GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

czwartek, 1 października 2015

853. Wielkie oszczędzanie - podsumowanie września

Witajcie!

Ciułania na auto miesiąc chyba ostatni...

Tak było w marcu: Klik!
Tak w kwietniu z kolei: Klik!
Tak z kolei z maju: Klik!
A tu w czerwcu: Klik!
I w lipcu: Klik!
Sierpniu: Klik!

Wrzesień obfitował z kolei w wypady na miasto ze znajomymi.
Musiałam jakoś odreagować ciężki czas w pracy, która - dosłownie - staje mi już w grdyce...

Nie było natomiast żadnych zakupów ciuchowych, lumpeksowych.
Li kilka kosmetyków i buty.

Teraz podsuma:

 200 zł - migawka
 300 zł - jedzenie
 100 zł - środki kosmetyczne
200 zł - wypady na miasto
100 zł - buty

Po podliczeniu tegoż wszystkiego, wyszło coś ok. 900 zł.

Gdyby nie głupia migawka, byłoby li 700 zł...

A u Was jak wydatki wrześniowe się miały?

Kathy i Leon

PS. Gwoli wyjaśnienia - nie mieszkam sama, mieszkam z rodziną.
Dlatego też nie muszę płacić komornego ani wynajmowego.

Dorzucam się - rzecz jasna - do rachunków, np. poprzez zakupy jedzenia.
Na więcej mi z mojej pensji nie starczy...

Strach natomiast pomyśleć, co mają  zrobić osoby zarabiające co miesiąc 1300 zł i utrzymujące się same...

57 komentarzy:

  1. Ja w tym miesiącu za dużo wydałam, ale postaram się w październiku trochę więcej zaoszczędzić :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jedyny wniosek - jeździć na gapę :P Nie ma co kosztuje trochę ta migawka, no ale co zrobić jak nie ma innego wyjścia ? Szczerze mówiąc z najniższą krajową nie wyżyjesz sama, takie mamy czasy i taki kraj niestety

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze lepszą opcją było zakupienie roweru. Masz dwa w jednym zdrowie oraz środek transportu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam podobnie jak Ty, też mieszkam z rodziną a mimo to kasa ulatuje niemiłosiernie. A jak bym miała utrzymać rodzinę za marne parę groszy, lepiej nie skomentuje ...:) zastanawiam się po co ja skończyłam wgl studia, skoro i tak nie mam "znajomości" by dostać się gdziekolwiek do pracy w zawodzie....

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dobrze sobie radzisz, ja bym tak nie potrafiła...

    OdpowiedzUsuń
  6. U nas oszczędzanie jakoś ostatnio nie wychodzi. Nieplanowane wydatki to moje drugie imię ostatnio ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. U nas wrzesień jest bogaty w wydatki ;) choćby ze względu na to, że zaczyna się szkoła i zimniejszy okres, trzeba zakupić cieplejszą odzież w nowym rozmiarze dla syna :) i czasem dla nas też.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pieniądze uciekają jak piasek przez palce :3 niestety... coś o tym wiem, ale z drugiej strony mamy je po to żeby je wydawać i żyć w miarę na względnym poziomie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja wydaje miesięcznie grubo ponad 3 tysiące na życie. chciałabym wydawać tyle co Ty.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jeszcze nie zarabiam mimo ze jestem studentem ;-) ale widzę po moim chlopaku. Pieniadze sa a zaraz ich nie ma. Ostatni rok laby i do pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jedzenie kurde... by człowiek mógł sie bez tego obyć... albo ot na przykład dla przyjemności...

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie było tak źle w tym miesiącu, ja wracam na studia więc moje wydatki od dziś wzrosną też, eh :p

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię te Twoje posty, zazdroszczę, że tak ogarniasz te wydatki. :P Ja mam ich z miesiąca na miesiąc coraz więcej ech. :D

    OdpowiedzUsuń
  14. JA niestety jestem na wielkim minusie :(

    http://www.simplethingsbyjok.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi w tym miesiącu pieniądze rozpłynęły się:D

    OdpowiedzUsuń
  16. My mamy teraz remont domu, więc wydatków kupa.

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie teraz sporo pójdzie, bo sobie tatuaż będę robić ^^

    OdpowiedzUsuń
  18. Niestety ostatnio nie potrafię zaoszczędzić. Zbyt dużo chce i za dużo wydaję. Z resztą od tego jest młodość :D Oczywiście odkładam pieniążki i nie narzekam na zarobki ( również się dokładam do bieżących opłat ). Jedyne pocieszenie jest takie, że zaczną się studia i nie będę miała czasu na oglądanie rzeczy na stronach :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Powiem Ci moja droga,że otworzyłaś mi oczy ta swoją listą.Co miesiąc pieniądze rozpływają mi się nie wiadomo gdzie.Jak mnie mąż zapytał całkiem nie dawno na co poszło 400 zł to nie wiedziałam co powiedzieć i musiałam się chwilę zastanowić co ja zrobiłam z tymi pieniędzmi :P Ja w tym roku w marcu zrobiłam prawko i od razu kupiłam sobie auto.Na wszystko sobie odkładałam :) Teraz też odkładam zawsze sie później na cos przyda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A moja "fura" to nie żadne wypasione BMW-stare punto :) Ale bardzo się polubiliśmy :P

      Usuń
  20. Aż się boję podliczać moje wydatki, syn poszedł do szkoły i to chyba ona pochłonęła większość mojej wypłaty. Oby w październiku było lepiej u nasz wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja w tym miesiącu postaram się oszczędzać, z resztą tak co miesiąc sobie zakładam ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja poszalałam - teraz dopiero to widzę. :) Oczywiście najwięcej kasy wydałam na książki ;))

    OdpowiedzUsuń
  23. a co jak za 1300 zł masz utrzymać 3 osoby, w tym dziecko - to dopiero

    OdpowiedzUsuń
  24. Podliczanie wydatków to bardzo dobry nawyk. Też się staram zbierać wszystkie rachunki :)

    OdpowiedzUsuń
  25. na temat zarobków młodych osób nawet nie będę się wypowiadać, bo od razu mi się nóż w kieszeni otwiera jak państwo 'dba' o swoich... też mieszkam z rodzicami i gdyby nagle ich zabrakło nie miałabym z czego utrzymać mieszkania, musiałabym je momentalnie sprzedać i przeprowadzić się do jakieś kawalerki na peryferiach miasta...

    OdpowiedzUsuń
  26. a co to ta migawka?
    masz racje, Ci co zarabiają 1300 mają przerąbane.
    ja obecnie szukam pracy i jest tragedia.

    OdpowiedzUsuń
  27. staram sie ograniczac wydatki i jakos to idzie;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wydaje mi się, że zarabiam całkiem nieźle, a i tak kasa ucieka mi ciurkiem. Życie zrobiło się bardzo drogie :/

    OdpowiedzUsuń
  29. My cieszymy się, że jesienne choroby nas omijają bo to one są największym oczyszczaczem portfela.

    OdpowiedzUsuń
  30. Oj tak - strach pomyśleć jak żyje osoba, która zarabia tak mało, a wydatki no cóż, są dość spore na jednego człowieka :/

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja na wakacjach tak nie liczę, ale teraz jak jestem na stancji to trzeba już oszczędzać. :)
    Nominowałam Cię do zabawy, szczegóły u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ciężko z tchy naszych polskich zarobków coś zaoszczędzić. Niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  33. We wrześniu wydałam trochę pieniędzy na ubrania, buty i torebkę. :))

    OdpowiedzUsuń
  34. mnie też na razie ratuje mieszkanie u rodziny. Inaczej bym nie przeżyła.

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja nie robię podsumowań,po prostu żyjemy w piątkę za 2500 zł.,płacimy rachunki,kupujemy jedzenie itp.I jakoś jest,ale na nowe autko w najbliższym czasie nie uzbieram😉

    OdpowiedzUsuń
  36. ja we wrześniu oprócz jedzenia i paliwa kupiłam tylko... zmywacz do paznokci za 5zł:D

    OdpowiedzUsuń
  37. Mi ostatnio na wszystko szkoda pieniędzy :P

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja nie dałam się i wydałam tylko na podstawowe wydatki.:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Wrzesień...no cóż. To dla mnie zawsze miesiąc pełen wydatków. Nawet nie chcę liczyć ile wydałam, ale mając 14 letniego Juniora to sama rozumiesz, no i początek szkoły :-)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja zarabiam niewiele więcej niż 1300 i utrzymuję się sama. Szaleństw nie ma ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ponoć październik to miesiąc oszczędzania :) Mi wrzesień wyszedł oszczędnościowy :) Ale fakt, z mojej pensji też bym się nie utrzymała, oj nie...
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja w ogóle nie wiem jak można się utrzymać samemu za 1300 zł. Nie podjęłabym się tego zadania :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Witaj przeczytałam twoją historię choroby(przepraszam, że Ci przypominam może nie lubisz tego wspominać)ja też to przeszłam. Jestem tylko ciekawa jaka jest twoja obecną dieta?(jeśli nie chcesz nie musisz odpowiadać)Pozdrawiam świetny blog!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja zarabiam 1500 mieszkam z chłopakiem sami ..Ja płace rachunki mój robi zakupy wszystkie ( chemia,odzież,spożywka ) ..i 7 października wypłata a zostało mi 35 zł w portfelu..
    Dobrze że mój ma głowę na karku i zawszę mamy kasę na " lewym " koncie ...
    Sama za 1500 w Tarnowie bym się utrzymała ;) ale musiałabym żyć bardzo oszczędnie ...a w moim przypadku jest to ciężkie

    OdpowiedzUsuń
  45. Uważam, że to świetny pomysł z podsumowaniem swoich miesięcznych wydatków, osobiście też oszczędzam, wrzesień całe szczęście obył się dla mnie bez większych wydatków, oby i październik taki był.

    OdpowiedzUsuń
  46. Fajnie prowadzić coś takiego, dobry pomysł.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Dobre kosmetyki są niestety koszmarnie drogie:(

    OdpowiedzUsuń
  48. Myślę, że mając 1300 i utrzymując się samemu (albo mniej) to budżet wygląda tak:rachunki+jedzenie i ewentualnie jak coś zostanie to buty/odzież...zero przyjemności..zero wypadów na miasto..straszne po straszne

    OdpowiedzUsuń
  49. U mnie też trochę wydatków było w tym miesiącu :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Kosmetyków nie kupuję za dużo, ale i tak miałam w tym miesiącu spory wydatek, bo musiałam kupić sobie sukienkę na imprezę oraz kurtkę.

    OdpowiedzUsuń
  51. No Lonek, w takim razie czekam na pokaz auta i zycze powodzenia w ostatnim m-cu :D Brawo :)!

    OdpowiedzUsuń
  52. Czy to znaczy, że już auto w zasięgu jest? :D

    OdpowiedzUsuń
  53. Ja mieszkam z rodzicami i na razie na utrzymanie kasy nie wydaję :D Ale też i nie zarabiam... :P

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru