GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

poniedziałek, 25 grudnia 2023

3196. MANUFAKTURA CUKIERKÓW ręcznie wyprodukowany lizak

 Witajcie!

Dziś czas na coś słodkiego.

Prezentuję Wam wyrób od Manufaktura Cukierków.



Szczegóły:

Cena i dostępnośćprodukt znalazłam w grudniowym, urodzinowym pudełku Pure Beauty. Normalnie można go kupić na stronie producenta.
Zapach: słodki.
Konsystencja: lizakowa
Opakowanie i pojemność: lizak opakowany w uroczą folijkę. Gramatura: 40 g.
Wydajność: słaba! Lizak zjada się za szyko.

Działanieprzyjemne. Zacznę od tego, że uwielbiam słodycze w każdej postaci. Cukierki, lizaki, czekolada to moje tzw. guilty pleasure, które jak nic poprawiają mi humor. O kuszących wyrobach z Manufakturze Cukierków słyszałam już wcześniej i nie raz będąc w Toruniu lub Warszawie (gdzie są sklepy stacjonarne marki) zaglądałam do ich słodkiego przybytku. Coby tu dużo mówić, kocham i adoruję te produkty. Są one idealne dla każdego łasucha, który ceni dobrą jakość słodyczy. Cukierki z Manufaktury Cukierków nie zawierają konserwantów, laktozy, glutenu czy sztucznych barwników. Są wegańskie i w 100% wykonane ręcznie i wyprodukowane w Polsce. Mamy tu same naturalne barwniki, m.in. z buraka, marchwi, pokrzywy czy palonego karmelu. Nie mogę zapomnieć o uroczym designie i fenomenalnym smaku. Lizak rozpływa się w ustach i smakuje po prostu przepysznie, jak soczysta, świeża malinka prosto z krzaczka. Absolutnie polecam powyższe słodkości każdemu! Gwarantuję, że jak raz ich skosztujecie, to regularnie będziecie do nich wracać.
Ocena:5/5

Miałyście?

Kathy Leonia

26 komentarzy:

  1. It sounds delightful, I hope I find one in Germany! Hugs and Christmas wishes to you and your family!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wygląda. Pozdrawiam serdecznie 🎄🎄🎄🎄

    OdpowiedzUsuń
  3. Se ve muy rica. Gracias por la recomendación. Feliz navidad para ti y tu familia. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kathy, Merry Christmas and Happy New Year!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wishing you a Merry Christmas and a New Year with hope, success, and all the things that make life beautiful.

    OdpowiedzUsuń
  6. Merry Christmas❤️❤️🎄🎄🎄Sounds delicious and made in Poland too! Thanks for your sweet review!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja podarowałam siostrzenicy 😀

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny i smakowity lizak :D
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj jak dobrze, że po świętach jestem objedzona nie tylko śledziami, ale i słodyczami, bo od razu bym się rzuciła do zakupów ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. uroczy lizaczek, ale ja nigdy nie lubiłam takich rzeczy:0

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ się słodko i pysznie zrobiło 😀

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten lizak smakuje równie wspaniale jak wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny! I znów chciałoby się być dzieckiem!

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię takie produkty od małych manufaktur :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam lizaki z manufaktury - mimo, że ich nie zjadam, to dla efektu i cusnego zapachu warto kupić. Chociaż obdarowywane dzieciaki mówiły, z są smaczne 😊

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudny :) Zjadłam go przyjemnością :) Szczęśliwego Nowego Roku ;)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru