GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

środa, 4 października 2023

3167. Paznokcie na dziś, cz. dostojna biel i granat

 Witajcie!

Dziś czas na manicure.

Będzie to wykorzystanie lakierów, z jakie otrzymałam w ramach współpracy z jokasklepl.pl

Oto jak wyglądały pazurki:




Użyte produkty:

 Kinetics Nails Systems lakiery solarny Whatever Blue; Medic by Pierre Rene preparat do czyszczenia akcesorii kosmetycznych;  i Whatever Blue oraz  Kinetics Nails Systems lakiery solarny Flawless

Muszę rzec, że odwykłam od stosowania tradycyjnych lakierów do paznokci i zapomniałam już, że po aplikacji muszą one nieco "przestygnąć", aby zrobiły się twarde. 

Niemniej jednak, efekt malowania mi się podoba.
Co do trwałości, tu też było przyzwoicie, bowiem lakiery z Kinetic Nails Systems wytrzymały na pazurkach ok. 6 dni.

A Wy co sądzicie o tychże lakierach?

Kathy Leonia

31 komentarzy:

  1. Jaka ładna biel. Pięknie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Awesome fall looks! Oh, how I need a manicure.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kolory i pazurki pięknie zadbane. Pozdrawiam serdecznie 🌺

    OdpowiedzUsuń
  4. Hola! son unos esmaltes muy bonitos, no conocía la marca. Besos

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny manicure :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Odzwyczaiłam się od zwykłych lakierów, gdyż wolę hybrydę, która trzyma znacznie dłużej.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne :) lubię takie kolory, paznokcie bardzo elegancko się prezentują :)
    https://apetycznie-klasycznie.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam klasyczne kolory na paznokciach, ale do tradycyjnych lakierów chyba nie umiałabym już wrócić :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Te białe piękne, eleganckie... Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie lubię klasycznych lakierów- wolę hybrydowe, wkładamy łapkę do lampki(jak ja to mówię do klientek :D) i po minucie suche :)
    Biały mi się podoba- nie wiem czy przez światło, czy jakiś inny czynnik, ale przypomina ecru :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Granat to zdecydowanie moje kolory. ;) Ale... Masz tak piękne paznokcie, że w sumie jestem przekonana, że nawet niepomalowane świetnie by wyglądały! Trochę zazdroszczę, bo moje chociaż zadbane, to krótkie (bo łamliwe...).
    PS Ja jestem team lakier klasyczny, więc bardzo się cieszę, że jeszcze są możliwości dla ludzi takich staroświeckich jak ja. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. i like blue color Dear....it's nice and match for your nail art

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam tych lakierów. Ładne kolorki- szczególnie ten jasny mi odpowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Biel na paznokciach lubię i sama często używam:)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru