GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

piątek, 3 maja 2024

3314. MAX FACTOR Błyszczyk

 Witajcie!

Dziś czas ust blask.

Prezentuję Wam MAX FACTOR Błyszczyk.

Słowo od producenta: "Zadbaj o swoje usta i spraw, by wydawały się pełniejsze, z pomocą błyszczyka Max Factor 2000 Calorie Lip Glaze. Już jedno pociągnięcie tego nawilżającego błyszczyka wystarczy, by Twoje usta nabrały lustrzanego blasku, wyglądały na pełniejsze i poczuły się maksymalnie dopieszczone.

• Kosmetyk ma lekką i nieklejącą się konsystencję, a jego wegańska formuła została wzbogacona o odżywczy i nawilżający usta kompleks kwasu hialuronowego, skwalanu i pielęgnujących olejków (awokado, jojoba, rycynowy).
• Nakładanie błyszczyka jest niebywale proste dzięki bardzo dużemu, otulającemu usta aplikatorowi.
• Stosuj ten wegański błyszczyk na niepomalowane usta, aby nadać im pełniejszy wygląd lub na szminkę, aby osiągnąć efekt lustrzanego blasku utrzymujący się przez wiele godzin
• Paleta 9 zachwycających odcieni o połyskującym, kremowym lub transparentnym wykończeniu pozwala do woli bawić się kolorem
• Każdy błyszczyk urzeka zapachem mleka waniliowego."

Produkt w okazałości:





Mój odcień:



Aplikator:



Na dłoni:



Szczegóły:

Cena i dostępność: produkt znalazłam w kwietniowym pudełku Pure Beauty. Normalnie można go kupić na stronie producenta.
Zapach: świeży.
Konsystencja: błyszczykowa.
Opakowanie i pojemność: opakowanie plastikowe ze złotem napisów od producenta. Pojemność: 4,4 ml.
Wydajność: bardzo dobra. Taki specyfik starczy na kilka miesięcy użytkowania.
Działanie: przyjemne. Zacznę od tego, że sama z siebie rzadko sięgam po błyszczyki, bo na co dzień wybieram raczej matowe wykończenia ust. Niemniej jednak, nie mogłam oprzeć się tej świeżutkiej, błyszczącej nowości i musiałam ją przetestować na własnych ustach. Jakie zatem są moje odczucia? Ano po kilku tygodniach użytkowania cudaka śmiało mogę stwierdzić, że jest to prawdziwa perełeka w mojej kolekcji kosmetyków. Ta wyjątkowa firmuła nadaje ustom kuszącego połysku oraz blasku, jednocześnie je nawilżając i chroniąc przez wysuszaniem. Błyszczyk posiada delikatne, brokatowe drobinki, które optycznie powiększają usta. Produkt ten super sprawdzi się do każdego looku, dodając elegancji i świeżości. Trwałość? Cóż, tu wiadomo, że nie jest jakoś wybitna, ale nic nie stoi na przeszkodzie, aby ponownie zaaplikować produkt w ciągu dnia. Dodam jeszcze, że nic mnie nie podrażniło, ale nie uczuliło w trakcie stosowania specyfika. Polecam, szczególnie tym osobom, które lubią delikatne, stosowane makijaże! 
Ocena: 4/5

Miałyście?

Kathy Leonia

28 komentarzy:

  1. Ciekawa jestem jak wygląda na ustach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam błysk na ustach :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam jeszcze tego błyszczyku.

    OdpowiedzUsuń
  4. I'll definitely look for this lipgloss. Max Factor used to be , in my younger days, my favorite cosmetics company.

    OdpowiedzUsuń
  5. This looks so nice. Not sure I would use it all the time. But it does look pleasant, and I like Max Factor products.

    OdpowiedzUsuń
  6. Taki delikatny błyszczyk bardzo lubią stosować.

    OdpowiedzUsuń
  7. Me gustan los brillos de labios, en algunas ocasiones que no apetece llevar mucho color el brillo mantiene la piel de los labios hidratada.
    Besos.

    OdpowiedzUsuń
  8. Sounds great. I like this brand.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam tego błyszczyka, ale produkt mnie zaciekawił :D
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. I love that the Max Factor 2000 Calorie Lip Gloss has a vegan formula,
    I love that it is light, and I love that it smells good!
    This colour palette of lip glosses looks very pretty,
    and like it would be an excellent purchase!
    P.S.: I did finally a new blog post!

    OdpowiedzUsuń
  11. Max Factor makes great projects! Valerie

    OdpowiedzUsuń
  12. Very interesting, thanks for sharing

    OdpowiedzUsuń
  13. You always present barbaric products here!
    (ꈍᴗꈍ) Poetic and cinematographic greetings.
    💋Kisses💋

    OdpowiedzUsuń
  14. Very nice lip gloss. Thanks for sharing.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja właśnie używam błyszczykiem, ale tego jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Rzadko używam błyszczyka, ale będę miała na uwadze.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie mam i raczę używam pomadek z aptek :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie używam błyszczyków. Częściej pomadki ochronne z aptek.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie używam zbyt często błyszczyka, raczej pomadki ochronne z aptek.

    OdpowiedzUsuń
  20. Podobnie jak Ty- stawiam na matowe wykończenie ust, więc błyszczyków nie używam.
    Ten mnie kusi ze względu na zapach ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. the inclusion of a large applicator makes the lip gloss easy to apply, ensuring smooth and even coverage with just one stroke...

    OdpowiedzUsuń
  22. Rzadko używam błyszczyków, ale ten wydaje się godny wypróbowania:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Chyba nie miałam nigdy błyszczyków z Max Factor

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru