GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

wtorek, 26 września 2023

3164. Przesyłka z jokasklep.pl

 Witajcie!

Dziś post radości pełen.

Oto cuda, które otrzymałam w ramach współpracy z jokasklep.pl




Mamy tu takie produkty jak:

> Maybelline Colorama Kajal nr 320
> Kinetics Nail Systems Lakiery Solarne Flawless i Whatever Blue
> Medic by Pierre Rene preparat do czyszczenia akcesorii kosmetycznych

Niedlugo spodziewajcie się manicure i jakiegoś makijażu z udziałem powyższych specyfików!

A Wy coś ostatnio ciekawego dostaliście?

Kathy Leonia

29 komentarzy:

  1. Preparat do czyszczenia na pewno się przyda. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobila sam jedan lijepi melem. Nedavno sam ga isprobala i odličan je.
    Dzijekuje za recenziju.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. I didn't know this brand, thanks for your sharing...

    OdpowiedzUsuń
  4. Interesantes productos, ya nos irás contando.
    Besos.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem ciekawa, jak te kosmetyki będą się sprawdzać

    OdpowiedzUsuń
  6. This looks like the perfect October manicure🍂❤️🍁

    OdpowiedzUsuń
  7. Visitinf your blog, nice review for the woman product

    OdpowiedzUsuń
  8. Parecen buenos productos. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znałam wcześniej tej marki, bardzo ciekawe produkty 😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Czekam na więcej, ja ostatnio kupiłam sobie błyszczyk. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znałam wcześniej tej marki. :)
    U mnie standardowo - przychodziły książki. Na szczęście, tym razem to były fajne czytadła.

    OdpowiedzUsuń
  12. Interesting products!! Thanks for sharing

    OdpowiedzUsuń
  13. Very nice indeed, have fun! Valerie

    OdpowiedzUsuń
  14. Już czekam na Twoje pomalowane pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nieskromnie się pochwalę, że należę do ambasadorek tejże drogerii ;)
    Ostatnio jednak nie dostałam żadnej paczuchy, nawet z Aliexpress... :(
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Achei lindo a cor do esmalte azul, quero ver as fotos da sua produção.
    Um abraço!

    OdpowiedzUsuń
  17. No to będzie się działo, super czekam na opinie 🙂

    OdpowiedzUsuń
  18. Oczekuję z niecierpliwością na efekty Twojego manicure i makijażu. Co do mnie, ostatnio otrzymałem od chłopaka bidon 2 litry, dba o poziom mojego nawodnienia.:D

    OdpowiedzUsuń
  19. Cieszę się i tak, co się super sprawdzą. :) Mam nadzieję, że masz miły tydzień, pięknego czwartku. :)))

    OdpowiedzUsuń
  20. interesting nail polish....i think they make our nail looks sexy...

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru