.

.

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!
Obrazek użyty w nagłówku pochodzi stąd: Klik!


Mój stary blog - Karia18

drugi blog: http://karia18.blog.onet.pl


INFORMACJA:

Od jakiegoś czasu mam pewien denerwujący problem z aktualizacją nowych wpisów na liście czytelniczej, natomiast - bez obaw - nowe posty pojawiają się zawsze, codziennie rano, między 7-9. Dlatego śmiało możecie wbijać do Leona pomiędzy jednym łykiem porannej kawy, a drugim!
Aby jednakowoż nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB:

Pragnę dodać ponadto, że z racji na zmianę szablonu, niektóre posty - zwłaszcza recenzje - pozostały jeszcze w tle kodu i koloru HTML ze starego szablonu.
Pracuję nad ujednoliceniem całości.
TRANSLATE
Select language

TRANSLATE - SELECT LANGUAGE

Szukaj na tym blogu

środa, 13 marca 2013

68. Zrób sobie dobrze!

Witajcie!

Po tygodniu męczącym, przytłaczającym i wysysającym siły psychiczne, pora w dniu dzisiejszym na małe grzeszki i chwilowe lenistwo.

Nie będę myślała o mgr, która nie chce sama się wydrukować, ani o obronie, która nie chce sama się obronić.
Nie wspomnę nic w swej świadomości o braku świetlanej przyszłości jako filolog polski bez znajomości sejmowych tudzież ogólnokrajowych.
Nie będę wkurzała się odwrotnie słodką "koleżanką" z mojej paczki.
Nie zakłócę również myśli swych mało wiosenną pogodą czy też brakiem typowo babskiego, zakupowego "rauszu".

Dziś będę bowiem leżała do góry brzuchem i miała wszystko w poważaniu.

Chcecie dowodu?
A patrzcie tylko jak sobie "dogodziłam" z rana:

kokosowy pączuś i zielona herbatka

widzicie tę ambrozję w środku?

Pączki z kokosem to coś, czemu nie mogę się oprzeć!

Prawda, że kuszą?

Kathy Leonia

76 komentarzy:

  1. To pewnie co się będziesz stresować, trzeba sobie dać trochę odpoczynku :D
    Nigdy nie jadłam czegoś takiego a kokos uwielbiam, u mnie takich chyba nie ma :-/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już dość stresów;p dziś szukam ksero byle jakiego i jazda drukowanko;D

      Usuń
    2. Tylko żeby ci tam ładnie to wydrukowali :D

      Usuń
  2. Nie kuś,bo staram się ograniczyć słodycze do minimum! ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Kusisz mnie takimi słodkościami od rana a ja na diecie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. walić dietę:D raz w tygodniu można sobie na pączusia pozwolić;D

      Usuń
    2. hihi szczegolnie jak nikt nie patrzy to tak jak by sie nic nie zjadlo xD

      Usuń
  4. O ... pamiętam drukowanie mojej pracy, ale nie pamiętam ile miała stron :D W każdym razie długo to trwało:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałam wyżej.... że nie pamiętam :DDD

      Usuń
    2. haha zapomniałam że to czytałam:D

      Usuń
  5. Oj kusisz.. zwłaszcza podniebienie, które od ponad 2 miesięcy nie widziało kalorycznych słodkości :D

    OdpowiedzUsuń
  6. pyszne ciacho :) czasem sobie trzeba odpocząć :)

    jak spinam poślady ? stoje sobie lekko rozszerzone nogi, wypycham miednice do przodu i spinam poślady, puszczam, spinam, puszczam i tak 50 razy ;d

    OdpowiedzUsuń
  7. Takiego pączka jeszcze nie jadłam, ale wczoraj miałam pączusia z białą czekoladą :D

    I masz rację !! człowiek musi czasem odpocząć od wszystkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki! Uwielbiam pączki z kokosem, a jestem na powiedzmy diecie i mi pokazujesz pączka :( To było wredne! ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. I dobrze- zrelaksować też się trzeba;) Ja zauważyłam taką "dziwną" zależność im bliżej byłam obrony, tym jakoś to sprawniej wszystko szło...i w miesiąc przed nią zrobiłam więcej niż przez pół roku ;D
    A pączek...nie masz drugiego?? ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie jadłam takich pączków, ale chyba muszę to nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  11. u mnie mala sonda, przylaczysz sie? zalezy mi na opinni :)

    OdpowiedzUsuń
  12. oj wygląda to smacznie, chyba muszę skoczyć do sklepu ;). Trochę odpoczynku Ci sie należy :) Miłego leniuchowania ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeszcze nie widziałam kokosowych pączków :D
    ja tak odpocząć będę mogła dopiero w przyszłym tygodniu :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Aż tak zimno nie było:P Ale pyszności mmm... :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Więc życzę duuużo uśmiechu i pozytywnego nastawienia na nowy tydzień C:

    OdpowiedzUsuń
  16. nie mogę z tytułu posta :D A śniadanko wygląda smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. nie jadłam takiego pączka , ale smakowicie wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeszcze nigdy nie jadłam kokosowego pączula, jak ja mogłam?! A co do promotor - w skrócie to ma mnie głęboko w dupie i sprawia wrażenie że moja obecność jest jej wielce nie na rękę, bo jest wielce zajętą osobistością. Grrr...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kurcze to przykre.. to może ją zmień??

      Usuń
  19. Oj kuszą i to strasznie! Nigdy nie jadłam kokosowego i wcześniej z takim w ogóle się nie spotkałam, ale widzę, że muszę to nadrobić. Tymczasowo moim ulubionym pozostaną te z bitą śmietaną lub budyniem :)

    Pozdrawiam i zapraszam na Nn :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Serdecznie zapraszam na moje rozdanie na pożegnanie zimy
    "...każdy wygrać może jeśli szczęściu dopomoże ..."
    zapraszam ===> http://owiecccckowa-szafa.blogspot.com/2013/03/rozdanie-na-wiosne.html

    OdpowiedzUsuń
  21. wole paczki z czekolada. w tlusty czwartek. (wtedy nie mam wyrzutow sumienia) :d

    OdpowiedzUsuń
  22. Taki fatalny dzisiaj dzień miałam, zajrzałam do Ciebie i już mi weselej:D Dobrze, że się rozpieszczasz, zasługujesz na to, po tych wszystkich starciach z magisterką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja się zawsze starałam Cię rozchmurzyc;D

      Usuń
  23. Kuszą :), ja też dzisiaj jadłam pączusia :) (ale nie takiego:().
    Bo ten cudownie wygląda ;p.

    OdpowiedzUsuń
  24. ja dziś kupiłam pół kilko kokosanek :D a co tam, trzeba sobie dogadzać!

    OdpowiedzUsuń
  25. o boże, jaki on musiał być dobry ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  26. A ja wczoraj sobie też dogodziłam i kupiłam sobie duuuży kawałek ciasta o nazwie 'Pijany kokos' :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Kurde, zgłodniałam przez Ciebie...

    OdpowiedzUsuń
  28. o proszę jak sobie dogadzamy! :D
    ja uwielbiam pączki z nadzieniem serowo-jagodowym *.*
    albo z bitą śmietanką z biedry :D

    OdpowiedzUsuń
  29. kokosowych jeszcze nie spotkałam! muszą być pyszne pomimo, że nie lubię pączków:D

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.