.

.

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!
Obrazek użyty w nagłówku pochodzi stąd: Klik!


Mój stary blog - Karia18

drugi blog: http://karia18.blog.onet.pl


INFORMACJA:

Od jakiegoś czasu mam pewien denerwujący problem z aktualizacją nowych wpisów na liście czytelniczej, natomiast - bez obaw - nowe posty pojawiają się zawsze, codziennie rano, między 7-9. Dlatego śmiało możecie wbijać do Leona pomiędzy jednym łykiem porannej kawy, a drugim!
Aby jednakowoż nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB:

Pragnę dodać ponadto, że z racji na zmianę szablonu, niektóre posty - zwłaszcza recenzje - pozostały jeszcze w tle kodu i koloru HTML ze starego szablonu.
Pracuję nad ujednoliceniem całości.
TRANSLATE
Select language

TRANSLATE - SELECT LANGUAGE

Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 2 maja 2016

1063. Wybielanie zębów pastą z węgla: efekty po dwóch miesiącach

Witajcie!

Dziś przybywam do Was z podsumowaniem efektu tzw. czarnego eksperymentu.

Postanowiłam sobie badać kwestię, czy po użytkowaniu pasty z węgla uda mi się wybielić zęby.
Tu dla zainteresowanych post początkowy: Klik!

Bohater do testowania:





A teraz czas na efekty.

Tak było dwa miesiące temu:


Tak jest teraz:



Jak ów efekt osiągnęłam?
Ano bardzo prosto.

Mianowicie taką pastę używałam 3 razy w tygodniu przez mniej więcej dwa miesiące.
Myłam zęby najpierw czarnym proszkiem z dodatkiem wody - przez około 2 minuty - a potem używałam normalnej pasty typu Colgate, by pozbyć się smołowego osadu.

I tak oto efekty widać powyżej.
Myślę, że różnica jest.
I to widoczna.

Zęby nabrały "perłowości" i bardziej mlecznego odcienia.
Wyglądają naturalnie, zdrowo i promiennie.

Powiem Wam, że jestem zachwycona rezultatami i z pewnością będą co jakiś czas wracać do węglowego wybielania kłów.

Czujecie się zachęceni węglowym wybielaniem?

Kathy i Leon

50 komentarzy:

  1. Efekt jest mega ;) Już dawno słyszałam o tym sposobie, ale zawsze zapominam kupić ten węgiel, muszę sobie gdzieś w telefonie zapisać :D Kiedyś jak rozmawiałam z kilkoma osobami na ten temat to owy węgiel wywołał śmiech na ich twarzy hahaha

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie wybielanie może i byłoby dla mnie. Pasty wybielające natomiast mój stomatolog mi zdecydowanie odradził. Oczywiście mowa o takich typowych. W ogóle zawsze mam pecha i natykam się na tak intensywne pasty whitening i podobne, że buzię wykręca przy myciu zębów. Ta opcja wydaje mi się bardziej do zniesienia :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja siostra używała i faktycznie ładnie wybieliła:)
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzeba przyznać, że bardzo fajne efekty uzyskałaś. Nie próbowałam jeszcze tego sposobu, ale kiedyś na pewno zdobędę motywację i będę szorować moje ząbki węglem :D Dużo osób chwali sobie również mycie zębów olejem kokosowym z węglem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę do tego koniecznie powrócić :) Stosowałam kiedyś tę metodę i sprawdziła się u mnie super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa alternatywa dla tradycyjnych past wybielających. Nie próbowałam, ale pewnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie nie zadziałało, ale może to kwestia regularności. a z tym było kiepsko.

    OdpowiedzUsuń
  8. Słyszałam o tej metodzie, fajny efekt daje! :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Efekt jest super :-) chętnie spróbuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny efekt ! Widać poprawę :) Na prawdę bardzo sprytny pomysł :D Post jak najbardziej na plus :) Pozdrawiamy https://agssymi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. jakiś efekt jest, ja używam czarnej, gotowej już pasty z węglem

    OdpowiedzUsuń
  12. Spróbuj tez kurkumy ;) wszystko jest od niej żółte wiec jedynie zęby bieli :) próbowałam na sobie i polecam

    OdpowiedzUsuń
  13. ale fajny efekt, warto spróbować:)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. A no nawet efek jest widoczny bardzo fajnie ze zrobiłaś test. Może sama kupie pomysle bo aż tak zołtych zebow nie mam a nie chce zniszcYc :)pinaxi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. No w końcu wyczekiwana przeze mnie notka:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Byłam bardzo ciekawa jak ten węgiel się spisze. Przy najbliższej okazji sama go wypróbuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam wypróbować ten sposób kiedyś po przeczytaniu posta na bloga urodaiwlosy ale o tym zapomniałam. Teraz mi o nim przypomniałaś i muszę wybrać się do apteki :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Słyszałam o tej metodzie, ale jeszcze nie próbowałam. Namówiłaś mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. swietny efekt, moja siostra robila taka kuracje, ale na nia specjalnie nie podzialala

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam ten sam węgiel :D Kupiłam i stosuję, ale efektów póki co nie widzę. Nie poddaję się i wierzę że białe zęby wreszcie ujrzę :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Efekt piękny! Niestety ja nie wybielam już zębów bo mi się tworzą odbarwienia...Muszę elmex stosować...

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja mam zęby żółte z natury - ot rodzinne uwarunkowanie . Kiedyś próbowałam i węgla i Białej Perły a nawet pasków wybielających - zero efektu. Wszystko chyba zależy od indywidualnych predyspozycji .

    OdpowiedzUsuń
  23. Faktycznie zupełnie inny odcień mają :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Koniecznie będę musiała spróbować ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. a ja poza zmianą oświetlenia nic nie widzę;/

    OdpowiedzUsuń
  26. No proszę, efekt jest naprawdę widoczny.

    OdpowiedzUsuń
  27. Właśnie ! Miałam wypróbować i zapomniałam, przypomniałaś mi ! Od jutra zaczynam ;D

    OdpowiedzUsuń
  28. Efekt jest i to fajny,moja siostra stosowała również węgiel tak Jak Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  29. A zęby nie są teraz wrażliwsze?

    OdpowiedzUsuń
  30. Wow naprawdę widać efekt !!!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wspaniale, że efekty są zauważalne :)

    OdpowiedzUsuń
  32. o Boziuuu to ja koniecznie muszę wypróować Kochana !!:* Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  33. na ten post czekałam! nie pozostaje mi nic innego jak powiedzieć mężowi górnikowi, żeby przyniósł zapasy z pracy ;D

    OdpowiedzUsuń
  34. Już wyciągam węgiel z apteczki i lecę rozpocząć kurację :DD

    OdpowiedzUsuń
  35. Leoś Ty mnie rozwalasz na łopatki z tymi pomysłami:)
    Ząbki jak z reklamy to fakt!!!

    OdpowiedzUsuń
  36. Przymierzam się do wybielania węglem bo u mnie żadne środki nie dziłają :(

    OdpowiedzUsuń
  37. a ja po dwóch próbach zrezygnowałam... :p

    OdpowiedzUsuń
  38. Mimo wszystko nie zdecyduję się.

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie widze roznicy :D.

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.