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Niezłe łupy. Ja ostatnio zaniedbałam kolorówkę, a wypadałoby chociaż nowy tusz kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Como é bom comprar as coisinhas que gostamos!
    ♥♥♥ Beijos!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. a really nice product and brand to try.

    JULIE ANN LOZADA BLOG
    JULIE ANN LOZADA INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  13. Lindo maquillaje. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam ten bronzer z Action :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Oh, this should be fun! Love the eyeliners even if I can't wear them anymore. I did get Cover Girl's lip tint recently which is also great for a blush and an eyeshadow.

    OdpowiedzUsuń
  16. Udany miałaś zakup faktycznie!

    OdpowiedzUsuń
  17. I think since the beginning of the pandemic I haven't bought makeup. I have to review this.

    OdpowiedzUsuń
  18. Te pomadki, to by mi do końca życia starczyły xD

    OdpowiedzUsuń
  19. Bronzer z rozświetlaczem jest super. Natomiast kredka do brwi mnie rozczarowała, wprawdzie miałam tę ciemniejszą, bo ja bardziej brunetka, ale była dla mnie za ruda w kolorze :) A z Action bardzo polecam palety cieni... są doskonałe :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Faktycznie przystepna cena no i kolorowe kosmetyki zawsze ciesza oko 👍

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo lubię ten sklep, bo można w nim ciekawe rzeczy upolować za niewielkie pieniądze. Udanego testowania życzę.

    OdpowiedzUsuń
  22. Action jest rewelacyjny, Często tak kupuję różne rzeczy bo się opłaca. Najczęściej kredki do oczu, cienie i inne kosmetyki, Super te twoje zakupy.

    Przemiłego weekendu dla Ciebie i Twojej Rodziny. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  23. i love your lip balm👍👍👍

    OdpowiedzUsuń
  24. U mnie pojawiły się m.in pianka do twarzy i żel z KireSkin :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Trzeba przyznać, że to naprawdę bardzo udane łowy w Action!
    Jestem ciekawa tych kolorowych eyelinerów.
    A cena za te zakupy, jak to na ten sklep przystało - świetna!
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru