GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

wtorek, 9 kwietnia 2024

3308. Amourage Interlude Woman woda perfumowana

 Witajcie!

Dziś będzie mroczno i drapieżnie.

Prezentuję Wam Amourage Interlude Woman woda perfumowana.

Słowo od producenta: "`Interlude` jest jedną chwilą w czasie. To przestrzeń, w której uczucia mają charakter introspektywny. Zaglądasz w głąb siebie, dzielisz się strachem, złością, frustracją i radością.

`Interlude` dla kobiet jest kompozycją szyprową. W konstrukcji tego zapachu użyto jako głównych składników mirry i kadzidła, które odpowiadają za stan chaosu i nieporządku. Już samo otwarcie wzbudza niepokój poprzez połączenie słodyczy bergamotki i goryczy grejpfruta. W sercu, odkrywamy ten szczególny moment, który jest zarówno osobisty jak i święty. Róży, kadzidłu i drzewu sandałowemu towarzyszy niekonwencjonalne połączenie orzechów, kawy, kiwi, miodu i żywicy agarowej. W bazie, miękka ambra i nuty wanilii łagodzą nieporządek spowodowany przez nuty zwierzęce i skórzane.


Kategoria: szyprowo-kwiatowe

  • Nuty głowy: bergamotka, grapefruit, imbir, aksamitka
  • Nuty serca: kadzidło, róża (absolut), kwiat pomarańczy, kocanki piaskowe, jaśmin, opoponaks
  • Nuty bazy: wanilia, żywica benzoesowa, ambra, drzewo sandałowe, oud (żywica agarowa), mech dębowy (mąkla tarniowa), nuty skórzane, fasola tonka, piżmo, nuty zwierzęce."

Produkt w okazałości:





Szczegóły:

Cena i dostępnośćprodukt znalazłam jako tester w pewnej internetowej perfumerii. Cena oryginału ok. 700 zł.
Zapach: mocny, zwierzęcy, drapieżny.
Konsystencja: płynna.
Opakowanie i pojemność: opakowanie fioletowe, ze złotymi elementami zdobienia i takimiż napisami. Pojemność: 100 ml.
Wydajność: bardzo dobre. Takie opakowanie starczy nam na ponad rok perfumowania się.

Działanie: średnie. Zacznę od tego, że uwielbiam zapachy Amourage. Moim numerem 1 od kilku lat jest Honour.... kosztujący oryginalne ponad 1000 zł. Nie stać mnie niestety na taki wydatek, zatem kupuję sobie zamienniki, które radzą sobie całkiem nieźle. I tak właśnie buszując któregoś dnia w pewnej internetowej perfumerii, natknęłam się na Interlude Woman. Zdecydowałam, że zakupię to cudo, bo nuty zapachowe brzmiały naprawdę intrygująco. Czy jestem zadowolona z zakupu? Tak można rzec: średnio. Perfumy te to bardzo mocna, czasem nawet zbyt intensywna mieszanka szyprowo-kwiatowa, o dominujących nutach dymnego kadzidła, które zaraz po aplikacji aż zapierają dech w piersiach. Po kilku chwilach zaczynają być wyczuwalne akordy bergamotki, jaśminu oraz róży, które nieco łagodzą ów mocny początek. Na koniec dnia perfumy zmieniają się o 180 stopni, gdyż stają się słodsze i delikatniejsze, z aromatem wanilii i fasoli tonka na czele. Trwałość? Jak na zamiennik bardzo dobra! 10-12 godzin na skórze, a na ubraniach nawet 2 dni. Dla mnie zapach jest jest zdecydowanie zbyt duszący i męczący - nawet po kilku godzinach - w efekcie czego zaczyna mnie boleć głowa. Z kolei moja teściowa jest absolutnie zauroczona Interlude Woman, który na jej skórze pachnie zupełnie inaczej, tak słodko i kwiatowo. Ja na pewno nie wrócę do tej wonii ponownie i polecam produkt tylko tym osobom, które lubią mocne aromaty w stylu międzywojennej femme fatale.
Ocena: 3/5

Miałyście?

Kathy Leonia

27 komentarzy:

  1. To zatem raczej zapach nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Flakonik cudny :) zapach jeśli jest mocny to raczej nie dla mnie. Jednak zawsze wolę sama powąchać bo czasami jest coś takiego, że niby nie a jednak zapach trafi w gust.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bom dia e uma excelente terça-feira minha querida amiga. No Brasil, acho que não temos esse tipo de perfume.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest mi tak gorąco, że nie mam siły nawet pomyśleć o jakimś zapachu...

    OdpowiedzUsuń

  5. The bottle has a great design. thanks for the review.

    OdpowiedzUsuń
  6. A to z tego co piszesz woda nie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. A veces los perfumes de fuerte olor acaban molestando, aunque en cada piel reacción de manera diferente y cambia el aroma.
    Besos.

    OdpowiedzUsuń
  8. Oh, it is so tempting..but honestly, it makes me think of something my mother would love more than me. Thanks so much for the review!

    OdpowiedzUsuń
  9. Hermoso frasco. Gracias por la recomendación

    OdpowiedzUsuń
  10. Skoro piszesz, że zapach jest mocny i duszący, raczej się nie skuszę ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja bym się chyba udusiła od takiego zapachu...
    Ale flakonik elegancki :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. wahhh finally someone who's into perfume too! I've been collecting perfume myself for a really long time now! is this perfume a bit aphrodisiac? the animal/predatory scent kind of giving aphrodisiac hint but I tend to like those kind of smells. what's your favorite EDP of all time btw? on serious occasions I tend to reach out to sauvage but daily scent I'd like to use something lighter like neutral peach or baby powder scent. Hope we can be friends! I'm following your blog now~

    OdpowiedzUsuń
  13. Chyba raczej nie będę miała okazji testować, ale flakonik ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie spotkałam się wcześniej z tymi perfumami, ale jestem ciekawa zapachu :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Só experimentando pra saber,
    mas ele tem um belo frasco.
    Beijos! 😍

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie miałam go jeszcze. :) Ale jak czytam u Ciebie, to nic straconego. :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znam, ale bardzo lubię takie mocne perfumy.

    OdpowiedzUsuń
  18. Oi, boa noite. Já que você não vai me visitar, eu vim. Beijos.

    OdpowiedzUsuń
  19. thanks for sharing have a nice sunday

    OdpowiedzUsuń
  20. Hello,
    It looks like a nice perfume, it has notes that I like. Thanks for your review. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nuty nie bardzo wiem moim guście, więc niestety nie byłabym zainteresowana. Szkoda bo lubię zmieniające się zapachy przez czas ich "noszenia" :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Trochę za mocna dla mnie ale piękna buteleczka. Lubię wyraziste zapachy ale ta niestety nie dla mnie

    Spokojnej nocy

    OdpowiedzUsuń
  23. it beckons wearers into a world of intrigue and intensity...

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru