GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

wtorek, 8 maja 2018

1776. Catrice All Matt Plus Shine Control puder matujący

Witajcie!

Dziś sobie o pudrze matującym podumamy.

Będzie to Catrice All Matt Plus Shine Control puder matujący.

Słowo od producenta: "

Produkt w okazałości:



Od producenta:




Skład:



Po otwarciu:



Na dłoni:



Na twarzy:



Powiem Wam, że dopiero niedawno odkryłam, jakie perełki i cudności ma w swoich zasobach marka Catrice.

Do tej pory jakoś nieszczególnie interesowałam się produktami od nich, ale gdy na moim osiedlu otworzyła się drogeria Natura, wszystko się zmieniło.

Kilka razy w miesiącu zaglądam tam, aby śledzić różne różności mazidłowe.

Tak było w przypadku pudru.
Szukałam czegoś na szybko, co pomoże mojej cerze ogarnąć się odnośnie świecenia.

I tak trafiłam na puder matujący w uroczym, skromnym opakowaniu.
Użyłam go raz, drugi, trzeci i zakochałam się w nim.

Produkt idealnie nadaje się do mojej oleistej facjaty.
Ślicznie ją matowi, wyrównuje koloryt i nadaje naturalny wygląd zdrowej skóry.

Mazidło nie "ciastkuje się" w ciągu dnia, ani nie złazi z buzi.
W stanie matu wytrzymuje ok. 4-5 godz, co jak na moją skórę jest naprawdę dużym wyczynem.

Produkt nie wchodzi w zmarszczki, nie podkreśla suchych skórek.
Jest wydajny, tani i nie drażniący nawet wrażliwców.

Szczerze go polecam, bo naprawdę warto to cudo przetestować.

Puder kosztuje ok. 15 zł, ma 10 g pojemności i można go dostać w Naturze.

A Wy lubicie mat na twarzy?

Kathy Leonia

37 komentarzy:

  1. To ważne, że sięnei ciastrkuje

    OdpowiedzUsuń
  2. That powder are so famous here too!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakoś nie sięgam po tę markę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Z tej marki mam korektor pod oczy i jest fantastyczny. Pudru nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  5. nie miałam nigdy produktów tej marki. Puder mi się kończy, więc może się kuszę na tego.

    OdpowiedzUsuń
  6. z tej firmy miałam tylko korektor, może spróbuję tego pudru? ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja swoich pudrów nigdy nie zużyję mam ich sporo.

    OdpowiedzUsuń
  8. Hmm... Może się nim zainteresuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Good review dear, thanks for sharing, xo

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja z tej firmy mam paletę cieni do powiek i jest całkiem oki 😍

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze go nie miałam, ale kojarzę dobre opinie :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Z catrice używam tylko kamuflażu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hmmm chyba muszę się nim zainteresować ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. This is so inspiring!
    I love the post:)
    Dilek ...

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja mam dużo produktów catrice i wszystkie uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
  16. widziałam go ostatnio i przeszło mi przez myśl wypróbowanie :p pozostałam jednk wierna moim faworytom :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam podkład tej firmy i bardzo go lubię, chętnie wypróbuję też puder matujący.

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię kosmetyki matujące, nie lubię jak mi się ryło świeci :p

    OdpowiedzUsuń
  19. Byś zrobiła kiedyś wyjątek i poleciła coś dla faceta^^

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie sądziłam, że okaże się taki fajny, a tu proszę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Może kiedyś się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  22. Muszę przetestować, teraz mam ecocerę i też sobie chwalę :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Może to nie mój odcień, ale kiedyś chyba kupię. Niegdyś zastanawiałam się nad nim.

    OdpowiedzUsuń
  24. Really interesting post) Thanks a lot for sharing!

    OdpowiedzUsuń
  25. w Catrice można dostać świetne rzeczy-ja zawsze kupuję ich tusz w fioletowym opakowaniu, puder wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  26. Lubię ich produkty z kolorówki :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Aaa używam tego samego pudru! ;) i podobnie odkryłam go zupełnym przypadkiem. Sprawdza się u mnie fantastycznie już od pól roku :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ładnie prezentuje się na twojej buzi, faktycznie wart uwagi:)

    OdpowiedzUsuń
  29. ja teraz zdecydowanie wolę pudry sypkie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Me encanta este producto!Besos

    OdpowiedzUsuń
  31. Gdybym robila makijaz twarzy to chetnie wyprobowalabym ten puder.

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru