GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

piątek, 17 listopada 2023

3182. Zdrowe przekąski z myprotein.pl!

 Witajcie!

Oto dziś czas na cudowne, zdrowotne przekąski od myprotein.pl






Mamy tu takie smakowitości jak:
> masło orzechowe w proszku. Iście genialny, niezwykle aromatyczny dodatek do wszelkiego rodzaju naleśników, gofrów, szejków czy serków. Super orzechowy, wyrazisty smak, dodaje energi do działania i na długo zaspokaja głód.

> syrop bez cukru i bez kalorii. Mój absolutny, dressingowy ulubieniec o naturalnym, pyszniutkim smaku i aromacie tofii. Cudownie gęsty, słodko pachnący, normalnie, aż ślinka cienkie na sam jego widok! Dodaję do owsianek i gofrów. Niebo w buzi!

> batoniki proteinowe Pop Rolls. Fajne, malutkie, ale za to z mnóstwem smaku. Świetne jako szybka przekąska na tzw. nagły głód. U mnie najlepiej sprawdzają się na drugie śniadanie, kiedy to muszę na szybko coś zjeść, a nie mam możliwości gotowania (bombelek i ząbkowanie...) Zawsze mam też w zapasie kilka sztuk tego gagatka w torebce. Jeden batonik to mniej niż 100 kalorii.

> baton Crispy Layered Bar to poezja i ambrozja słodkości. Coś wręcz obowiązkowego do popołudniowej kawki! Pyszne, wielowarstwowe, dające mega zastrzyk energii i ogromną satysfakcję z jedzenia. Moĵ hitowy zamiennik standardowego podwieczorku lub kolacji. Kupujcie najlepiej w ilościach hurtowych, bo błyskawicznie znika na stronie.

I teraz najlepsze!
Super szalone promocje Fake Friday już aktywne!
Największe obniżki w całym roku!

Z moim kodem "kathy" macie aż 48% zniżki na prawie cały* asortyment myprotein.pl przez cały dzień dzisiejszy aż do północy. Ale to nie wszystko! Będzie dziś także darmowa dostawa i to od różnych progów cenowych 70 zł - 110 zł oraz inne dodatkowe oferty (które się ze sobą łączą!). Prawda, że totalny odlot?


*Kreatyna, próbki, nowa kolekcja odzieży, białko Clear Whey i baton Hazelnut Whip nie są objęte promocją.

Coś Was zaciekawiło?

Współpraca reklamowa z myprotein.pl

Kathy Leonia

23 komentarze:

  1. Ja tu na diecie, a Ty mi jedzenie ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Sounds delicious, thanks for your sharing...

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie batoniki to super rozwiązanie na nagły głód...

    OdpowiedzUsuń
  4. It is a good combination of food, for fo have a light meal, for to eat something late in the afternoon.

    OdpowiedzUsuń
  5. No conozco estos productos, pero se ven interesantes.
    Besos.

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej jestem ciekawa tych batoników :D
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Me diste hambre. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie zaciekawiło to masło orzechowe w proszku,bo uwielbiam masło orzechowe 😉

    OdpowiedzUsuń
  9. They all look delicious, I would love to try them. :))
    Happy weekend Kathy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na takiego batonika bym sie skusiła, nawet teraz

    OdpowiedzUsuń
  11. Oh so tempting! Thanks so much!

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedyś kupowałam tego rodzaju batoniki na dłuższe trasy rowerowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kocham takie "zerowe" syropy. Aktualnie mam mango.

    OdpowiedzUsuń
  14. Dicas maravilhosas, minha querida amiga.

    OdpowiedzUsuń
  15. Takie przekąski brzmią super, szczególnie batony by mi się przydały ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gracias por la recomendación, seguro que están muy ricos. Besos

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru