GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

poniedziałek, 8 kwietnia 2024

3307. Cuda makijażowe z Maybelline i NYX!

Witajcie!

Dziś prezentuję Wam zestaw kosmetyków od @maybelline_pl @maybelline oraz @nyxcosmetics_pl @nyxcosmetics jakie miałam przyjemność testować dzięki uprzejmości @wizazpl



> Maybelline New York Lifter Plump to rewolucyjny balsam do ust, który zapewnia nawilżenie, wygładzenie i delikatne powiększenie usta, pozostawiając je piękniejsze i pełniejsze. Jego lekka konsystencja sprawia, że aplikacja jest łatwa i przyjemna, a trwałość efektu utrzymuje się przez długi czas. Dla tych poszukujących produktu, który łączy skuteczność z komfortem noszenia, Lifter Plump z pewnością spełni oczekiwania. Ja jestem absolutnie zachwycona działaniem tego cudaka.

> Maybelline New York Lash Sensational Sky High w kolorze niebieskim to maskara, która zapewnia wyjątkowe wydłużenie i podkręcenie rzęs. Jej innowacyjna formuła i unikalna szczoteczka sprawiają, że rzęsy wyglądają dłużej, bogatsze i piękniej podkręcone. Dla miłośniczek nietypowych kolorów maskary ta propozycja na pewno będzie interesująca.

> Maybelline New York Tattoo Liner Ink Pen to doskonały eyeliner w formie pisaka, który umożliwia precyzyjne zaznaczenie linii. Jego intensywny pigment oraz długotrwała formuła sprawiają, że makijaż oczu utrzymuje się przez cały dzień, nie rozmazuje się i nie blaknie. Dla miłośniczek precyzyjnego makijażu i trwałego efektu, ten eyeliner na pewno spełni oczekiwania.

> NYX Professional Makeup Bare With Me Concealer Serum to wyjątkowy korektor o lekkiej formule, która zapewnia naturalne krycie i jednocześnie pielęgnuje skórę. Dzięki zawartości serum, korektor nawilża i ujednolica skórę, jednocześnie ukrywając drobne niedoskonałości. Idealny dla osób poszukujących produktu, który nie tylko maskuje, ale również dba o kondycję skóry. Ja używam go także jako podkładu.

Współpraca z @wizazpl

Co Wam najbardziej wpadło w oko?

Kathy Leonia


 

20 komentarzy:

  1. Oh, they all look attractive in your makeup arsenal 💕🌸❤️

    OdpowiedzUsuń
  2. To teraz czekam na pokaz na buzi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawno nie miałam tuszu do rzęs z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wpadło mi w oko wszystko prócz korektora, bo nie używam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Maskara i korektor zaciekawiły mnie najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zainteresowały mnie kosmetyki Maybelline- konkretniej balsam do ust i eyeliner (chociaż sama do robienia kresek używam czarnego cienia :D)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Todo está muy bien, pero si he de elegir una sola cosa me quedo con el bálsamo labial.
    Besos.

    OdpowiedzUsuń
  8. I personally really appreciate the eyeliners.
    (ꈍᴗꈍ) Poetic and cinematographic greetings.
    💋Kisses💋

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie zaciekawiłaś tym pisakiem i balsamem. Daj znać czy jesteś z nich zadowolona 🤗

    OdpowiedzUsuń
  10. Hola! tengo curiosidad por los productos, parecen que prometen. Besos

    OdpowiedzUsuń
  11. Thanks for your sharing have a lovely week

    OdpowiedzUsuń
  12. Zainteresował mnie balsam do ust. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. To serum szczególnie mnie zainteresowało :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten korektor mnie zaciekawił. :) Ja muszę używać korektora pod oczy praktycznie codziennie, bo niestety mam cienie pod oczami. :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię markę Maybelline. Darzę je pełnym zaufaniem.

    OdpowiedzUsuń
  16. Zainteresował mnie balsam do ust...

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru