GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

niedziela, 18 sierpnia 2013

207. O promocji w Skarbach Syberii.

Witajcie!

Spieszę do Was w tę piękną niedzielę słoneczną z jakże nowiną wspaniałą.
Otóż zacny sklep internetowy, z jakim mam przyjemność współpracować - Skarby Syberii mianowicie - poinformowały mnie niedawno o aktualnych promocjach, jakie obecnie oferują.

A ja oczywista, nie będę owej informacji trzymała dłużej w ukryciu.

Tak więc oto kilka słów poglądowych od p. Julii:

  - Aktualna promocja w sklepach Skarby Syberii rozpoczęła się 15.08 i będzie trwała do 31.08
  - Przez czas trwania promocji obowiązuje darmowa dostawa przy zakupach powyżej 60 zł. Warunkiem jest "polubienie" profilu Skarbów Syberii na FB (kupon darmowej przesyłki (FACEBOOK) widoczny jest pod podsumowaniem koszyka)
  - Kupony rabatowe znajdujące się na blogach na czas trwania promocji zastąpione są kuponem RABATBLOGOWY (rabat w wysokości 30% dotyczy produktów które nie są obecnie sprzedawane w obniżonej cenie)
- Wiele produktów posiada ceny promocyjne. Są one oczywiście niższe niż możliwe do uzyskania za pomocą kodów rabatowych. 
- Regulamin promocji znajduje się tutaj:
  - Promocji jak zawsze towarzyszy również konkurs. Rozlosowanymi nagrodami będą 3 vouchery o wartości 50 zł na zakupy w naszym sklepie. Warunkiem wzięcia udziału jest udostępnienie na swoim profilu FB postu promocyjnego na swoim profilu FB i wysłanie maila ze zgłoszeniem. 
Regulamin konkursu znajduje się tutaj:
  
Prawda, że powyższe promocje brzmią kusząco?
Kathy Leonia

15 komentarzy:

  1. akisz promocjom! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. nienienie , jestem na odwyku zakupowym ! ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ciekawa promocja :) no to pakuj się jedziemy 28 sierpnia !!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam tą promocję:) bo również ją otrzymałam od Pani Julii.

    OdpowiedzUsuń
  5. nie nie, jestem po urlopie i przed wypłata - to nie jest dobra wiadomość :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję, że Ci się uda w taką podróż pojechać :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze wiedzieć, że Skarby Syberii mają takie promocje. :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak, tak, jakoś się wygrzebałam z choroby z pomocą antybiotyku ;p
    Ostatnio właśnie nabyłam maskę babuszki Agafii i to stacjonarnie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie na szczęście jakoś do kosmetyków nie ciągnie... gdyby to była promocja na ciuchy to TAK! ;-)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru