GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

wtorek, 1 maja 2018

1769. Maybelline SuperStay Matte Ink matowa pomadka do ust

Witajcie!

Dziś podumamy o pomadce matowej o super trwałości.

Będzie to Maybelline SuperStay Matte Ink matowa pomadka do ust.

Słowo od producenta: "Kosmetyki Maybelline | Firma Maybelline została założona w 1915 r. przez chemika, T. L. Williamsa. Zauważył on, że jego siostra, Maybel, nakłada na rzęsy mieszankę wazeliny i zproszkowanego węgla, żeby osiągnąć efekt gęstszych rzęs. Wkrótce założył małe labolatorium i tak powstały pierwsze tusze do rzęs. 

W krótkim czasie produkty te stały się hitem. Nazwa marki do dziś upamiętnia siostrę jej założyciela. W latach 60. Marka miała już w ofercie kompletną serię kosmetyków do makijażu. W 1991 r. przyjęła obecny slogan: „Może to jej urok, może to Maybelline“. 

Marka została kupiona w 1996 r. przez L'Oreal."

Mazidło w okazałości:


 Mój odcień:



Aplikator:



Na dłoni:


Na ustach:



Jak już większość z Was wie, uwielbiam matowe pomadki.
Odkąd odkryłam taflę matu na ustach, nie sięgam po nic innego.

A jeśli jeszcze na dodatek produkt jest trwały i dobrze się prezentujący, to już w ogóle bajka.

Pomadka od Maybelline skradła moje serce i duszę od pierwszego użycia.

Przede wszystkim ten kolor.
Piękny, intensywny, sexowny, uwodzicielski.

Usta prezentują się nieziemsko, kusząc i wodząc płeć przeciwną do pocałunków namiętnych.
I to bez wysuszania, czy podkreślania suchych skórek.

A ta trwałość...

Produkt wytrzymuje jedzenie i picie nawet do 10 godz!
Dopiero po upływie tego czasu zaczyna się delikatnie ścierać od wewnątrz, ale nie wygląda to jakoś nieestetycznie, tylko bardzo naturalnie.

Jako małą ciekawostkę dodam, że robiąc tzw. próbnik kolory na dłoni, trwał on dwa dni na skórze, nie chcąc się domyć.
To chyba najtrwalsza pomadka matowa, z jaką przyszło mi się zmierzyć.

I już teraz wiem, że kupię kolejne odcienie.
Ta trwałość, wydajność, niska cena są po prostu oszałamiające.

Produkt kosztuje ok. 30 zł, ma pojemność 5 ml i możecie do dostać na stronce: https://www.iperfumy.pl/

Produkt polecam każdego, gdyż to naprawdę rewolucja w makijażu ust!

A Wy lubicie matowe pomadki?

Kathy Leonia


33 komentarze:

  1. Dużo dobrego o trwałości tych pomadek słyszałam. Widzę, że Tobie też się sprawdziły, muszę je kiedyś wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie, że jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kolorek, ale zdecydowanie nie mój :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Matowe bardzo lubię, choć raczej w odcieniach przydymionego różu... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam matowe pomadki, ale to jednak nie mój kolor, bardziej celuję w beże :D obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny,chociaż nie przepadam za Maybelline pomadek,mam złe wspomnienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię matowe usta :). Kolor fajny i trwałość trochę zaskakująca :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor jest naprawdę piękny

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjny kolor ;) Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny odcień! Lubie matowe pomadki ale mam może 1, raczej mało kiedy produktów nadających kolor do ust stosuje.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowna czerwień! Ja na chwilę od matów odeszłam bo miałam ich dosyć ale ta czerwień mnie kusi bardzo;)

    OdpowiedzUsuń
  12. To nie moj kolor ale chetnie wykorzystam inne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam jeszcze pomadek z tej serii ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Thanks for the interesting post, dear) Have a nice day)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie mój kolor. Musiałabym obadać inne.

    OdpowiedzUsuń
  16. Zaciekawiłaś mnie tym produktem.

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie sprawdzają się tylko matowe pomadki. Kolorek prześliczny! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Z przyjemnością wypróbuję natomiast bardziej stonowane kolory takie żeby mieć na co dzień

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru