GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

czwartek, 28 września 2023

3165. Avon Glimmerstick Eyeliner diamentowa konturówka do oczu

 Witajcie!

Dziś czas na makijaż oka.


Słowo od producenta: "Miękka konturówka o kremowej konsystencji, służy do obrysowywania konturu oczu. Nie rozmazuje się jest trwała, łatwo się rozprowadza. Posiada wygodna ruchoma oprawkę, dzięki której konturówki nie trzeba temperować.

Dostępna w 12 odcieniach, m.in :
- Blackest Black
- Cosmic Brown
- Starry Night Blue
- Saturn Grey
- Majestic Plum."

Produkty w okazałości:





Od lewej: Smokey Diamond, Emerald Glow, Blackest Black



Szczegóły:

Cena i dostępność
produkt dostałam w ramach współpracy z avon.pl. Normalnie kosztuje ok. 20 zł.
Zapach: typowy dla eyelinerów.
Konsystencja: eyelinerowa.
Opakowanie i pojemność: czarna, wykręcana kredka, z błyszczącymi, srebrnymi napisami i kolorowymi nakrętkami. Pojemność: 2,8 g.
Wydajność: bardzo dobra. Produkt wystarczy na rok stosowania.
Działanie: przyjemne. Zacznę od tego, że z kosmetykami marki Avon mam relację tzw. love-hate. Czasem coś bowiem pokocham miłością bezgraniczną (perfumy, tusze do rzęs, pomadki), a innym razem znienawidzę do szpiku kości (szampony). Tym razem - na całe szczęście - jest totalne uwielbienie! Eyelinery z serii Glimmerstick to absolutne fenomenum, jeśli chodzi o pigment i soczyste nasycenie koloru. Testowałam trzy chyba najpopularniejsze odcienie z tej serii. Jakie? Już podaję ich nazwy. A więc mój top of the top Emerald Glow, czyli przepyszna, szmaragdowa zieleń z połyskującymi drobinkami. Następnie równie uroczy Smokey Diamond, będący dostojną, srebrą  szarością ze świetlistymi drobinkami i wreszcie Blackest Black, po prostu najczarniejsza czerń. Przecudowne doprawdy zestawienie kolorystyczne dla posiadaczek zielonych czy piwnych oczu. Konturówki są bardzo komfortowe w aplikacji. Precyzyjna, cienka acz miękka w użytkowaniu końcówka, stworzy idealnie równą kreskę, którą - w zależności od preferencji - możemy delikatnie rozetrzeć palcem lub pędzelkiem celem stworzenia tzw. smokey eye. Trwałość? Równie wspaniała, bo aż do 10 godzin bez rozmazywania się czy odbijania na powiece. Jestem tymi konturówkami zachwycona i na pewno dokupię inne kolory. Polecam serdecznie!
 Ocena: 5/5

Miałyście?


Kathy Leonia

28 komentarzy:

  1. Kiedyś bardzo lubiłam te kredki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tiene unos colores muy bonitos, para poder variar.
    Besos.

    OdpowiedzUsuń
  3. Akurat tych nie używałam... Czy one nie są trochę za grube?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne. Ale ja akurat nie używam konturówki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Are great!!! can't wait to see them in a look

    OdpowiedzUsuń
  6. Gracias por la recomendación. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  7. Looks amazing! Can't wait to see what you do with this product!

    OdpowiedzUsuń
  8. i think i will choose the smokey diamond, it's pretty

    OdpowiedzUsuń
  9. Poproszę makijaż z ich użyciem ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Używam od zawsze . Miłego weekendu 🙂🙂

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam kiedyś kredki i były w porządku 😀

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam je za to wykręcanie i że nie trzeba ich ostrzyć. I za cała gamę kolorów!

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie umiem korzystać z konturówek, ale będę pamiętać o tych

    OdpowiedzUsuń
  14. Rzadko używam konturówek, ale fajne kolory :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Dawno już nie miałam produktów z tej firmy. Konturówki wyglądają bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super !!! Przez wiele lat byłam konsultantką Avon. Pozdrawiam ciepło :))

    OdpowiedzUsuń
  17. A good eyeliner selection with high quality. The good cosmetics can give an special expression to the faces. In good hands using this eyeliners are fantastical with the results.

    OdpowiedzUsuń
  18. Super że je tak wysoko oceniasz, może skuszę sie na czarna

    OdpowiedzUsuń
  19. the green one👍👍👍👍👍🫰

    OdpowiedzUsuń
  20. Kiedyś używałam, zresztą właśnie w odcieniu Emerald Glow. Pamiętam, że były wspaniale mięciutkie. Niestety z rzadka mam dostęp do Avonu, więc już od baaardzo dawna nic nie zamawiałam, chyba ostatnio perfumy. ;)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru